ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Πληροφορίες Η γκρίζα βιβλιογραφία αποτελεί μια ιδιαίτερη μορφή μη δημοσιευμένου συνήθως υλικού (π.χ. πτυχιακές εργασίες) της οποίας η γνώση είναι πολύ.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Πληροφορίες  Πρόκειται για ένα φιλολογικό περιοδικό, που εκδίδει ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ν. Σερρών τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια και πήρε το όνομά.
Σχεδιασμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών μεγάλης κλίμακας και πολυπλοκότητας 24/10/2002.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Θέμα: Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη της Τζόρτζια (Digital.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
η σημασία & ο ρόλος τους»
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Οργάνωση πληροφοριών Ευρετηρίαση Μέρος Β Σχεδιασμός ευρετηρίων.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
NewsML - News Markup Language Ζούτσου Κυριακή Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας Εργασία Μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΠ ΤΜ. ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» «ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Αυτόματη Ανάλυση & Οργάνωση Μουσικών Αρχείων Διδάσκων Καθηγητής: Καπιδάκης Σαράντος Σπουδαστής: Σιδέρης Νίκος Αθήνα2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
Επανεκτίμηση της πρόσβασης και συντήρηση μέσω των δευτερευόντων αποθετηρίων: ανάγκες, υποσχέσεις και ευκαιρίες Βασισμένη στην εργασία: “Reevaluating Access.
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Open Archive Information System (OAIS) Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκων : Σαράντος Καπιδάκης Χρυσάνθη Κλωνή.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΙΜΙΟ Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο μάθημα της Ηλεκτρονικής Δημοσίευσης ΘΕΜΑ:SGML και PDF-Γιατί χρειαζόμαστε και τα δύο;
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Κ. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
E-metrics στις Ελληνικές Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες Δήμητρα Τσάμη Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Μονάδα Ολικής Ποιότητας Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Βιβλιοθήκη & Κέντρο.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης «Ασφάλεια Ψηφιακά Διαδεδομένων Πληροφοριών στην Ηλεκτρονική Διδασκαλία» ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΣΙΦΛΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
Η χρήση του περιεχομένου ως ψηφιακό περιεχόμενο Χρήστος Παπαθεοδώρου Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο & Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας,
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» Τίτλος εργασίας: «ΈΝΑ ΒΗΜΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΑΡΧΕΤΥΠΑ: ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ» Ονοματεπώνυμο: Μπατάλας Βασίλειος Επιβλέπων καθηγητής: Κος Καπιδάκης ΑΘΗΝΑ 2007

1. Εισαγωγή Συμβατικές βιβλιοθήκες: Περιορισμός του έντυπου υλικού Συμβατικές βιβλιοθήκες: Περιορισμός του έντυπου υλικού Επιθετικός στρατηγικός σχεδιασμός: Στόχος η παροχή υπηρεσιών προσαρμογής και εξατομίκευσης (Πειράματα της ψηφιακής βιβλιοθήκης Perseus) Επιθετικός στρατηγικός σχεδιασμός: Στόχος η παροχή υπηρεσιών προσαρμογής και εξατομίκευσης (Πειράματα της ψηφιακής βιβλιοθήκης Perseus)

Τρία βασικά χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου στρατηγικού σχεδιασμού ψηφιακής βιβλιοθήκης : 1. Λεπτομερής αναλυτικότητα 2. Αυτοματοποιημένες διαδικασίες 3. Αποκεντρωμένες συνεισφορές της κοινότητας Προσαρμογή: Οι επιλογές του χρήστη σχετικά με το σύστημα που χρησιμοποιεί Προσαρμογή: Οι επιλογές του χρήστη σχετικά με το σύστημα που χρησιμοποιεί Εξατομίκευση: Οι αυτόματες προσαρμογές που γίνονται από το σύστημα ανάλογα με το χρήστη Εξατομίκευση: Οι αυτόματες προσαρμογές που γίνονται από το σύστημα ανάλογα με το χρήστη

2. ΑΡΧΕΤΥΠΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΜΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ Τρεις συνήθειες τρόπου σκέψης που εμποδίζουν το σχεδιασμό ψηφιακών βιβλιοθηκών: 1. Ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις(PDF, HTML) – Βαριά δομή δεδομένων. Ο χρήστης αλλάζει τη δομή και το περιεχόμενο. 2. Έμφαση στα μεταδεδομένα – Περιορισμένη η χρήση τους. Προώθηση του καταλόγου των συμβατικών βιβλιοθηκών. 3. Οι συμβατικές βιβλιοθήκες είναι στατικές. Δεν παράγουν νέο περιεχόμενο, δεν αναπαράγουν γνώση.

