ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Μια πόλη για τους πεζούς
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
ΗΗΜΕΙΑ.
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Χαλκιδα Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.
Κανόνες πυρκαγιάς και ασφάλειας.
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Καταστροφές.
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Τα μεγαλύτερα ποτάμια και οι μεγαλύτερες λίμνες της Γης
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΔΗΛΑΤΟ 2/5/2012 Ποδήλατο  ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα , που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του. Το ποδήλατο αποτελεί ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταφορικό μέσο. Ο αριθμός των ποδηλάτων του πλανήτη στις μέρες μας υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ποδηλάτου αποτελεί η δυνατότητα του να ανταποκρίνεται σε αρκετά διαφορετικές απαιτήσεις, όπως είναι η μετακίνηση, η άθληση και η ψυχαγωγία. Τώρα λοιπόν θα παρουσιαστούν οι 10 χώρες που χρησιμοποιούν το ποδήλατο ως μέσο μεταφοράς αλλά θα δούμε και που βρίσκεται η Ελλάδα. 8/5/2012

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ 10.Ινδία Τα ποδήλατα εξακολουθούν να αποτελούν βασικό μέσο μετακίνησης στην Ινδία. Εξερευνώντας τα μονοπάτια που υπάρχουν σε κάθε γωνιά της χώρας με το ποδήλατό σας, θα γνωρίσετε καλύτερα την παράδοση και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων που ζουν εκεί. 8/5/2012

9.Νορβηγία Μπορεί η Νορβηγία τους περισσότερους μήνες του χρόνου να είναι μία κρύα χώρα, όμως είναι μία χώρα που διαθέτει εκπληκτικές υποδομές για τις μετακινήσεις με το ποδήλατό σας. Ειδικά οι περιοχές Sandnes και Trondheim θα σας ξετρελάνουν. 8/5/2012

8.Κολομβία Από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής, η Κολομβία διαθέτει την καλύτερη υποδομή για να απολαμβάνετε βόλτες με ποδήλατα. Υπάρχουν μάλιστα πολλές εκδηλώσεις, κατά τις οποίες οι δρόμοι κλείνουν για τα αυτοκίνητα κι έτσι η κυκλοφορία των ποδηλάτων διευκολύνεται. 8/5/2012

7. Βέλγιο Το Βέλγιο, αναμφισβήτητα, είναι μία από τις καλύτερες πόλεις του κόσμου για ποδηλασία. Γι' αυτό και τελευταία, όλο και περισσότεροι Βέλγοι χρησιμοποιούν το ποδήλατό τους για να μετακινηθούν μέσα στην πόλη. 8/5/2012

6. Αυστραλία Όλες οι μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας προσφέρονται για μετακινήσεις με ποδήλατο, όμως η πόλη Περθ στη Δυτική Αυστραλία, που διαθέτει ποδηλατικούς δρόμους 700χμ., είναι πραγματικός παράδεισος για τους ποδηλάτες. 8/5/2012

5. Δανία Στην Κοπεγχάγη μόνο, υπολογίζεται ότι το ένα τρίτο του εργατικού δυναμικού μετακινείται με ποδήλατο. 8/5/2012

4.Γαλλία Η Γαλλία διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα ενοικίασης ποδηλάτων. Όταν βρεθείτε εκεί, μην περιοριστείτε στο Παρίσι, αλλά απολαύστε τις βόλτες με το ποδήλατό σας και στη Γαλλική εξοχή. 8/5/2012

3.Κίνα Η ιδέα ότι οι δρόμοι του Πεκίνου είναι ασφυκτικά γεμάτοι από ποδήλατα, ίσως να μην αποτελεί κίνητρο για να ανακαλύψετε την πόλη χρησιμοποιώντας το ποδήλατό σας. Η Κίνα ωστόσο, ενδέχεται να συγκεντρώνει σε καθημερινή βάση τους περισσότερους ποδηλάτες από οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου, κάτι που απαιτεί μία αρκετά καλή υποδομή για να είναι εφικτό. 8/5/2012

