KEΦΑΛΑΙΟ 5 1.Οι Απόστολοι με το κήρυγμα για το Χριστό Προκαλούν αντιδράσεις. // πειθαρχειν δει θεω μαλλον ή ανθρωποις ΓΑΜΑΛΙΗΛ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δράση και Αντίδραση Όταν σε ένα σώμα επιδρά μια δύναμη (δράση), τότε θα δημιουργείται και μια άλλη δύναμη (αντίδραση), έτσι ώστε η δράση και η αντίδραση.
Advertisements

ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Μάθημα 7
ΕΙΔΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ Κ.Δ.
H Γέννηση του Χριστού Εργάστηκαν Π/ Χρίστος Βούργιας Σωτηρούλα Βούργια.
27 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α// ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Δ.Ε.7 Η Αποστολική Σύνοδος: συλλογική λήψη αποφάσεων
ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΠΑΣΧΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΛΙΑΠΑΤΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ - ΤΑΞΗ Γ
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Παράδοση είναι: α) καθετί που παραδίδεται στις επόμενες γενιές. β) Η μετάδοση των διηγήσεων και των διδασκαλιών. γ)
ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ.
6 Η μεταστροφή του Παύλου Άνοιγμα του Χριστιανισμού στον εθνικό κόσμο
Γρήγορη επανάληψη.
ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΑΥΡΟΑΝΑΣΤΑΣΙΜΗ ΖΩΗ.
Έτσι φτιάχνονται οι άνθρωποι της πίστης…. Στην έρημο, στις φυλακές, στα ναυάγια, στα μαστιγώματα, στον διωγμό… (απ. Παύλος)Στην έρημο, στις φυλακές, στα.
17. Τα σχίσματα τραυματίζουν την ενότητα των χριστιανών
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
ΜΑΘΗΤΗΣ : ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ / ΝΙΑ : 6/3/15 ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ.
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
TEXNH EKKΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ Α) ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ Η’ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ;
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ Εβραϊκά: nabhi (=μιλώ αντί για άλλον) Ελληνικά: (προ + φάναι)= μιλώ πριν το γεγονός   ﻼ.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ: ΤΟ ΛΙΚΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ
5. Ο πρώτος διωγμός των χριστιανών
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ : ΖΩΤΟΥ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΤΜΗΜΑ : Α ’1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : Π. Π. Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ.
ΡΩΜΑΪΚΑ ΕΡΓΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Μαρία Αμπατζή, 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
Ο Χριστιανισμός στην Συρία Του Αλκιβιάδη Κασκαρέλη.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΒΙΒΛΙΑ Αντικανονικά, νόθα ή απόκρυφα. Αρχική σημασία του όρου «απόκρυφα» είναι τα ακατάλληλα κείμενα λόγω φθαρμένου κειμένου. Οι λέξεις απόκρυφα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ. ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ.
ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ…ΓΙΑΤΙ ;. Και πήρε μαζί του ο Μωϋσής τα οστά του Ιωσήφ, γιατί είχε ορκίσει με όρκο τους υιούς Ισραήλ λέγοντας. Ο Θεός βεβαίως θα.
 ΕΡΓΑΣΙΑ α ΕΡΓΑΣΙΑ α  ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ α ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ α  ΕΡΓΑΣΙΑ β ΕΡΓΑΣΙΑ β  ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ β ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ β  ΕΡΓΑΣΙΑ γ ΕΡΓΑΣΙΑ γ.
Η ελευθερία του ανθρώπου στις επιλογές και τις πράξεις του.
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3. Σελίδα 31, άσκηση 3 Ποιο είναι το συμπέρασμα που βγαίνει από την προσπάθεια των Αποστόλων-για την οποία έχουμε μιλήσει μέχρι.
Εισαγωγή στην Κ.Δ. και ιστορία εποχής της Καινής Διαθήκης
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Η ιστορία της Εκκλησίας και η μελέτη της
Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
H Γέννηση του Χριστού.
Η ιστορία των Χριστουγέννων
Μεσογειακή διατροφή.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Η ιστορία των Χριστουγέννων
Δ.Ε.7 Η Αποστολική Σύνοδος: συλλογική λήψη αποφάσεων.
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Αγία Σαλώμη η Μυροφόρος
Γενικὴ Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία Α´
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ3
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛ
2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ
Ο Απόστολος Παύλος.
ΧΩΡΟΙ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΜΕΔΙΟΛΑΝΩΝ
Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Α΄: ΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
πεντηκοστή το ξεκίνημα της εκκλησίας
Η ιστορία των Χριστουγέννων
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Αγία Σοφία Μαρία – Στεφανία Χατζηγορηγορίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KEΦΑΛΑΙΟ 5 1.Οι Απόστολοι με το κήρυγμα για το Χριστό Προκαλούν αντιδράσεις. // πειθαρχειν δει θεω μαλλον ή ανθρωποις ΓΑΜΑΛΙΗΛ

2.Το κήρυγμα και ο λιθοβολισμός του Στεφάνου. Ο ΝΑΟΣ Ο ΣΑΟΥΛ

Ο ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ v

TA BAΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΣΗΜΕΡΑ / ΛΙΘΟΒΟΛΙΣΜΟΣ v

3.Οι Χριστιανοί διώκονται και η πίστη διαδίδεται έξω από τα Ιεροσόλυμα ΑΝΤΙΟΧΕΙΑ ΕΘΝΙΚΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ εκατόνταρχος ΙΑΚΩΒΟΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΘΕΟΣ Ηρώδης Αγρίππας Πότε και πως μπορούμε να εφαρμόσουμε στην πράξη Το //Πειθαρχείν δει θεώ μάλλον ή ανθρώποις///