Ζωή Κανάρη Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Advertisements

ΝΕΡΟ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠEΡΙΒΑΛΛΟΝ&ΥΓΕΙΑ
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
Εμμανουήλ και Ιάσονας,Ε΄1
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥΣ
Β 3.4 ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Υπάρχουν πολλοί τρόποι, οι οποίοι βασίζονται σε διαφορετικά κριτήρια, προκειμένου να αξιολογήσουμε πόσο μικρό ή πόσο μεγάλο.
Η Ιστορία Και Η Ομορφιάς Της
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
Δημιουργία παρουσίασης:
Επιμέλεια: Λιατάκης Βασίλης
Με θέμα την έλλειψη νερού στην Αφρική
4.2 ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
Κυκλαδικός πολιτισμός
Κεφάλαιο 3 ον Πίεση.
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
(Παλιά εποχή της πέτρας)
ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Νερό και ενέργεια Αντώνης Αντωνιάδης Σταύρος Γερολυμάτος
ΟΡΟΒΙΛ (AUROVILLE) Πόλη της Αυγής
Συνέπειες των απορριμμάτων για το περιβάλλον.
ΒΙΟΔΙΑΣΠΩΜΕΝΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
Από το Σόλωνα Χριστοδούλου Πριν πολλούς αιώνες οι κάτοικοι της Αιγύπτου υπέφεραν κάποτε από έλλειψη και κάποτε από πληθώρα νερού. Κάποτε υπήρχε πολύ.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Κρίσιμη κλίση Διαπερατό έδαφος Αδιαπέρατο έδαφος.
Την Πέμπτη και Παρασκευή 26 & 27 Φεβρουαρίου η κα Παπαδοπούλου Παναγιώτα, επισκέπτρια Υγείας της Α΄ Υγειονομικής Περιφέρειας Αθήνας, στα πλαίσια προγράμματος.
Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση. Βραβείο Διαγωνισμού National Geographic.
2ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ ΧΤΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΑ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού
ΒΡΩΜΙΚΕΣ ΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ
ΝΕΡΟ.
2.6. ΥΔΡΟΣΤΑΤΙΚΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Πίεση.
Τα βουνά και οι πεδιάδες στη ζωή των Ευρωπαίων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ A’ ΤΑΞΗ - Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ 2Ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ : ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗ ΓΗ ΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ :  Σε ωκεανούς  Στις πολικές περιοχές  Σε υπόγειους υδροφόρους ορίζοντες  Σε επιφανειακούς.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Γεωμετρική εποχή Κλασική Εποχή Ελληνιστική εποχή Σήμερα (Παρόν- Τώρα) Άλλες εποχές Πώς και γιατί μετακινούμαστε; Αρχαϊκή εποχή.
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης Παναγιώτης Αυγουστίδης 5 ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης Γεωγραφία Β΄ Γυμνασίου
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Επιμέλεια-Συγκέντρωση υλικού: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πότε πάνω, πότε κάτω, κύκλους κάνουν οι σταγόνες.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Το κλίμα.
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Χουρεμίδου Παρθένα-Ιουλία
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ο κύκλος του νερού.
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ Δομές και υποδομές Ομάδα:1
Μορφές του νερού στη Γη.
Επιστήμη Β΄ Δημοτικού Μελετούμε τους καρπούς
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Τι γίνεται ή παίρνουμε από τα φυτά;
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα
Τα ποτάμια και οι λίμνες στη ζωή των Ευρωπαίων
ΦΥΣΙΚΗ 4193 ΓΑΖΕΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Υπόθεση Airy Ο γήινος φλοιός αποτελείται από τμήματα της ίδιας πυκνότητας που επιπλέουν μέσα στο πυκνότερο υλικό του μανδύα, δηλαδή, βρίσκονται σε υδροστατική.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
Να αποδειχθούν οι σχέσεις (6.71) και (6.72)
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ζωή Κανάρη Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Υδροστατική πίεση Ζωή Κανάρη Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού

Πρόβλημα Ο ποταμός που βλέπουμε είναι ένας χείμαρρος. Δηλαδή, έχει νερό μόνο το χειμώνα. Οι κάτοικοι της περιοχής είναι αγρότες και χρειάζονται το νερό ολόχρονα.

Σκέφτηκαν να δημιουργήσουν ένα φράγμα έτσι ώστε το νερό του ποταμού να αποκόπτεται και να μη φεύγει προς τη θάλασσα, αλλά να μαζεύεται εκεί.

Έχτισαν τον τοίχο κάπως έτσι, όμως σύντομα… χάλασε Γιατί;

Υδροστατική πίεση Σχεδιάστε ένα τοίχωμα για το φράγμα, με ενίσχυση εκεί όπου νομίζετε ότι εξασκείται περισσότερη πίεση από το νερό.

Κάντε ένα πείραμα     Το τοίχωμα της μπουκάλας παριστάνει το τοίχωμα του φράγματος Σε ποιο βάθος εκτοξεύεται το νερό με μεγαλύτερη πίεση;

Να ένα φράγμα! Γιατί είναι χτισμένο έτσι; Να ένα φράγμα! Γιατί είναι χτισμένο έτσι;