2.Ισπανία Το μαζικό πρόγραμμα ποδηλασίας της Βαρκελώνης, Bicing, απέκτησε γρήγορα παγκόσμια φήμη, εξαιτίας της επιτυχίας και της αποδοχής που γνωρίζει. Στη Βαρκελώνη διοργανώνεται επίσης κάθε χρόνο, εβδομάδα ποδηλασίας, γύρω στα τέλη Μαΐου, για την ενθάρρυνση και την υποστήριξη των ποδηλατών 8/5/2012

1. Ολλανδία Τα ποδήλατα στο Άμστερνταμ είναι κυριολεκτικά το μόνο μέσο μετακίνησης. Δικαίως λοιπόν θα μπορούσε να θεωρηθεί, η ποδηλατική πρωτεύουσα του κόσμου 8/5/2012

Το Ποδήλατο στην Ελλάδα Το ποσοστό χρήσης του ποδηλάτου στην Ελλάδα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα σε σχέση με της υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η χώρα μας δεν διαθέτει ένα στρατηγικό πλάνο για την προώθηση του ποδηλάτου σε εθνικό επίπεδο. Εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν το κανόνα αποτελούν πόλεις μεσαίου μεγέθους όπως η Καρδίτσα, τα Τρίκαλα κ.ά., όπου το ποδήλατο χρησιμοποιείται από τους κατοίκους τους για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. 8/5/2012

ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤE ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤE ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΤΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ Η μετακίνηση με το ποδήλατο επιτρέπει πολύ μεγάλες ταχύτητες μετακίνησης στους δρόμους αλλά αυτό δεν είναι πάντα το σωστό. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που η ταχύτητα πρέπει να μετριάζεται σημαντικά, όπως οι διασταυρώσεις, οι στενοί δρόμοι.

ΜΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ Πολλές φορές οι ποδηλάτες παραπονιούνται ότι οι οδηγοί δεν τους βλέπουν. Οι προτεραιότητες στο δρόμο και γενικά οι κανόνες του Κώδικα Οδικής κυκλοφορίας , ισχύουν είτε οδηγείτε αυτοκίνητο , είτε ποδήλατο. Τα σήματα της τροχαίας ισχύουν για το ποδήλατο , όπως και για το αυτοκίνητο.

ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟΤΟΜΑ Το συχνότερο αίτιο ατυχημάτων με ποδήλατο είναι η απότομη αλλαγή πορείας . Ποδηλάτες που αλλάζουν ξαφνικά την πορεία τους , ακόμα και αν προειδοποιήσουν τους άλλους οδηγούς, μπορεί να βρεθούν προ δυσάρεστων εκπλήξεων.

ΠΑΡΤΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗ Σπάνια οι ποδηλάτες έχουν καθρέφτη στο ποδήλατο ή στο κράνος τους . Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το κράνος και ο καθρέφτης είναι ένα αξεσουάρ μη απαραίτητο για την πόλη , αλλά αποδεικνύεται πολλές φορές άκρως χρήσιμο στις μετακινήσεις στις κατοικημένες περιοχές όπου οι κίνδυνοι παντός είδους σε περιτριγυρίζουν.

ΦΩΤΑ Το ποδήλατο πρέπει να είναι εξοπλισμένο με κατάλληλα φώτα εμπρός και πίσω που αναβοσβήνουν με ρυθμό και ανάλογη ένταση. Τα φώτα δε χρησιμεύουν για να βλέπουμε αλλά για να μας βλέπουν!!

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ Προσοχή όταν περνάτε κοντά από πόρτες αυτοκινήτων! Αν για τα σταθμευμένα αυτοκίνητα , ο κίνδυνος είναι προφανέστερος, σκεφτείτε ότι ακόμα και στα πιο άσχετα σημεία μπορεί οποιοδήποτε αυτοκίνητο να σταματήσει και να ανοίξει κάποιος επιβάτης την πόρτα.

