Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό Λέξεις Κλειδιά: Λογισμικό (Software), Πρόγραμμα (Program), Προγραμματιστής (programmer), Λειτουργικό Σύστημα.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής, Χρήση Η/Υ και γραφικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Δεδομένα και Πληροφορίες Ενότητα 1η.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Λογισμικό Λειτουργικό σύστημα Λογισμικό συστήματος
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.  ΥΛΙΚΟ(HARDWARE)  ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ(SOFTWARE)
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2895 Κωδικός Διαφανειών: MKT110 Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Γενικό Τμήμα Εργαστήριο Πληροφορικής.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΣΧΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Προβλήματα του υπολογιστικού συστήματος και η αντιμετώπιση τους
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατηγορίες Λογισμικού

Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις βασικές λειτουργίες που εκτελούν, καθώς και ο ρόλος τους στο σύστημα του υπολογιστή. Επίσης θα αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά της εγκατάστασης μιας εφαρμογής λογισμικού στον υπολογιστή.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα Όταν ολοκληρώσετε την ενότητα αυτή:  Θα γνωρίζετε το ρόλο του λογισμικού στο σύστημα του υπολογιστή.  Θα μπορείτε να αναφέρετε τις κατηγορίες λογισμικού.  Θα γνωρίζετε τα βασικά χαρακτηριστικά και γνωρίσματα κάθε κατηγορίας λογισμικού.  Θα γνωρίζετε την έννοια και τη σημασία του λειτουργικού συστήματος.  Θα μπορείτε να κάνετε μια τυπική εγκατάσταση, μιας εφαρμογής λογισμικού

Πρόγραμμα  Πρόγραμμα είναι το σύνολο των ιεραρχημένων εντολών προς τον υπολογιστή.

Λογισμικό  Λογισμικό (Software) είναι τόσο τα προγράμματα που συντονίζουν και κατευθύνουν τη λειτουργία του υπολογιστή αλλά και επεξεργάζονται τα δεδομένα, όσο και το βοηθητικό υλικό (έντυπα ή ηλεκτρονικά έγγραφα) που περιγράφουν τη χρήση και τη λειτουργία των προγραμμάτων αυτών.

Εφαρμογές - Πακέτα  Εφαρμογή είναι ένα σύνολο προγραμμάτων που ικανοποιεί μια συγκεκριμένη εργασία – δραστηριότητα-.  Πακέτα λογισμικού ονομάζονται όλα τα έτοιμα προγράμματα που περιέχονται κυρίως σε δισκέτες ή CD, μαζί με τις σχετικές οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης του συγκεκριμένου λογισμικού.

Κατηγορίες Λογισμικού Λογισμικό Συστήματος Λογισμικό Εφαρμογών

Λογισμικό εφαρμογών Κατηγορίες του Λογισμικού Εφαρμογών

Εκπαιδευτικό Λογισμικό Περιλαμβάνει κυρίως  ηλεκτρονικές εγκυκλοπαίδειες,  ανάπτυξη μαθημάτων  προσομοιώσεις σχολικών δραστηριοτήτων,  ξεναγήσεις εικονικούς τόπους κ.λπ.. Το εκπαιδευτικό λογισμικό λειτουργεί αλληλεπιδραστικά και δίνει τη δυνατότητα στο δάσκαλο να συνθέσει ένα ελκυστικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, συνδυάζοντας εικόνες, κείμενα, αφηγήσεις, video κ.λπ.

Λογισμικό συστήματος Το λογισμικό συστήματος:  Ελέγχει το υλικό του υπολογιστή.  Υποστηρίζει το λογισμικό εφαρμογών. Λειτουργικό σύστημα (Operating system) είναι το σύνολο των προγραμμάτων που ελέγχει και συντονίζει τη λειτουργία των μονάδων του υπολογιστή

Λογισμικό –Υλικό - Χρήστης

Προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας  Με τις νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών είναι σχετικά εύκολο να αντιγραφεί και να διανεμηθεί ευρέως ένα ψηφιακό αντικείμενο (πρόγραμμα, εφαρμογή λογισμικού κ.λπ.), χωρίς ο δημιουργός του να λάβει την αντίστοιχη αποζημίωση. Τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα, εφαρμόζεται ιδιαίτερα αυστηρή νομοθεσία για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Συζήτηση  Μπορεί το έργο του εκπαιδευτικού να βοηθηθεί από την ύπαρξη κατάλληλου εκπαιδευτικού λογισμού, που θα υποστηρίζει το έργο του; Αναφερθείτε σε κάποια σας εμπειρία.  Πολλές φορές στα περιοδικά κ.λπ., εντοπίζουμε λογισμικό που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ποια η θέση μας στην αγορά και χρήση, τέτοιου λογισμικού και με ποιες προϋποθέσεις;

Συζήτηση  Ποια η γνώμη σας για την κλοπή λογισμικού;  Μπορείτε να αναφέρετε πιθανές συνέπειες της λογικής της κλοπής λογισμικού;