Οι περιορισμοί αυτοί αρχίζουν να ξεπερνιούνται με διάφορες εργασίες. Φωτεινό παράδειγμα το Demos. Οι περιορισμοί αυτοί αρχίζουν να ξεπερνιούνται με διάφορες εργασίες. Φωτεινό παράδειγμα το Demos. Μία ηλεκτρονική δημοσίευση Μία ηλεκτρονική δημοσίευση Μέρος της κοινοπραξίας δημοσίευσης Stoa. Μέρος της κοινοπραξίας δημοσίευσης Stoa.Συνδυασμός: παραδοσιακών δεδομένων (PDF) παραδοσιακών δεδομένων (PDF) Αναπτυσσομένων δομικών σχεδιασμών (λογικό κομμάτι πληροφοριών) Αναπτυσσομένων δομικών σχεδιασμών (λογικό κομμάτι πληροφοριών)

Η ψηφιακή βιβλιοθήκη σχηματοποιεί τη μορφή του Demos Η ψηφιακή βιβλιοθήκη σχηματοποιεί τη μορφή του Demos Στην ψηφιακή βιβλιοθήκη συνδυάζονται σύνδεσμοι από το συγγραφέα και υλικά συγκείμενα μέσα στο Demos Στην ψηφιακή βιβλιοθήκη συνδυάζονται σύνδεσμοι από το συγγραφέα και υλικά συγκείμενα μέσα στο Demos Demos: Ακαδημαϊκή ισχύς Demos: Ακαδημαϊκή ισχύς Wikipedia: Αυτόματη οργάνωση. Συνεχείς τροποποιήσεις. Wikipedia: Αυτόματη οργάνωση. Συνεχείς τροποποιήσεις. Τα άρθρα της Wikipedia περιλαμβάνουν υψηλές αναλογίες στοιχείων και χαρακτηρίζονται από πιστότητα. Ο συνδυασμός των χαρακτηριστικών του Demos και της Wikipedia οδηγεί σε ένα νέο μοντέλο ψηφιακών βιβλιοθηκών.

3. ΤΡΙΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΑΡΧΕΤΥΠΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ 1. Λεπτομερέστατη αναλυτικότητα (σαφείς προτασιακές δηλώσεις, βιβλιογραφικές αναφορές) 2. Αυτόνομη μάθηση: Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες να μαθαίνουν εξετάζοντας το περιεχόμενό τους. Δεν είναι στατικές. Έγγραφα και υποπεριεχόμενα σε διαρκή και αυτόνομη επικοινωνία με τις βιβλιοθήκες των οποίων αποτελούν μέρος. 3. Αποκεντρωμένες σε πραγματικό χρόνο συνεισφορές: Οι αποκεντρωμένες κοινότητες συγκεντρώνουν τεράστια ποσά άκρως ακριβών προτασιακών δεδομένων (π.χ η Wikipedia με την αξιοσημείωτη ακρίβεια της)

3.1 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΗΤΑ Έγγραφα πολιτισμικής κληρονομιάς: πολλαπλές ιεραρχήσεις περιεχομένου. Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες πρέπει να αντιμετωπίσουν τις ποίκιλες πτυχές ενός πολιτιστικού εγγράφου. Κατάλογος πηγών παραπομπών (από τον οποίο εξαρτάται η παρουσίαση των πληροφοριών) Κατάλογος πηγών παραπομπών (από τον οποίο εξαρτάται η παρουσίαση των πληροφοριών) Ταξινόμηση (διακρίνουμε τα πρωτότυπα κείμενα από τις μεταφράσεις) Ταξινόμηση (διακρίνουμε τα πρωτότυπα κείμενα από τις μεταφράσεις) Κατάτμηση εγγράφων σε δομικές μονάδες (εξάγουμε πολλές Ελληνικές εκδοχές ή μεταφράσεις) Κατάτμηση εγγράφων σε δομικές μονάδες (εξάγουμε πολλές Ελληνικές εκδοχές ή μεταφράσεις)

Κίνδυνος: Η πολυπλοκότητα των εγγράφων και η αναλυτική κατάτμηση μπορεί να μεταβάλει την αξία των πληροφοριών. Κίνδυνος: Η πολυπλοκότητα των εγγράφων και η αναλυτική κατάτμηση μπορεί να μεταβάλει την αξία των πληροφοριών. Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες πρέπει να αντιμετωπίσουν το ακόλουθο πρόβλημα: –Συνεπής σημείωση για περίπλοκα έγγραφα (ανάγκη για συνεπή μέθοδο διαχείρισης εγγράφων μέσα στα ίδια έγγραφα) –Μηχανισμοί αυτοματοποιημένοι και μη αυτοματοποιημένοι για τον προσδιορισμό ουσιωδών αποσπασμάτων ή μεμονωμένων εγγράφων (Ανάπτυξη γλώσσας σημείωσης και εξαγωγής) –Συστήματα ψηφιακών βιβλιοθηκών που μπορούν να αναπαριστούν περίπλοκα έγγραφα: Πολλαπλές ιεραρχήσεις Πολλαπλές ιεραρχήσεις Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες πρέπει να μοντελοποιούν περίπλοκα έγγραφα στην αρχή της ανάπτυξης τους Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες πρέπει να μοντελοποιούν περίπλοκα έγγραφα στην αρχή της ανάπτυξης τους – Συμβάσεις ανταλλαγής σύνθετου περιεχομένου (ανταλλαγή και συνδυασμός δεδομένων από πολλές συλλογές)