ΠΑΤΑΤΕ ΤΗΝ ΚΟΡΝΑ Ή ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΑΚΙ Το αρνητικό είναι ότι οι διερχόμενοι πεζοί δεν ακούνε τους ποδηλάτες που πλησιάζουν και μπορεί να αλλάξουν απότομα πορεία πέφτοντας επάνω στο ποδήλατο με άσχημες συνέπειες. Χρησιμοποιείστε το κουδουνάκι όταν βλέπετε πεζούς στο δρόμο και όλα θα πάνε καλά.

ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΔΕΞΙΑ Ο κίνδυνος είναι πολύ μεγάλος, καθώς το αυτοκίνητο μπορεί να στρίψει δεξιά και να χτυπήσει τον ποδηλάτη. Επίσης , πεζοί πολλές φορές κατεβαίνουν από τα πεζοδρόμια για να ελιχθούν από τα σταθμευμένα στα πεζοδρόμια μηχανάκια και αυτοκίνητα και υπάρχει κίνδυνος να παρασυρθούν από τον ποδηλάτη.

ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ Η μετακίνηση πάνω στα πεζοδρόμια είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη αφού πεζοί μπορεί να πεταχτούν από παντού και να συγκρουσθείτε! Τα πεζοδρόμια είναι δρόμοι για τους πεζούς!

ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΡΕΥΜΑ Το πιο επικίνδυνο πράγμα που μπορεί να κάνει ένας ποδηλάτης είναι να οδηγεί στο αντίθετο τμήμα του δρόμου. Είτε για μεγάλο μέρος της διαδρομής είτε για λίγα μέτρα, η πιθανότητα να συμβεί ατύχημα είναι πολύ μεγάλη και τέτοιου τύπου ατυχήματα συμβαίνουν συχνά.

ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ ΣΑΣ Ιδανικά, το ποδήλατο δεν πρέπει να πηγαίνει ούτε στη δεξιά μεριά της λωρίδας, ούτε στην αριστερή. Θα πρέπει να πηγαίνει στο κέντρο. Η οδήγηση σε οποιαδήποτε άλλη θέση για πολύ ώρα θέτει τον ποδηλάτη σε σημαντικούς κινδύνους.

ΦΟΡΕΣΤΕ ΡΟΥΧΑ ΠΟΥ ΦΩΣΦΟΡΙΖΟΥΝ Πάντα να οδηγείτε φορώντας εμφανή ρούχα με φωτεινά χρώματα τα οποία να μην είναι πολύ φαρδιά. Υπάρχει κίνδυνος τα φαρδιά ρούχα να εμπλακούν με τα μέρη του ποδηλάτου ή με αντικείμενα κατά τη διαδρομή σας.

ΚΡΑΝΟΣ Η χρήση του προστατευτικού ειδικού ποδηλατικού κράνους θεωρείται απαραίτητος εξοπλισμός μιας που οι χρήστες του ποδηλάτου νεαρών ηλικιών έχει αποδειχθεί ότι τραυματίζονται στο κεφάλι με ιδιαίτερα έλλειψης εμπειρίας οδήγησης και έλλειψης συνείδησης των κινδύνων που διατρέχουν.

Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας καθορίζει την συμπεριφορά όλων, όσοι χρησιμοποιούν οδούς και με αυτήν την έννοια αποτελεί θεμελιώδες κείμενο και διαμόρφωσης συνθηκών κυκλοφορίας. Ένα τέτοιο κείμενο οφείλει να είναι εύληπτο και κατανοητό από όλους, ενώ παράλληλα θα πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ανάγκες.

