Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θέματα φυσικής γυμνασίου
Advertisements

Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Γιατί μαθαίνουμε Φυσική;
Ταχύτητα: το πηλίκο της μετατόπισης δια τη χρονική διάρκεια υ=Δχ/Δt
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ.
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ Η μέτρηση μιας ποσότητας μας δίνει το μέγεθός της
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Διατήρηση της Ενέργειας
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
6. ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ Η ΙΣΧΥΣ 6.2.
Kίνηση.
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 2 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ υλικου Σημειου - 1ος νομοΣ του νευτωνα
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλο Εργασίας 1 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
3. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
Μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Πάμε ξανά στις ξαστεριές …
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
ΕΡΗΜΟΙ. Οι έρημοι καταλαμβάνουν το ένα τρίτο της εδαφικής επιφάνειας της Γης]. Οι θερμές έρημοι έχουν συνήθως μεγάλο ημερήσιο και περιοδικό εύρος θερμοκρασιών,
Αίγυπτος Ένα ταξίδι μέσα από φωτογραφίες και βίντεο.
1. Γροιλανδία km² - αυτοδιοικούμενη περιοχή που ανήκει στη Δανία ΓροιλανδίαΔανία 2. Νέα Γουινέα km² - το δυτικό τμήμα ανήκει στην.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
Ορισμοί Διδακτική είναι κλάδος της παιδαγωγικής επιστήμης που ασχολείται με τους σκοπούς τα μέσα και τις μεθόδους διδασκαλίας . Διδασκαλία για το.
ΑΡΧΑΙΑ ΣΠΑΡΤΗ Σιαμπάνο Ηλία Σκουρτσίδη Λεωνίδα Τριανταφυλλόπουλο Σπύρο
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Ενότητες 1.Οι χάρτες
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΥΚΝΩΤΩΝ
Γραμμική κίνηση Η κίνηση είναι σχετική Βασικές έννοιες Ταχύτητα
ΑΝΔΕΙΣ Χριστοδουλάκη Άννα –Μαρία ΤμήμαΑ3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΤΣΟΥΡΑ
Στοιχεία υδρομετεωρολογίας
ΜΑΘΗΜΑ 8 Η γεωλογική ιστορία της Ελλάδας
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΟΥΚΡΑΝΙΑ Άρης Λέκκας.
Μέση και Στιγμιαία ταχύτητα κινούμενων σωμάτων   Μιλτιάδης Συμεωνίδης Φυσική Β’ Γυμνασίου Μ. Συμεωνίδης.
Β 3.5 Τα ποτάμια της Ασίας Ινδία.
Ελλάδα Τα μεγαλύτερα νησιά.
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
ΓΕΛ Καστορείου Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Συστάδα 2: Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Φυσική Αγωγή και Υγεία
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΓΑΣ Α’ ΤΑΞΗ 2007
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΓΙΣΤΟΥ - ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ
ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
*ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ονομάζονται οι ποσότητες που μπορούν να μετρηθούν και χρησιμοποιούνται για την περιγραφή των φυσικών φαινομένων. Παραδείγματα φυσικών μεγεθών:
Σπήλαιο Περάματος Ιωαννίνων 30/3/2018 – 1/4/2018
Έργο Ισχύς = ΙΣΧΥΣ W P = t χρονικό διάστημα Σύμβολο : P
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2014-15 Η εννοια «Ταχυτητα» Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2014-15

Διδακτικοι στοχοι Να ονομάζετε μονάδες ταχύτητας, στο SI και άλλες, και να αναγνωρίζετε τη σημασία τους Να κάνετε διάκριση μεταξύ μέσης και στιγμιαίας ταχύτητας Να αναφέρετε με λόγια και με σύμβολα τον τύπο υπολογισμού της μέσης ταχύτητας Να υπολογίζετε τη μέση ταχύτητα εφαρμόζοντας τον τύπο ορισμού της Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

Δραστηριοτητα Λεωφορείο ξεκινάει από τη Ναύπακτο στις 10 π.μ. και φτάνει στην Αθήνα, 216 km μακριά, στη 1 μ.μ. Λεωφορείο ξεκινάει από την Αθήνα στις 11 π.μ. και φτάνει στην Ηγουμενίτσα, 476 km μακριά, στις 6 μ.μ. Ποιο διάνυσε μεγαλύτερη απόσταση; Γιατί; Ποιο ταξίδεψε περισσότερο χρόνο; Γιατί; Ποιο έτρεχε με μεγαλύτερη μέση ταχύτητα; Γιατί; Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

Μεση ταχυτητα SOS Ορίζουμε τη μέση ταχύτητα ως το πηλίκο μήκος τροχιάς (απόσταση) δια χρονική διάρκεια (χρόνος) μέση ταχύτητα = ή υμ = Μονάδα μέτρησης της μέσης ταχύτητας στο SI είναι το 1m/s. Άλλες μονάδες μέτρησης είναι 1km/h, 1cm/s, κ.τ.λ. Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

Αντιστοιχιστε: Λεωφορείο 80 km/h Πλοίο 6 km/s Σαλιγκάρι 2 m/s Πύραυλος 18 mi/h Κολυμβητής 20 cm/min Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

ασκησΕΙΣ Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15 100 10

ασκησΕΙΣ Η σχολική εκδρομή του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου προς την Αθήνα είχε διάρκεια 3h. Η απόσταση Ναυπάκτου – Αθήνας είναι 216km. Βρες τη μέση ταχύτητα του λεωφορείου σε km/h. Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15 Η σχολική εκδρομή του 3ου Γυμνασίου Ναυπάκτου προς τα Ιωάννινα είχε διάρκεια 3h. Η απόσταση Ναυπάκτου – Ιωαννίνων είναι 180km. Βρες τη μέση ταχύτητα του λεωφορείου σε km/h.

Απαντηστε: Ο Νίκος λέει ότι η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι περίπου 186 km. Συμφωνείς ή διαφωνείς; Γιατί; ΔΙΑΦΩΝΩ. 186km/h Αυτή η ταχύτητα είναι στιγμιαία ή μέση ταχύτητα; ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

Εργασια για το σπιτι ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ 28, 29, 30 και λύνουμε τις επόμενες ερωτήσεις: Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

ασκησΕΙΣ για το σπιτι Αθλητής τρέχει 400 m σε 45 s. Πόση είναι η μέση ταχύτητά του; Με το ΙΧ μου πάω από τη Ναύπακτο στην Αθήνα, 216 km μακριά, σε 2,5 h. Πόση είναι η μέση ταχύτητα του ΙΧ; Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

Για να δουμε τι μαθαμε Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15

πηγεσ http://www.seilias.gr Βιβλίο καθηγητή Βιβλίο μαθητή Α. Δρίβας, 3ο Γ/σιο Ναυπάκτου 2014-15