3.2 ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Αυτόματη ανάλυση – δημιουργία νέων εγγράφων Αυτόματη ανάλυση – δημιουργία νέων εγγράφων Αυτοματοποιημένες διαδικασίες: προσθέτουν αξία στις συλλογές τους Αυτοματοποιημένες διαδικασίες: προσθέτουν αξία στις συλλογές τους –Ταξινόμηση –Εξόρυξη δεδομένων Ανάλυση μη επεξεργασμένου κειμένου και ταξινόμηση του ως προτασιακή γνώση, βιβλιογραφική παραπομπή παραθέσεων και επωνύμων οντοτήτων. Ανάλυση μη επεξεργασμένου κειμένου και ταξινόμηση του ως προτασιακή γνώση, βιβλιογραφική παραπομπή παραθέσεων και επωνύμων οντοτήτων. Η αυτόματη ανάλυση περιλαμβάνει: Η αυτόματη ανάλυση περιλαμβάνει: –Διαγλωσσική ανάκτηση πληροφοριών –Μηχανική μετάφραση (συνεχής βελτίωση)

3.3 ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΧΡΗΣΤΩΝ Παρόλο που οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες αγγίζουν την τελειότητα, πάντα δημιουργούνται σφάλματα γι’αυτό πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μηχανισμούς για συλλογή πληροφοριών από την κοινότητα των χρηστών. Συνεισφορές δύο κατηγοριών: 1. Σχολιασμούς και άρθρα αναφοράς που ενσωματώνουν κάποιο πλήρες κείμενο (Wikipedia) 2. Πρέπει να λαμβάνουμε ανάδραση από τους χρήστες σχετικά με τα προτασιακά δεδομένα – ψήφος.

4. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΧΡΗΣΤΗ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες μεταφέρουν το βάρος περισσότερο στο χρήστη και στον ενεργό νου. (καλύτερη δόμηση, μεγαλύτερη αυτογνωσία) Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες μεταφέρουν το βάρος περισσότερο στο χρήστη και στον ενεργό νου. (καλύτερη δόμηση, μεγαλύτερη αυτογνωσία) Αρχικές δομές → αυτοματοποιημένες διαδικασίες → ταξινόμηση και εξόρυξη δεδομένων → αξιολόγηση από τους χρήστες → τροφοδότηση συνεισφορών τους στο σύστημα. Αρχικές δομές → αυτοματοποιημένες διαδικασίες → ταξινόμηση και εξόρυξη δεδομένων → αξιολόγηση από τους χρήστες → τροφοδότηση συνεισφορών τους στο σύστημα. Παραγωγή νέων δεδομένων που συμπληρώνουν ή αναθεωρούν τα προηγούμενα μέσα στο ίδιο περιβάλλον ψηφιακών αντικειμένων. Παραγωγή νέων δεδομένων που συμπληρώνουν ή αναθεωρούν τα προηγούμενα μέσα στο ίδιο περιβάλλον ψηφιακών αντικειμένων.

Δύο στρατηγικές διαθέσιμες στο χρήστη: Οι χρήστες να είναι σε θέση να προσαρμόζουν το περιβάλλον Οι χρήστες να είναι σε θέση να προσαρμόζουν το περιβάλλον Η εξατομίκευση αυξάνει τις αποφάσεις προσαρμογής που ξεκινούν από το χρήστη Η εξατομίκευση αυξάνει τις αποφάσεις προσαρμογής που ξεκινούν από το χρήστη Οι ψηφιακές βιβλιοθήκες αναλύουν τη συμπεριφορά και το υπόβαθρο του χρήστη και προσφέρουν αυτόματα νέες παραγόμενες πληροφορίες

Συμπέρασμα: Οι αρχές προσαρμογής και εξατομίκευσης που αποτελούν τους δύο σημαντικούς τομείς ενός πετυχημένου στρατηγικού σχεδιασμού ψηφιακής βιβλιοθήκης, δημιουργούνται βάση λεπτομερών αναλυμένων ψηφιακών αντικειμένων, αυτοματοποιημένων διαδικασιών και αποκεντρωμένων συνεισφορών των χρηστών. Όταν αυτά λειτουργούν ομαλά τα αποτελέσματα είναι «θεαματικά». Οι αρχές προσαρμογής και εξατομίκευσης που αποτελούν τους δύο σημαντικούς τομείς ενός πετυχημένου στρατηγικού σχεδιασμού ψηφιακής βιβλιοθήκης, δημιουργούνται βάση λεπτομερών αναλυμένων ψηφιακών αντικειμένων, αυτοματοποιημένων διαδικασιών και αποκεντρωμένων συνεισφορών των χρηστών. Όταν αυτά λειτουργούν ομαλά τα αποτελέσματα είναι «θεαματικά».

Ευχαριστώ…