Οι για τη σήμανση των οδών τοποθετούμενες πινακίδες είναι κατά κατηγορίες οι εξής: Με απόφαση Υπουργείου Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων και βάσει των σχετικών ειδικών προδιαγραφούν είναι δυνατόν: α) Οι πινακίδες σήμανσης οδών να τοποθετούνται υπό κατάλληλο υποβάθρου μεγαλύτερου μεγέθους από την πινακίδα, του ίδιου ή και άλλου σχήματος από αυτήν, προκειμένου η πινακίδα να διακρίνεται ευκρινέστερα. Για το σκοπό αυτόν το υπόβαθρο επιτρέπεται να έχει χρώμα διαφορετικό από την πινακίδα, αλλά πάντως διαφορετικό και από τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για τις κατηγορίες πινακίδων του άρθρου αυτού, καθώς και να φέρει ειδικά, ιδίως φωσφορίζοντα, υλικά και αντανακλαστικά στοιχεία β) Να τοποθετούνται πινακίδες με μορφή με μορφή φωτεινών πινάκων με μεταβλητά μηνύματα. Η απόφαση του Υπουργού αποφασίζει των τρόπο λειτουργίας των πινακίδων της μορφής αυτής, τις κατηγορίες τους, τη θέση τους, τα μηνύματα που μπορούν να προβάλλονται στην πινακίδα, τη σημασία κάθε μηνύματος και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια γ) Να τροποποιούνται τα χρώματα, η μορφή και οι αναγραφές των πινακίδων σήμανσης. Οι πινακίδες σήμανσης αφορούν τους οδηγούς οι οποίοι κυκλοφορούν σε ολόκληρο το πλάτος του ανοικτού στην κυκλοφορία οδοστρώματος, εκτός αν, με κατάλληλη τοποθέτησή τους, απευθύνονται αποκλειστικά σε μία ή σε περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας που χωρίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις ή κατάλληλα διαχωριστικά μέσα α)Αναγγελίας κινδύνου, δηλωτικές. α)Επικίνδυνων θέσεων . β)Προσβάσεων οδικών κόμβων. γ)Πρόσβαση ισόπεδων σιδηροδρομικών διαβάσεων ή διαβάσεων τροχιοδρόμου. β)Ρυθμιστικές της κυκλοφορίας, δηλωτικές α)Προτεραιότητας β)Απαγορεύσεων ή περιορισμών. γ)Υποχρεώσεων γ)Πληροφοριακές, δηλωτικές α)Προειδοποιήσεως κατευθύνσεων β)Κατευθύνσεων γ)Αριθμήσεις οδών και χιλιομετρήσεων. δ)Τοπωνυμιών. ε)Επιβεβαιώσεων. στ)Χρήσιμων Πληροφοριών για τους οδηγούς οχημάτων και εγκαταστάσεων.

Διαγράμμιση του οδοστρώματος Οι σημάνσεις των οδοστρωμάτων με διαγραμμίσεις ή σύμβολα χρησιμοποιούνται για την ρύθμιση της κυκλοφορίας ή για την προειδοποίηση ή καθοδήγηση αυτών που χρησιμοποιούν τους οδούς είτε μόνες σε συνδυασμό με τις πινακίδες σήμανσης ή σηματοδότες, για να τονιστεί ή να διευκρινιστεί η σημασία αυτών. Όταν χρησιμοποιούνται για ρύθμιση στάθμευσης, σε συνδυασμό με τις ανάλογες πινακίδες, υπερισχύουν των πινακίδων στάθμευσης.

Πινακίδες

Διαγράμμιση του οδοστρώματος Για επιστροφή πατήστε εδώ.

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλείται κυρίως από τρεις ανθρώπινες δραστηριότητες, τη βιομηχανία, τις μεταφορές και τα νοικοκυριά Η ρύπανση της ατμόσφαιρας είναι σοβαρή, γιατί τα αέρια που τη ρυπαίνουν, όπως το διοξείδιο του άνθρακα έχουν σοβαρές συνέπειες, όπως την υπερθέρμανση της γης, αναπνευστικά προβλήματα Δισεκατομμύρια τόνοι ρύπων εκπέμπονται κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα. Όλοι αυτοί οι ρύποι δεν χάνονται στον ουρανό, αλλά αφού προκαλέσουν ασφυξία στις πόλεις και επιδεινώσουν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, ξαναπέφτουν στη Γη με τη μορφή της όξινης βροχής.

