ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Η Θεματική Ταξινόμηση και η Συμβολή της στην Αναζήτηση Ευρωπαϊκών Κοινωνικών Δεδομένων.
Eyetracking III Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Παπαχριστόπουλος Λεωνίδας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Τίτλος. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση Μικρή Περιγραφή: Λεξιλόγιο: Κοινό που απευθύνεται: Ηλικία: Περιβάλλον: Χρονική διάρκεια: Πριν την επίσκεψη.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
1 Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο μάθημα «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» Διδάσκων: κος. Καπιδάκης Σαράντος Εξάμηνο: Χειμερινό.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ TEL. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» n Του καθηγητή Σαράντου Καπιδάκη n των φοιτητών: Βάμβα Ματίνα, Μόσχου Δημητρίου, Βρασταμινού.
1 MedioVis- Ένας φυλλομετρητής μεταδεδομένων MedioVis – A user-centred Library Metadata Browser Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο) Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «Επιστήμη της Πληροφορίας-Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφόρησης: Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗΣ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2008 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ: ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης «Ασφάλεια Ψηφιακά Διαδεδομένων Πληροφοριών στην Ηλεκτρονική Διδασκαλία» ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Που και πως ψάχνουμε.
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Τεχνολογίες προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης: Μια εμπειρική Αξιολόγηση Καψάλη Ελένη Μεταπτυχιακό Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Περίληψη Εισαγωγή Υπόβαθρο Περιγραφή Έρευνας Αξιολόγηση Χρηστικότητας Γενική Ικανοποίηση Συζήτηση Συμπεράσματα

Περίληψη Διερεύνηση των προβλημάτων χρηστικότητας για τα εργαλεία έρευνας των αντικειμένων μάθησης

Εισαγωγή Η “Ariadne” ως αποθετήριο μάθησης αντικειμένων είναι δύσκολο γιατί απαιτείται από τον χρήστη μεγάλο ποσοστό δυσκολίας για την κατανόηση των αντικειμένων. Σε έρευνα που έγινε την προηγούμενη δεκαετία επιδιώχθηκε η εύρεση κατάλληλων αντικειμένων. Σε αυτό το άρθρο γίνεται εισαγωγή στην έρευνα ενός χρήστη για να αξιολογηθεί η χρηστικότητα ενός εργαλείου που χρησιμοποιήθηκε από τους χρήστες της “Ariadneς”.

Υπόβαθρο Σκοπός της “Ariadne” είναι να επιτρέψει την καλύτερη ποιότητα μάθησης. Κάθε αποθετήριο δεδομένων έχει ως σκοπό την παροχή αντικειμένων μάθησης στους χρήστες. Βασική προϋπόθεση:Τα αποθετήρια να φέρουν μια τεράστια συλλογή.

Περιγραφή Έρευνας Επιδίωξη για αξιολόγηση της χρηστικότητας του SILO που χρησιμοποιήθηκε από τους χρήστες της Ariadne. Έγιναν δύο επαναληπτικές φάσεις για συλλογή και επικύρωση των στοιχείων.

Πρώτη Φάση Συλλογή δεδομένων από συνοδούς με 16 μέλη. Δεύτερη Φάση Συλλογή δεδομένων από 10 μέλη, χωρίς προηγούμενη εμπειρία και μετά τη λύση των προβλημάτων που εμφανίστηκαν στην πρώτη φάση. Υπήρχε συμμετοχή από όλους τους επιστημονικούς κλάδους και επισημάνθηκε στους συμμετέχοντες ότι ήταν σημαντική η γνώμη τους για τη βελτίωση των αντικειμένων, χωρίς να δοθούν οδηγίες.

Αξιολόγηση Χρηστικότητας Στην ενότητα 4,1 έχουμε την παρουσίαση της πρώτης φάσης χρηστικότητας με 16 συμμετέχοντες για να συλλεχθούν πρωταρχικά δεδομένα γύρω από τη χρηστικότητα του SILO. Στην ενότητα 4,2 πραγματοποιείται η δεύτερη φάση χρηστικότητας. Μετρήθηκε η αποδοτικότητα του SILO,εφόσον είχαν λυθεί τα προβλήματα της πρώτης φάσης.

