Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια» «Τα απίθανα μολύβια» Τρίτο τεύχος
Μαθαίνουμε να αφηγούμαστε μια φανταστική ιστορία. Στόχος του μαθήματος Μαθαίνουμε να αφηγούμαστε μια φανταστική ιστορία.
Σωστό ή λάθος; Ο Αίολος φιλοξένησε τον Οδυσσέα για ένα μήνα. Ο Αίολος έκλεισε σε ένα ασκί τον άνεμο Ζέφυρο. Ο Οδυσσέας και οι σύντροφοί του έφτασαν κοντά στην Ιθάκη.
Η κακοκαιρία βούλιαξε το πλοίο του Οδυσσέα. Ο Αίολος οργίστηκε με τον Οδυσσέα.
Θα το φυλάς σαν τα μάτια σου Βρεγμένοι ως το κόκαλο ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ Θα το φυλάς σαν τα μάτια σου Βρεγμένοι ως το κόκαλο Άνοιξε ο ασκός του Αιόλου
Ξεκλείδωσε τους γρίφους! Οι περιπέτειες του Οδυσσέα ήταν πολλές στον αριθμό. Ο Οδυσσέας βασανίστηκε πολύ στο ταξίδι της επιστροφής του . Αγαπούσε πάρα πολύ το νησί του, την Ιθάκη. Η ζωή του ήταν γεμάτη από ταραχές. Πολυάριθμες Πολυβασανισμένος Πολυαγαπημένο Πολυτάραχη
Οι περιπλανήσεις του στη θάλασσα κράτησαν πολλά χρόνια. Ο Οδυσσέας μηχανευόταν τρόπους να βρίσκει λύσεις στα προβλήματα . Οι σύντροφοι του είχαν μεγάλη αξία γι’ αυτόν. Πολύχρονες Πολυμήχανος Πολύτιμοι
Δομικά στοιχεία αφήγησης Ήρωες Χώρος Χρόνος Εξέλιξη ιστορίας (αρχή- μέση- τέλος)
Συναισθήματα (ηρώων- αφηγητή) Ρήματα σε παρελθοντικούς χρόνους (Παρατατικός – Αόριστος) Χρονική σύνδεση γεγονότων
Γράψε τη δική σου φανταστική ιστορία Κάποτε βρεγμένοι ως το κόκαλο και τσακισμένοι από κούραση βγήκαμε σε μια άγνωστη χώρα στην οποία κατοικούσαν περίεργα πλάσματα, που είχαν σώμα ανθρώπινο και κεφάλι σκύλου…
Τι έγινε στην αρχή της ιστορίας; Ποιους συνάντησαν; Πώς ήταν στην εμφάνιση και στο χαρακτήρα; Πώς ένιωσαν;
Στη συνέχεια Ποια γεγονότα ακολούθησαν; Τι έκαναν ο Οδυσσέας και οι σύντροφοι του; Πώς ένιωθαν;
Στο τέλος Πώς κατάφεραν να ξεφύγουν; Πώς ένιωθαν;
Λάθος...
Ορθό!!!