Η ατμοσφαιρική ρύπανση αντιμετωπίζεται μέχρι τώρα με διάφορες πολιτικές αποφάσεις. Μία απόπειρα έγινε με το Πρωτόκολλο του Κιότο σε διεθνές επίπεδο και άλλες δραστηριότητες του ΟΗΕ. Τα οικολογικά προβλήματα άρχισαν να εμφανίζονται κυρίως μετά τη βιομηχανική επανάσταση, ενώ υπάρχουν διαφορετικές αντιλήψεις σχετικά με τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισής τους.

Ρύπανση υδάτινων πόρων Πλέον χαρακτηρίζεται αρκετά κρίσιμη η κατάσταση των θαλασσών. Η γεωργία με τα λιπάσματα, η βιομηχανία με τα απόβλητα και οι κατοικίες με τα λύματα, τα φυτοφάρμακα και τα ζιζανιοκτόνα έχουν μολύνει τα υπόγεια υδροφόρα κοιτάσματα, με αποτέλεσμα να έχει μειωθεί η ποσότητα του πόσιμου νερού και να καθίστανται οι θάλασσες λιγότερο κατάλληλες για την υδρόβια ζωή. Το πρόβλημα επιδεινώνεται από την υπερεντατική αλιεία. Απορρίμματα Λέγεται πως ο όγκος των παραγόμενων στις ανθρώπινες κοινωνίες αποβλήτων θα μπορούσε να γεμίσει σήμερα 28 εκατομμύρια βαγόνια· ο αριθμός αυτός ολοένα και αυξάνεται. Τριακόσιες περιοχές στην Ευρώπη και την Αμερική, όπου απορρίπτονται τοξικά και πυρηνικά απόβλητα εμφανίζουν δείκτες υψηλής επικινδυνότητας. Στις περισσότερες χωματερές δεν τηρούνται ούτε οι στοιχειώδεις προδιαγραφές υγειονομικής ταφής. Τα απόβλητα επομένως συνιστούν έναν πολύ σημαντικό παράγοντα της περιβαλλοντικής ρύπανσης. Αποδάσωση Κάθε δευτερόλεπτο καταστρέφεται και ένα κομμάτι του «πνεύμονα» της Γης, του παρθένου αμαζονιακού δάσους το οποίο παρέχει στην ατμόσφαιρα μεγάλες ποσότητες οξυγόνου ετησίως. Το πρόβλημα επιδεινώνεται από τις συνεχείς πυρκαγιές σε Ευρώπη και Αμερική.

Πώς ονειρεύομαι την πόλη μου?...

Ποδηλατόδρομος Θα ήθελα να είχαμε ένα ποδηλατόδρομο έτσι ώστε να μπορούν οι ποδηλάτες να κυκλοφορούν στο δρόμο με ασφάλεια. Στη συνέχεια, οι οδηγοί να τηρούν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.).

Αθλητικά Κέντρα Να φτιαχτούν αθλητικά κέντρα έτσι ώστε να έχουν την δυνατότητα οι νέοι να γυμνάζονται και να ψυχαγωγούνται με σκοπό να ξεφεύγουν από την καθημερινή ρουτίνα και να ασχολούνται με κάτι διαφορετικό από τα βιβλία!

