Ανδρέας Λεμονιάτης Αντρέας Στύλιος Γιάννης Αναστασίου Νικόλας Πέτρου Γιώργος Τρουλλιώτης Τάξη: Στ 3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ
Advertisements

Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
ΟΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΑΣ.
2. Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ ΙΑΠΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ!!!
Η συγκρότηση της αθηναϊκής κοινωνίας
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Ημέρα του Αντρέα Γιορτάζεται το βράδυ 29th/30th Νοεμβρίου.
« Ξεκινήσαμε ένα επεισόδιο με θέμα μια φανταστική μέρα από την ζωή της Αρισταίας». Σε ένα σπίτι ζούσε μία οικογένεια χωρίς πατέρα που είχε δώσει την ζωή.
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Οι διατροφικές συνήθειες
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Αλκοόλ-Αλκοολισμός. Εργασία στην Οικιακή Οικονομία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΞΟΥ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ!!!
ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΟΝΤΑΞΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΗΛΙΑΣ.  Δεν έχει εξακριβωθεί πότε αρχίζει στην ανθρώπινη ιστορία, η χρήση του αλκοόλ, ούτε η εμφάνιση του μπορεί να συσχετισθεί.
Η διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
Ας δούμε το λεξιλογικό πίνακα της 6ης ενότητας :
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑ
Δευκαλίων & Πύρρα..
Βασικά σημεία του μαθήματος
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Η καθημερινή ζωή των Ρωμαίων
Συμπόσια στην Αρχαία Ελλάδα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
Διατροφικές συνήθειες των αρχαίων Ελλήνων
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πάσχα Ελένη Π..
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΡΩΜΗ
To κρασί των αρχαίων Ελλήνων
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Διατροφή των Αρχαίων Τάξη: Στ 3 Μαίρη Τσιάκαλου Χαρά Σπύρου
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Χριστουγεννιάτικα και πρωτοχρονιάτικα ήθη και έθιμα
Χριστούγεννα στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο Εργασία στο μάθημα της πληροφορικής Φάνης Βλάχος ΣΤ’ Τάξη.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασσική εποχή
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΟΛΩΝΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΖΗΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ & ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ.
Χριστούγεννα σε ολόκληρο τον κόσμο
Ψυχαγωγια Στατιστικά στοιχεία.
ΚρητικΟΣ ΓAμοΣ Στην Κρήτη υπάρχουν δύο είδη γάμου. Ο γάμος με κλέψιμο και με προξενιό. Στο γάμο με κλέψιμο ο γαμπρός έκλεβε την νύφη αφού οι γονείς του.
Διατροφή των αρχαίων Ελλήνων
«Ειρήνη» Γιαννησ ριτσοσ ποίημα
Το Σχολειό μου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ- ΣΥΜΠΟΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ   7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΙΧΑΗΛ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΕ15.
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Τις διατροφικές συνήθειες των αρχαίων Ελλήνων χαρα-κτήριζε η λιτότητα, κάτι που αντικατόπτριζε τις δύσκολες συνθήκες υπό τις οποίες διεξάγετο η ελληνική γεωργι-κή δραστηριότη-τα.
Η ζωή στην Αρχαία Σπάρτη
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 5ου ΑΙ. π.Χ. ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΤΟΙΚΟΙ ( ΕΜΠΟΡΟΙ) ΔΟΥΛΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΕΜΠΟΡΟΙ ΔΙΑΝΟΗΣΗ.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανδρέας Λεμονιάτης Αντρέας Στύλιος Γιάννης Αναστασίου Νικόλας Πέτρου Γιώργος Τρουλλιώτης Τάξη: Στ 3

Συμπόσια Το συμπόσιο ήταν μια κοινωνική εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν μόνον άνδρες. Τα συμπόσια γίνονταν με την ευκαιρία οικογενειακών γιορτών, εορταστικών εκδηλώσεων, και πολλών άλλων λόγων. Το συμπόσιο είχε 2 φάσεις : το γεύμα και το κυρίως συμπόσιο. Στην πρώτη φάση έπιναν περιορισμένο κρασί και στη δεύτερη έπιναν απεριόριστο. Το κρασί συνήθως αναμιγνυόταν με νερό. Το σκεύος στο οποίο γινόταν η ανάμιξη ονομαζόταν κρατήρας. Το κρασί ήταν ανέρωτο μόνο σε προπόσεις και σε άλλες εξαιρετικές περιπτώσεις. Οι συμποσιαστές διασκέδαζαν με συζητήσεις, απαγγελία ποίησης, αινίγματα, γρίφους, μουσική, θεάματα και χορούς.

Στα συμπόσια πήγαιναν έφηβοι αριστοκρατικών οικογενειών για να παρακολουθήσουν συζητήσεις και για να μάθουν τις αξίες της τάξης τους. Γυναίκες πήγαιναν μόνο για να διασκεδάσουν τους άντρες. Τα συμπόσια γίνονταν στον ανδρώνα των σπιτιών ή σε δημόσια οικοδομήματα. Οι συμποσιαστές έτρωγαν και έπιναν ξαπλωμένοι σε ανάκλιντρα ανά δύο και σπάνια ανά τρεις. Όλοι οι συμποσιαστές κάθονταν με τρόπο ώστε να βλέπει ο ένας τον άλλο και να έχουν άμεση επικοινωνία. Μόλις έφταναν στο σπίτι, οι καλεσμένοι έβγαζαν τα παπούτσια και οι δούλοι τους έπλεναν τα πόδια τους. Μόλις έπαιρναν τις θέσεις τους, οι δούλοι τους πρόσφεραν οινοχόη και λεκάνη. Το δείπνο άρχιζε με το πρόπωμα,ένα ποτήρι αρωματισμένο κρασί, από όπου έπιναν όλοι οι συμποσιαστές, πριν από το φαγητό.

Ορισμένοι από τους καλεσμένους, έφταναν μετά από το δείπνο για να συμμετάσχουν μόνο στο καθαυτό συμπόσιο το οποίο άρχιζε με σπονδές προς τους θεούς. Ακολουθούσε η κλήρωση για τον καθορισμό του αρχηγού. Οποίος δεν υπάκουε στον αρχηγό ήταν υποχρεωμένος να εκτελέσει μια ποινή. Ένα κλαδί περνούσε χέρι σε χέρι κάθε συμποσιάρχου και σηματοδοτούσε τη σειρά του στο τραγούδι. Όταν το συμπόσιο τελείωνε, ήταν όλοι μεθυσμένοι.