1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης Θοδωρής Βασιλειάδης Γιάννης Βορδάκης Γιώργος Γούλας.
Άλμπουμ φωτογραφιών από τη σχολική δραστηριότητα: «Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ…», από το Εγώ στο Εμείς του χρήστη Φιλιώ.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
Google docs Google docs forms
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Jigsaw: Τί είναι;.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Google docs Google docs forms
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αγγελική Ρόζη, Επίκουρος καθηγήτρια Παναγιώτα Κωνσταντινάκου,
PROJECT ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ-2ο ΕΠΑΛ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Slideshare.
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα

2 ο βήμα  Αναζήτηση και αξιολόγηση αξιόπιστων και μη πηγών  Συγκέντρωση πληροφοριών, επεξεργασία και καταγραφή τους σε κείμενο

3 ο Βήμα  Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τοπικές δημιουργίες καλλιτεχνών  Λήψη συνέντευξης από καλλιτέχνη  Σύνταξη ερωτηματολογίων και συμπλήρωση τους από πολίτες διαφόρων ηλικιών.  Καταγραφή αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων

4 ο Βήμα  Δημιουργία graffiti και βιντεοσκόπιση της διαδικασίας  Συγκέντρωση στατιστικών από τα ερωτηματολόγια.

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ  Ομάδα 1 η : Ιστορία του graffiti-Προέλευση  Βαγενάς Δημήτρης  Καριοφύλη Χαρά  Λούκας Φίλιππος  Νότσικα Χρύσα  Σιαμαλέκα Ευτυχία  Ομάδα 2 η : Καλλιτέχνες του graffiti-Τέχνη ή Βανδαλισμός  Δεμιρτζόγλου Ιωάννα  Καρβέλης Νίκος  Κασσελούρη Ιωάννα  Κοσκινάς Κώστας  Μπάλλας Δημήτρης  Ομάδα 3 η : Οικονομία & graffiti  Βασδέκη Γεωργία  Σήτα Βασιλική  Συμεωνίδης Άγγελος  Ομάδα 4 η : Θεματολογία-Είδη-4 στοιχεία-Νομιμότητα-Νομοθεσία  Μέρμηγκα Φωτεινή  Μπότσολος Χρήστος  Πάνου Χρύσα  Παπαδημητρίου Κώστας  Πρίντζης Παναγιώτης

Έχετε δει graffiti στην πόλη μας; 6% 94%

Μορφωτικό επίπεδο

Ηλικιακή ομάδα

Είναι νόμιμο;

Γνωρίζετε τι είναι graffiti;

Ομορφαίνει το αστικό τοπίο;

Είναι μορφή έκφρασης συναισθημάτων των δημιουργών;

Θα επιθυμούσα να είχα ένα σε έναν άδειο τοίχο του σπιτιού μου;

Οι δημιουργοί του graffiti ακολουθούν κανόνες δεοντολογίας;

Είναι βανδαλισμός;

Πρέπει να νομιμοποιηθεί;