Παρατηρώ προσεκτικά τη φωτογραφία του απολιθώματος και σημειώνω στην ατομική καρτέλα-μικρό πίνακα αυτό που υποθέτω ότι απεικονίζει: Απολιθώματα: κόκαλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Το Φαρμακείο του Θεού.
Οικογενειακή Φωτογραφία
Εργασία βιολογίας Γ’5 Σχολικό έτος:
Άνοιξη Η άνοιξη είναι η εποχή που η φύση ξαναγεννιέται. Τα φυτά ανθίζουν, τα ζώα ζευγαρώνουν. Ο καιρός είναι ηλιόλουστος και ζεστός. Άνοιξη έχουμε τον.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
Η καταγωγή και η εξέλιξη του Ανθρώπινου Γένους
1. Διωρθωςτε τις λαθος εκφραςεις ςτον ακολουθο οριςμο:
Σαπούνι Η ιστορία του Στέφανος Βατής Νικόλας Τερζής Δημήτρης Ιωαννίδης
Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου
Παραδόσεις στο μάθημα «Εισαγωγή στην Εξελικτική Βιολογία»
Τι είναι χαρτογράφηση-πως λειτουργεί- κατηγορίες
Ο θάνατος του Μαρά.
Δαρβίνος-ο δημιουργός της θεωρίας της Εξέλιξης
ΜΑΘΗΜΑ 1ο - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ιστορία Προ -ιστορία
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Χατζηδάκης Στράτος Γ'5 ΒΙΟΛΟΓΙΑ:Κ' Ψαλλιδάς.
Οι μαρτυρίες της εξέλιξης
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύγχρονο άλμπουμ φωτογραφιών. Αυτό το άλμπουμ φωτογραφιών περιέχει δείγματα σελίδων για γρήγορα αποτελέσματα. Για να προσθέσετε δικές σας σελίδες, κάντε.
Ζώνες βλάστησης.
Β 4.2 ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΗΣ ΓΗΣ Στην πραγματικότητα, ούτε στις μέρες μας μπορούμε να περιγράψουμε με βεβαιότητα το εσωτερικό της Γης. Αυτό είναι λογικό, αν.
7.2 Η εξέλιξη του ανθρώπου Για να ανακαλύψουν οι επιστήμονες τα εξελικτικά μονοπάτια που οδήγησαν στον άνθρωπο, εξετάζουν απολιθώματα, πέτρινα εργαλεία.
Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής
Η τέχνη και η γραφή.
♥Δελφίνι♥.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΗΛΙΑΚΟΥ ΡΟΛΟΓΙΟΥ
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
ΕΛΕΥΣΙΝΑ Εκεί που φύτρωνε φλισκούνι κι άγρια μέντα κι έβγαζε η γη το πρώτο της κυκλάμινο τώρα χωριάτες παζαρεύουν τα τσιμέντα και τα πουλιά πέφτουν νεκρά.
Εργασία της βιολογίας από τον Γιώργο Σωτηρόπουλο του τμήματος Γ5
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
Μάθημα 6: Η Γεωλογική ιστορία της Ευρώπης και η ορογένεση
Παλαιολιθική Εποχή Πώς περνούσαν τη μέρα τους οι άνθρωποι της Παλαιολιθικής Εποχής; Διδακτική Πρόταση 3 και 4.
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΩΣ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΣΕ 5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ.
Ο ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Η ανάπτυξη των Αρχαίων Ελληνικών Μαθηματικών Τον 6ο αιώνα π.Χ. άρχισε να προβάλλει ένας νέος τρόπος σκέψης στον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό. Γιατί έγινε.
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα.
Παλαιοντολογικό μουσείο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
H εξέλιξη και οι «μαρτυρίες» της
Ζώδια Ελένη Πατσαλίδου
1ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
ο χρόνος 2η εργαστηριακή άσκηση
ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΝΡΘΩΠΟΥ.
2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
ΙΩΔΙΟ (I) Το Ιώδιο είναι αμέταλλο χημικό στοιχείο με ατομικό αριθμό 53, και σχετική ατομική μάζα περίπου 127 g. Ανήκει στην ομάδα των αλογόνων (17η ομάδα)
Ο ανθρωποσ και η εξελιξη του
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Χριστιάνα Αρης.
Ελάτε να μάθουμε για τα δέντρα
Μιλώντας για την ηλικία
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
O ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΠΛΗΜΜΥΡΑΣ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
ΔΙΑΚΟΠΗ ΚΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΑΡΧΑΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Ναύπλιο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατηρώ προσεκτικά τη φωτογραφία του απολιθώματος και σημειώνω στην ατομική καρτέλα-μικρό πίνακα αυτό που υποθέτω ότι απεικονίζει: Απολιθώματα: κόκαλα από ζώα ή υπολείμματα από φυτά που έζησαν πριν από τη σημερινή εποχή και κλείστηκαν σε στρώματα γης. Απολιθώματα μπορεί να είναι ακόμη και ίχνη (ενδείξεις) ύπαρξης ζωής στο παρελθόν.

Πώς έγιναν άραγε αυτά τα σημάδια πάνω στο οστό (κόκαλο); Πιθανόν … Μάλλον … Ίσως … Όλες οι ενδείξεις δείχνουν πως μάλλον … Αποκλείεται να έγιναν από … γιατί …

Τι παρατηρείς ; Σημάδι από λίθινο εργαλείο πάνω σε απολιθωμένο οστό ζέβρας Σημάδι από λίθινο εργαλείο πάνω σε σύγχρονο οστό ζέβρας