Σχολεία Η λειτουργία του σχολείου να βελτιωθεί προς το καλύτερο έτσι ώστε τα παιδιά να γνωρίσουν τις κλήσεις και τα ταλέντα τους σε κάποιο μάθημα. Επίσης, οι καθηγητές θα πρέπει να κατανοούν τις ανάγκες των παιδιών έτσι ώστε με τον τρόπο τους να κάνουν τα παιδιά να «αγαπήσουν» όλα τα μαθήματα και όχι να τα μισήσουν. Ακόμα, να μη βασίζονται στη διδακτέα ύλη αλλά να εμπλουτίζουν τα παιδιά με γνώσεις με σκοπό να κάνουν το μάθημά τους πιο ενδιαφέρον προς το μαθητή. Επιπλέον, οι καθηγητές καλό θα ήταν να κάνουν διάλογο μέσα στην τάξη με τους μαθητές και να συζητούν τα προβλήματά τους.

Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία Αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία μέσα απ’ τα οποία θα βλέπεις πως ήταν η ζωή στα αρχαία χρόνια και έτσι θα μαθαίνεις την ιστορία του πολιτισμού αυτού!

A.M.E.A.

ειδικές ανάγκες είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού. ΜΜΕ Προβάλλουν αυτά τα άτομα ως πρόσωπα που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης και δημιουργούν την εντύπωση ότι είναι ανίκανα να κάνουν οτιδήποτε αξιόλογο. Μέσα από διάφορα σίριαλ ενσταλάζετε στους πολίτες η αντίληψη ότι τα άτομα με ειδικές ανάγκες είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού.

Άτομο Να αποβάλουμε κάθε προκατάληψη για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, να κατανοούμε τα προβλήματά τους και να είμαστε αρωγοί τους κάθε φορά που παρίσταται ανάγκη. Να αγκαλιάζουμε με αγάπη τις πρωτοβουλίες τους, να τους συμπαραστεκόμαστε και να ενθαρρύνουμε τις δραστηριότητές τους, ώστε με τον τρόπο αυτό να τονώνεται η ψυχολογία τους και να αποκτούν αυτοπεποίθηση και σιγουριά Να δημιουργηθούν ομάδες εθελοντών για βοήθεια και συμπαράσταση στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Να διοργανώνουμε μαζί τους διάφορες εκδηλώσεις, ώστε να τους δίνουμε την ευκαιρία, με ίσους όρους, να εκδηλώνουν την ικανότητά τους και να αποκαλύπτουν το ταλέντο τους.

Συνέπειες της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με ειδικές ανάγκες: Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των ατόμων και απαλλαγή από αισθήματα κατωτερότητας 2. Απαλλαγή από φοβίες, εντονότερη δραστηριοποίηση και δημιουργική διάθεση 3. Τόνωση της αισιοδοξίας, απομάκρυνση από το περιθώριο 4. Βοήθεια να ξεπεράσουν ψυχολογικά την αναπηρία τους, αποδεικνύοντας τη χρησιμότητα για τον εαυτό τους και για τους άλλους 5. Ελάφρυνση της οικογένειας από το ψυχολογικό, κοινωνικό και οικονομικό βάρος

Πολιτεία Να αγκαλιάσει με στοργή τα άτομα αυτά, να είναι απλόχερη σε χρηματοδοτήσεις και να εκλάβει ως πρωταρχικό της χρέος τη συμπαράστασή της προς τους συνανθρώπους μας που έχουν ειδικές ανάγκες.

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Από τους: Μάριο Μουσελέ & Σταύρο Μυλωνάκο Σπάρτη 7/5/2012

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΦ. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΚΥΡΙΑ ΑΙΤΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Παραβίαση προτεραιότητας Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα Απόσπαση προσοχής οδηγού Οδήγηση σε κατάσταση μέθης Μη τήρηση απόστασης ασφαλείας

ΤΡΟΧΑΙΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

ΣΥΝΟΛΑ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΝ

ΣΥΝΟΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ Σύνολο ατυχημάτων 2011-2012 Σύγκριση αριθμού θυμάτων 2011-2012 Θανατηφόρα 2011 ανά αιτία Θανατηφόρα 2011, ανά είδος