Ερώτηση Κατανόησης Νο 1 Η διαρροή πετρελαίου από την γεώτρηση της εξέδρας Deepwater Horizon, στον κόλπο του Μεξικού, το 2010, είναι αντικείμενο της Περιβαλλοντικής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Αξιοποίηση του χώρου των παλιών διυλιστηρίων Λάρνακας
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Βασίλειος Κ. Καλέρης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Σπυρος Αναστασοπουλος
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
 Οι χημικές ουσίες και τα βαρέα μέταλλα – Με διάφορους κανονισμούς δόθηκε τέλος στις περισσότερες απορρίψεις επικίνδυνων ουσιών στους ποταμούς και στην.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ερωτήσεις κατανόησης 12 η και 13 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής 24 &
Ερωτήσεις κατανόησης 2 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
Ερωτήσεις κατανόησης 4 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Ερωτήσεις κατανόησης 8 η και 9 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής 10 &
Ερωτήσεις κατανόησης 1 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Ερωτήσεις κατανόησης 3 η διάλεξη Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΒΙΟ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΟΛΥΣΜΕΝΩΝ ΕΔΑΦΩΝ-ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΞΗΡΑΝΣΗ
Μόλυνση Νερού Οι δρόμοι της ρύπανσης
Project Α2 Ομάδα: Mushrooms Μπαρούνης Πανούλης Θέμα : Φυσιοθεραπεία, Άσκηση εφήβων και παιδιών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Θαλάσσια οικοσυστήματα Πετρελαϊκή ρύπανση.
Σχολή Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Πρόγραμμα: ΕΠΠΑΙΚ Τμήμα : Β2 Είδος διδασκαλίας: Διδασκαλία Τίτλος ενότητας: Αειφορική υδατική διαχείριση Όνομα φοιτήτριας: Μαρία Παπαδοπούλου.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ σωστά το Μετρό! Παρουσίαση του τεύχους «Παν Μετρό Άριστον» Που εκδόθηκε από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ Συγκέντρωση υλικού-Επιμέλεια:Πόπη.
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Πρόβλεψη εξέλιξης ρύπανσης Βασικά ερωτήματα: Πού θα πάει ο ρύπος; Πώς θα συμπεριφερθεί; Τι θα απογίνει;
Project : χορεύοντας στον κόσμο
ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ Σύστημα Επι-τόπου Μετρήσεων για την Επίδραση του Εδάφους Θεμελίωσης Αθανασόπουλος, Γ.Α., Πολιτικός Μηχανικός,
Η αρχή της προφύλαξης Κίμων Χατζημπίρος
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Η ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΟΥ Α.Π ΤΩΝ Φ.Ε ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ EΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  Ζ. Σμυρναίου   Λέκτορας στη Διδακτική Θετικών Επιστημών, 
ΑΡΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Πρακτική εξάσκηση στο κύκλωμα του γλυκού νερού ΒΕΝΕΤΗ ΝΑΤΑΣΑ.
3ο εργαστήριο: Πολλαπλασιασμός της Ελιάς
Λίγα από το παρελθόν της Ευρώπης…. Πριν από χρόνια περίπου η Ευρώπη περνάει την τελευταία παγετώδη περίοδο. Οι παγετωνικές λίμνες (Φινλανδία, Ρωσία)
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Επιμόρφωση σε μεθόδους δημιουργικής μάθησης. Αναστασία Παναγιωτίδου Σχολική σύμβουλος Αγγλικής. M.Ed., Διδάκτορας ΔΠΘ.
ΧΗΜΕΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία 1. Νόμος 1650/86 Για την προστασία του Περιβάλλοντος.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Δημήτρης Ζουμπούλης Γρηγόρης Καϊτζής
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ (ΓΕΔΣΑΠ)
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Υποστηρικτικό υλικό για τη θαλάσσια ρύπανση από πετρέλαιο
Η έννοια Άνωση.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ.
Ανθρώπινες δραστηριότητες που επηρεάζουν το περιβάλλον
Μορφολογική μελέτη ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Αποτελέσματα μορφολογικής μελέτης σύστασης ΑΣΑ Δήμου Σύρου
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Όριο - συνέχεια συνάρτησης
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
Διατροφικές διαταραχές και νοσηλευτική παρέμβαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερώτηση Κατανόησης Νο 1 Η διαρροή πετρελαίου από την γεώτρηση της εξέδρας Deepwater Horizon, στον κόλπο του Μεξικού, το 2010, είναι αντικείμενο της Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής.   Σωστό   Λάθος 1

Ερώτηση Κατανόησης Νο 2 Η επεξεργασία οικειακών λυμάτων σε τεχνητές λίμνες με καλάμια είναι αντικείμενο της Περιβαλλοντικής Γεωτεχνικής.   Σωστό   Λάθος 2

Ερώτηση Συνεννόησης Μια μαθησιακή προτίμηση (= τρόπος ή συνήθεια που μας βοηθάει να μαθαίνουμε) θα μπορούσε να είναι: (Σημειώνετε όσα μπορεί να είναι μαθησιακές προτιμήσεις, ανεξάρτητα από το αν είναι δική σας προτίμηση.)  Μου αρέσει να ξεκαθαρίζει ο διδάσκων ακριβώς τι πρέπει να ξέρω  Μου αρέσει να διατυπώνω τα δικά μου ερωτήματα για να καθοδηγώ το διάβασμά μου  Προτιμώ προβλήματα που έχουν μία συγκεκριμένη αριθμητική απάντηση  Μου αρέσει πιο πολύ η φυσική από τη χημεία  Με βοηθάει αν έχω δει από πριν το υλικό της παράδοσης 3

Ερώτηση Κατανόησης No 3 4 Με ποιο σκεπτικό καθορίστηκε το όριο αποκατάστασης των 5000 mg/kg (ppm) στο περιστατικό της αποθήκης της ΔΕΗ; (Τσεκάρετε=μαυρίστε όλα τα σωστά.)   Είναι το όριο επέμβασης που επιβάλλουν οι Ολλανδικοί κανονισμοί για το έδαφος   Είναι μια συγκέντρωση κάτω από την οποία δεν υφίσταται κίνδυνος για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον

Ερώτηση Κατανόησης No 4 5 Η ρύπανση στην αποθήκη της ΔΕΗ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως περιστατικό μειωμένης προτεραιότητας γιατί … (τσεκάρετε όλα όσα θεωρείτε σωστά):   η ρύπανση δεν ξεπερνούσε τα 75 εκ. βάθος   ο υδροφόρος ορίζοντας ήταν σε μεγάλο βάθος   τα ορυκτέλαια δεν είναι ανησυχητικός ρύπος   η επιβάρυνση της γύρω περιοχής είναι σημαντική