ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Σύνδεση Έρευνας και Παραγωγής – Συνεργασία ΑΕΙ, ΤΕΙ, Ερ. Φορέων με Παραγωγικές Μονάδες, Διοίκηση και Διαχείριση.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ HELLENIC INNOVATON RELAY CENTRE (HIRC) Ο ελληνικός κόμβος του ευρωπαϊκού δικτύου των Innovation Relay Centers (IRC.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Beyond global marketing and the globalization of marketing activities & Global franchising Καντηλιεράκη Μαρία Ελένη Α.Μ.457 Κυρατζίδου Χριστίνα Α.Μ.460.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Α΄
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Η έννοια της επιχείρησης
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Παρουσίαση πτυχιακής εργασίας από τον Ναθαναηλίδη Κωνσταντίνο υπό την επίβλεψη του επίκουρου καθηγητή κ. Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνη ΣΕΡΡΕΣ 2014

Άντληση πληροφοριών για την εταιρία από δευτερογενής πηγές Το Marketing στο Λιανικό Εμπόριο και η εφαρμογή του στην Επιχείρηση Ελληνικών Μεζεδοπαντοπωλείων ΕΡΓΟΝ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε. Σκοπός εργασίας Η παρουσίαση του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται και εφαρμόζει το marketing η εταιρία Έργον στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Μέθοδος εργασίας Άντληση πληροφοριών για την εταιρία από δευτερογενής πηγές Πραγματοποίηση μιας ημιδομημένης συνέντευξης από τον ιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας κ. Δούζη Θωμά

Δομή Πτυχιακής Εργασίας Περίληψη Εισαγωγή Θεωρητικό μέρος 1ο Κεφ.: Η έννοια του marketing και το λιανικό εμπόριο 2ο Κεφ.: Στρατηγικός σχεδιασμός marketing 3ο Κεφ.: Το μίγμα marketing Πρακτικό μέρος 4ο Κεφ.: Η εφαρμογή του marketing στην εταιρία Έργον Συμπεράσματα Παράρτημα Ι

Έργον Τρόφιμα Α.Ε. Σειρά ελληνικών μεζεδοπαντοπωλείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό Περιέχει μια συλλογή ελληνικών προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας με το λογότυπο της εταιρίας (brand name) Προβαίνει σε συνεργασίες με μικρούς παραγωγούς, ενισχύοντας την εκάστοτε τοπική οικονομία Προσφέρει στον καταναλωτή αγαθά από κάθε περιοχή της Ελλάδας Αξιοποιεί τα προϊόντα της και για τις συνταγές του μεζεδοπωλείου

Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Α) Οι αρχικοί τομείς στους οποίους επικεντρώθηκαν ήταν: 1. Οικονομικός τομέας 2. Τομέας πελατών 3. Διεργασίες 4. Προσωπικό – Υποδομή Β) Δημιουργία συνειρμών στον καταναλωτή Γ) Πραγματοποίηση συμμαχιών – συνεργασιών Δ) Ανάληψη επιχειρηματικών αποφάσεων με υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο Ε) Ανάπτυξη της εταιρίας με τη μορφή του franchise ΣΤ) Δημιουργία καίριων και μελλοντικών στόχων

Το Marketing των καταστημάτων Τα μεζεδοπαντοπωλεία στοχεύουν στους παρακάτω τομείς: 1) Επικοινωνιακή υποστήριξη της ανάπτυξης του brand 2) Ενίσχυση της ρευστότητας και προσφορά οργανικής ανάπτυξης 3) Δημιουργία του κατάλληλου brand awareness σε εθνικό και διεθνές επίπεδο 4) Χώροι υψηλής αισθητικής που κατορθώνουν να ανταγωνιστούν delicatessen στο εξωτερικό 5) Δημιουργία δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων αλλά και franchise

Το Μίγμα Marketing Προϊόν Τιμή Προώθηση Τόπος – Διανομή

Franchising Καταστημάτων Στόχος είναι η δημιουργία ενός δικτύου συνεργατών σε στρατηγικά σημεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, με σκοπό την κοινή επικοινωνία του brand name Αναζήτηση επιχειρηματιών με κοινή νοοτροπία και θέληση για πρόοδο Προσφορά της γνώσης και της εμπειρίας του προσωπικού της εταιρίας, της καλής φήμης των καταστημάτων με αποτέλεσμα της ελαχιστοποίησης του κινδύνου επένδυσης Παραχωρούνται όλες οι αρχές, διαδικασίες, προδιαγραφές, τακτικές και ενέργειες που έχουν σχεδιαστεί ώστε να λειτουργήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κάθε κατάστημα

Franchising Καταστημάτων Δημιουργία καταστημάτων που να προσελκύουν το ενδιαφέρον και την προσοχή και να προκαλούν τη διάθεση στον καταναλωτή για μια επόμενη επίσκεψη Έμφαση στις αρχιτεκτονικές ιδιαιτερότητες της περιοχής, στα ήθη και έθιμα των καταναλωτών, κ.λπ.

Συμπεράσματα Σχεδόν κάθε λειτουργία της εταιρίας Έργον καθοδηγείται ή επηρεάζεται από το marketing, λαμβάνοντας από αυτό σημαντικά οφέλη για τη μελλοντική της ανάπτυξη Η ανάπτυξη του branding, δηλαδή ενός ονόματος και ενός λογότυπου, έδωσαν ένα σημαντικό προβάδισμα και κατόρθωσαν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους Δημιούργησαν χώρους λιανικού εμπορίου σε στρατηγικούς για την του brand τόπους είτε με τη μορφή franchise, store in store ή ακόμα και ιδιόκτητων καταστημάτων Πραγματοποίησαν συνεργασίες με αποτέλεσμα να αναπτυχθούν και να εδραιώσουν τη θέση τους στην αγορά

Συμπεράσματα Εντάξανε, κάτω από το brand Έργον, προϊόντα με κάποια ποιότητα, οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και με ένα μοναδικό χαρακτηριστικό Στοχεύουν στην δημιουργία μιας κουλτούρας, η οποία να δίνει έμφαση στη λήψη τιμολογιακών πρωτοβουλιών και όχι στην αντίδραση σε πρωτοβουλίες των ανταγωνιστών Διαθέτουν κάθε χρόνο ένα σεβαστό ποσό του ετήσιου τζίρου τους με σκοπό την αναγνωρισιμότητα της εταιρίας Λαμβάνουν αποφάσεις με μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο ούτως ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους Τέλος, αποσκοπούν στην περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρίας, με σκοπό την εδραίωση τους και σε αγορές του εξωτερικού

Σας ευχαριστώ για τη προσοχή σας