Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Κρητικός.
Advertisements

Θα έχετε δει ότι στον κόσμο υπάρχουν μικρά γραφεία.
ΜΠΑΣΚΕΤ: ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ
Ανταλλαγή Μηνυμάτων και Προσδιορισμός Ρόλων μέσω Στρατηγικών
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Στο διάλειμμα.
 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
PROJECT ARKANOID Αντρέας Κουκκουλλής Ορέστης Ξενή XANIA 2012.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»
Το υλικό του Υπολογιστή
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής στην Π/θμια Εκπαίδευση
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Σε μια στιγμή θα περάσετε σε ένα κόσμο μαγικό. Σε μια στιγμούλα...
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
στις ελληνικές θάλασσες
Χάσαμε την γάτα Σελ
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΥΡΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Ευκαιρία Για Τον Παράδεισο
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΓΥΑΛΙΟΥ.
Ανακύκλωση χαρτιού Δέσποινα Φραντζέσκου.
Ο αλγόριθμος Bellman-Ford (επανεξετάζεται)
Είστε έτοιμοι να πάμε μια εκδρομή;
Quicksort Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Αυτόνομοι Πράκτορες ( Εργασία Εξαμήνου ) Απόδραση TUC_Robot από λαβύρινθο ! Χρίστος Παρασκευά
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
Γεωγραφικές Συντεταγμένες
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μερικες ιδεες ... Α.Αλεξοπουλος, P.G.Verdini, Z. Szillasi, Α.Τσιρου
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Δρ Σεισμολόγος ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΡΕΥΝΩΝ, ΓΕΩΔΥΝΑΜΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ARcropolis Επαυξημένη Πραγματικότητα με θέμα την Ακρόπολη Μανώλης Γιαννισάκης, Πάνος Παπαδάτος ΕΚΠΑ, Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Υπεύθυνος Καθηγητής:
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Φροντίδα Ψυχικά Πάσχοντος στο Σπίτι
“Τα πάντα ρει, μηδέποτε κατά τ' αυτό μένειν” «ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ»
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ ΤΑξη Β΄
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.9: Δρομολόγηση
Συντομότερα Μονοπάτια
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
Μια Κυριακή, την ώρα που τελείωνε η λειτουργία, ζύγωσε πρώτος ο αυτοκράτορας να πάρει το αντίδωρο, εκείνο όμως του ξεφεύγει από το χέρι και πέφτει.
ΘΕΜΑ 4: Λογιστικά και Φορολογίες:
ΣΠΥΡΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ’2
Το υλικό του Υπολογιστή
Ταξίδι στην Αρχαία Ελληνική Τεχνολογία
Ο μ.αλεξανδροσ στον 21 αιωνα
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Φ. ΜΗΛΙΩΝΗ, Δ.Ν., Δ/ΝΤΡΙΑ ΝΠΙΔ ΕΠΑΝΟΔΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013

 Ένας πυροσβέστης που να ψάχνει ανθρώπους εγκλωβισμένους σε ένα δωμάτιο και μπορεί να τους βγάζει έξω.  Ένα ρομπότ που να ψάχνει την μπάλα σε ένα γνωστό χάρτη και να την μεταφέρει στην αρχή στον προσομοιωτή webots

Πυροσβέστης Κάμερα 2 Distance Sensors 2 GPS Τροχούς Touch Sensor 2 Servo

 Ξεκινά από την αρχή και ψάχνει την μπάλα ακολουθώντας ένα αλγόριθμο Left / Right Wall Follow ανάλογα με την περιοχή που βρίσκετε και με το ποιες περιοχές είναι ήδη «καθαρές».  Όταν βρει την μπάλα επιστρέφει στην αρχή ακολουθώντας το συντομότερο μονοπάτι.

 Κάμερα : Αναγνωρίζει το πράσινο. Βλέπει που βρίσκετε η μπάλα και διορθώνει την πορεία του.  Distance Sensors : Κρατά την απόσταση από τον τοίχο που ακολουθεί.  Touch Sensor : Μόλις πάρει την μπάλα κλείνει τις δαγκάνες του.  Servo : Δαγκάνες για να κρατά την μπάλα.

 2 GPS : Το πρώτο GPS καθορίζει την θέση του μέσα στον χώρο. Ξέρει ανά πάσα στιγμή σε ποια περιοχή βρίσκετε Το δεύτερο GPS βοηθά στο να καθοριστεί η πλευρά που βρίσκετε το ρομπότ ώστε να στρίψει επί τόπου όταν πάρει την μπάλα για να επιστρέψει στην είσοδο.