1 ο Βήμα Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα. Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα
2 ο βήμα Αναζήτηση και αξιολόγηση αξιόπιστων και μη πηγών Συγκέντρωση πληροφοριών, επεξεργασία και καταγραφή τους σε κείμενο
3 ο Βήμα Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τοπικές δημιουργίες καλλιτεχνών Λήψη συνέντευξης από καλλιτέχνη Σύνταξη ερωτηματολογίων και συμπλήρωση τους από πολίτες διαφόρων ηλικιών. Καταγραφή αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων
4 ο Βήμα Δημιουργία graffiti και βιντεοσκόπιση της διαδικασίας Συγκέντρωση στατιστικών από τα ερωτηματολόγια.
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Ομάδα 1 η : Ιστορία του graffiti-Προέλευση Βαγενάς Δημήτρης Καριοφύλη Χαρά Λούκας Φίλιππος Νότσικα Χρύσα Σιαμαλέκα Ευτυχία Ομάδα 2 η : Καλλιτέχνες του graffiti-Τέχνη ή Βανδαλισμός Δεμιρτζόγλου Ιωάννα Καρβέλης Νίκος Κασσελούρη Ιωάννα Κοσκινάς Κώστας Μπάλλας Δημήτρης Ομάδα 3 η : Οικονομία & graffiti Βασδέκη Γεωργία Σήτα Βασιλική Συμεωνίδης Άγγελος Ομάδα 4 η : Θεματολογία-Είδη-4 στοιχεία-Νομιμότητα-Νομοθεσία Μέρμηγκα Φωτεινή Μπότσολος Χρήστος Πάνου Χρύσα Παπαδημητρίου Κώστας Πρίντζης Παναγιώτης
Έχετε δει graffiti στην πόλη μας; 6% 94%
Μορφωτικό επίπεδο
Ηλικιακή ομάδα
Είναι νόμιμο;
Γνωρίζετε τι είναι graffiti;
Ομορφαίνει το αστικό τοπίο;
Είναι μορφή έκφρασης συναισθημάτων των δημιουργών;
Θα επιθυμούσα να είχα ένα σε έναν άδειο τοίχο του σπιτιού μου;
Οι δημιουργοί του graffiti ακολουθούν κανόνες δεοντολογίας;
Είναι βανδαλισμός;
Πρέπει να νομιμοποιηθεί;