Αξιολόγηση Χρηστικότητας Η ΄έρευνα έδειξε ότι οι συμμετέχοντες δεν ήταν ικανοί να βρουν τα κατάλληλα αντικείμενα για τους ακόλουθους λόγους: Έλλειψη κάποιων δεδομένων(όνομα συγγραφέα, τίτλου κλπ) Έλλειψη λέξεων-κλειδιών από τους χρήστες Μη ακριβή αντιστοιχία των στοιχείων των μεταδεδομένων και των ορίων που εισάγονται από τους χρήστες

Η οργάνωση και δομή των πληροφοριών μπορούν να προσαρμοστούν στην ανάγκη των χρηστών Ένας αριθμός χρηστών βρήκε ότι η εξελιγμένη μέθοδος είναι συντριπτική και ότι θα προτιμούσαν να έχουν τα στοιχεία σε έναν πίνακα. Τα 2/3 των συμμετεχόντων βρήκαν ότι η διεπιφάνεια της εξελιγμένης έρευνας έκανε μερικές επιλογές απλησίαστες. Δίνοντας βάση στις παρατηρήσεις και στα ερωτηματολόγια των χρηστών βρέθηκε ότι η μέθοδος δεν ταίριαζε, οπότε έπρεπε να προσαρμοστεί στις ανάγκες των χρηστών. Ένα μεγάλο ποσοστό έβρισκε ότι η ονοματολογία των στοιχείων των μεταδεδομένων και το λεξιλόγιο ήταν δυσνόητα για μια μεγάλη πλειοψηφία χρηστών.

Βοήθεια και ανάδραση πρέπει να βελτιωθούν ώστε να βελτιωθεί η αποδοτικότητα των χρηστών Οι χρήστες πρέπει να ενισχυθούν με κάποιες νύξεις και μηνύματα που θα οδηγήσουν στη διαδικασία έρευνας

Δυνατότητα βελτίωσης και αποδοτικότητας ερευνών Δυσαρέσκεια των συμμετεχόντων επειδή το SILO δεν παρέχει τη δυνατότητα να ανασυνταχθούν τα προηγούμενα ερωτηματολόγια. Πρέπει να δίνεται η άδεια να προσθαφαιρούν ένα ή δύο γράμματα όπως το Google

Γενική Ικανοποίηση Οι συμμετέχοντες βρήκαν ότι το SILO ήταν κάπως δύσκολο στη χρήση. Το επίπεδο οργάνωσης, η χρήση της ονοματολογίας και η ποιότητα της ανάδρασης είναι μειωμένη. Η πλοήγηση ανάμεσα στους πίνακες και η ανάγνωση των στοιχείων είναι αποδεκτή.

Ευρήματα δεύτερης φάσης Σκοπός της φάσης είναι να αποφασιστεί η χρηστικότητα του SILO,αφαιρώντας τα προβλήματα χρηστικότητας που μειώνουν την απόδοση στην πρώτη φάση. Οι ακόλουθες βελτιώσεις ενσωματώθηκαν στο SILO.Περισσότερα στοιχεία προστέθηκαν:συγγραφέας, τίτλος και περιεχόμενο. Επίσης, έγινε η παροχή περισσότερων πεδίων.

Συζήτηση Είναι γεγονός ότι δεν είναι εύκολο να βρει κανείς τα κατάλληλα αντικείμενα μάθησης. Κύριος σκοπός των αντικειμένων έρευνας είναι η διευκόλυνση της αναζήτησης των κατάλληλων εργαλείων και πρέπει να γίνεται η ακόλουθη διαδικασία: Απλή έρευνα λειτουργίας Εξελιγμένη μέθοδος διεπιφάνειας Μηχανισμός ταξινόμησης Πρωτότυπες τεχνικές πρόσβασης

Συμπεράσματα Σε δύο έρευνες ο Μπόργκαν το 1986 και το 1996 κατέληξε ότι η πρόσβαση στο δημόσιο κατάλογο (OPAC) δεν έχει βελτιωθεί ουσιαστικά. Επίσης, πολλές έρευνες έδειξαν ότι το αντικείμενο έρευνας της “Ariadne”,ήταν δύσκολο στη χρήση επειδή η διεπιφάνειά του απεικόνιζε τον τύπο των μεταδεδομένων, παρά τις ανάγκες του τελικού χρήστη.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας…