Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Projicere: σχεδιάζω, σκοπεύω, βάζω κάτι στο μυαλό μου.
Advertisements

Υλοποίηση Δικτυακού Τόπου Μουσείου Σχεδιασμός,Ανάπτυξη & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού ΗΥ-402.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΝΕΡΟ Ο πλανήτης που ζούμε, η Γη, αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες θεός του νερού ήταν ο Ποσειδώνας,. ΜΑΚΡΗΣ.
Η ζωή των Κυκλαδιτών Πριν από χρόνια, ένας σπουδαίος πολιτισμός αναπτύχθηκε στα νησιά του Κεντρικού Αιγαίου που λέγονται Κυκλάδες.
Τι μας λένε τα ευρήματα αυτά για το πώς εξέφραζαν και επικοινωνούσαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού; Πώς επικοινωνούσαν,
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
Θέμα: Τα αγάλματα της Αρχαϊκής Εποχής
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Η ζωφόρος του Παρθενώνα
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΗΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟ ΓΑΜΟ,
1 Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης Διδακτική αξιοποίηση μουσείων, μνημείων, κτιρίων, ιστορικών τόπων και καταλοίπων του υλικού πολιτισμού Διδακτική αξιοποίηση.
Η θρησκεία των Μινωϊτών
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
Μετά την επίσκεψη.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Μια ιστοεξερεύνηση για τους Θεούς του Ολύμπου Εισαγωγή Εργασία
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
ΡΟΔΟΣ Αθηνά Παπακωνσταντίνου Στέλλα Φάσο Γιάννης Περιβολάρης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Η τέχνη και η γραφή.
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Πέρα από τον μύθο!!!!.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ -ΑΔΗΣ(ΝΙΚΟΣ ΜΕΛΙΤΣΙΩΤΗΣ)
Η ελιά Βαρνάβας Φλωρίδης.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Το Παιχνίδι των Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων. Επισκόπηση Φάση Α’: Αναζητώντας ΑΕΠ – Προετοιμασία – Παιχνίδι Αναζήτησης ΑΕΠ – Ανάδειξη νικητή Φάση Β’:
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΜΑΘΟΥΝΤΑ Μαρίνος Νεοκλέους Νικόλας Γερολέμου Χριστόφορος Πολυστυπιώτης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Η ΠΑΦΟΣ.
Η Βραυρώνα είναι σημαντικός αρχαιολογικός χώρος της Αττικής, γνωστή για τον ναό της Αρτέμιδος που έχει δώσει το όνομά του στον σύγχρονο δήμο της ανατολικής.
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων στα κουτιά.

Αίθουσα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής εποχής Αίθουσα Νεολιθικής – Κυπροαρχαϊκής εποχής Χώρος προγράμματος Κάτοψη του μουσείου Κάτοψη του μουσείου Αίθουσα Κυπροκλασικής εποχής

Τα παιδιά κάθονται σε μαξιλαράκια στο πάτωμα και ακούν μουσική που τους θυμίζει θάλασσα. Γνωριμία με τον ήρωα του προγράμματος, το ναυτικό Ηρόστρατο. Προβληματισμός: Ο Ηρόστρατος ψάχνει να βρει το ναό της θεάς για να την ευχαριστήσει. Χώρος προγράμματος

Εντοπισμός στο χάρτη αρχαιολογικών χώρων που έχουν σχέση με την Αφροδίτη Αμαθούντα Σόλοι Παλαίπαφος Κίτιον

Εξερεύνηση στο χώρο του μουσείου με τις ομάδες. Η κάθε μουσειοπαιδαγωγός αναλαμβάνει δυο ομάδες. Οι δυο ομάδες εργάζονται στην αίθουσα Νεολιθικής- Κυπρογεωμετρικής εποχής, η άλλη στην αίθουσα Κυπροκλασικής και η άλλη στην αίθουσα Ελληνιστικής εποχής. Προβληματισμός: Πώς θα ευχαριστήσει τη θεά; Τι θα της προσφέρει;

 Η κάθε ομάδα παίρνει μια σακουλίτσα που περιέχει αντικείμενα, αντίγραφα, εικόνες και καρτέλες με ερωτήματα.  Τα παιδιά παρατηρούν εκθέματα και συζητούν τα ερωτήματα που έχουν στις καρτέλες τους.

ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ Παρατήρηση ζωόμορφων αγγείων που χρησίμευαν για σπονδές. Προετοιμασία παρουσίασης του μύθου του Άδωνη και της Αφροδίτης. Αίθουσα Κυπρογεωμετρικής Εποχής

ΑΝΕΜΩΝΕΣ Παρατήρηση κέρνου και άλλων πολυδοχείων. Η χρήση τους ως λατρευτικά αντικείμενα για προσφορά υγρών (μέλι, λάδι, κρασί) και στερεών (αλάτι, σιτάρι και άλλους καρπούς) Αίθουσα Κυπρογεωμετρικής Εποχής

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ Παρατήρηση αγαλμάτων Αφροδίτης Εντοπισμός ομοιοτήτων Αίθουσα Ελληνιστικής Εποχής

ΡΟΔΙΑ Παρατήρηση προπλάσματος του ναού της θεάς Αφροδίτης στην Αμαθούντα. Τα μέρη του ναού και η χρήση τους. Αίθουσα Κυπροκλασικής Εποχής

Παρουσίαση της εργασίας της κάθε ομάδας στις υπόλοιπες ομάδες. Διήγηση του μύθου του Άδωνη και της Αφροδίτης και αναπαράσταση. Συγκέντρωση όλων των ομάδων

Συγκέντρωση γύρω από το πρόπλασμα αρχαίου ναού της Αφροδίτης. Παρατήρηση- σχολιασμός

Αναπαράσταση πομπής προς το ναό μαζί με τον Ηρόστρατο. Τα παιδιά ντύνονται σαν αρχαίοι Έλληνες και με τη συνοδεία μουσικής και κρατώντας αντίγραφα και άλλα αντικείμενα πορεύονται προς το ναό.

Παρατήρηση έργων τέχνης με θέμα την Αφροδίτη –παιχνίδια παζλ με έργα τέχνης. Αναδυόμενη του Μποτιτσέλλι Χώρος προγράμματος

Αφροδίτη και ναύτης του Νταλί

Αφροδίτη του Κοτσώνη

Αφροδίτη του Θεόφιλου

Πρόσωπο της Αφροδίτης του Νταλί

Συζήτηση των θεμάτων που παρουσιάζονται στα έργα. Αναγνωρίζουν μύθους, παραδόσεις σύμβολα. Η Αφροδίτη στη ζωή μας σήμερα

Το σημάδι της Αφροδίτης στο μουσείο Αναζήτηση άλλων εκθεμάτων και συσχετισμός τους.

Συμπλήρωση φύλλου εργασίας Δίπλωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα Αναμνηστικό δώρο- μαγνήτης

Στιγμιότυπα από το πρόγραμμα