1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
WORLD OF TUI.
Advertisements

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑΣ – ΠΟΛΥΧΩΡΟΥ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ CREATIVE INDUSTRIES ΣΤΟ ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΡΕΘΥΜΝΗΣ- ΒΙΟΠΑ ΡΕΘΥΜΝΗΣ.
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Επιλογές Marketing & Logistics
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
«ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ»
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
NATiVuS.
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Διαδικτυακές συναλλαγές στον Τουρισμό (e-tourism) (Θ) Ενότητα 3: Τουρισμός και διαδίκτυο Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουριστικά κανάλια διανομής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Υλικό/ Αρχιτεκτονική Η/Υ
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές σημειώσεις

2 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Επεξηγεί τη δομή του τουριστικού κλάδου σύμφωνα με τις κατηγορίες επιχειρήσεων του τουριστικού προϊόντος και τους τελικούς καταναλωτές 2. Δίνει παραδείγματα επιχειρήσεων για την κάθε κατηγορία Ο ρόλος και η σημασία της πληροφορικής και των επικοινωνιών στην Τουριστική και Ξενοδοχειακή Βιομηχανία

3 Π. Μαυρογένης Ο ρόλος και η σημασία της πληροφορικής και των επικοινωνιών στην Τουριστική και Ξενοδοχειακή Βιομηχανία – Εισαγωγή Ο τουριστικός κλάδος πρωτοποριακά αξιοποιούσε την τεχνολογία της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών Αυτό οφείλετε σε δύο παράγοντες: 1. Στις πολύπλοκες και τυποποιημένες εργασίες  Π.χ. τα διάφορα έντυπα που συμπληρώνονται στην Υποδοχή, ο συνεχής έλεγχος του κόστους λειτουργίας της επιχείρησης κτλ 2. Στην πολυσύνθετη δομή του κλάδου Μεγάλος αριθμός εμπλεκομένων επιχειρήσεων Επιχειρήσεις διαφόρων κατηγοριών και μεγεθών Με υψηλή γεωγραφική διασπορά Μεγάλη απόσταση από τον πελάτη / τουρίστα

4 Π. Μαυρογένης Η δομή του Τουριστικού Κλάδου Ο Τουριστικός Κλάδος / Τουριστική Βιομηχανία περιλαμβάνει τις εξής κατηγορίες εμπλεκομένων 1. Τους προμηθευτές τουριστικού προϊόντος (Suppliers) 2. Τους ενδιάμεσους / μεσάζοντες (Intermediaries) 3. Τους τελικούς καταναλωτές / τουρίστες (Consumers)

Προμηθευτές τουριστικού προϊόντος (Suppliers) Προσφέρουν αυτό που χρειάζεται ο τουρίστας στις διακοπές του  Ξενοδοχεία, διαμερίσματα  Επιχειρήσεις μεταφορών (αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακές εταιρείες, σιδηροδρομικές εταιρείες κλπ)  Εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων  Εταιρείες τουριστικών λεωφορείων  Επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς πολιτισμού (θέατρα, μουσεία, κέντρα συναυλιών κλπ) 5 Π. Μαυρογένης

Ενδιάμεσοι / μεσάζοντες (Intermediaries) Οργανώνουν ταξίδια και πακέτα διακοπών (μεταφορά, διαμονή, διατροφή, ψυχαγωγία κτλ)  Τουριστικοί πράκτορες (Tour Operators) Διεθνείς ταξιδιωτικοί οργανισμοί (TUI, Thomson, Thomas Cook, First Choice κτλ)  Τουριστικά Γραφεία (Tourist Offices) Τοπικές μικρές επιχειρήσεις  Δίκτυα Διανομής Τουριστικού Προϊόντος / Ηλεκτρονικοί Ενδιάμεσοι (e-intermediaries) Εταιρίες με ιδιωτικά ηλεκτρονικά δίκτυα Δραστηριοποιούνται και στο Διαδίκτυο (internet) 6 Π. Μαυρογένης

Τελικοί καταναλωτές / Τουρίστες (Consumers) Ιδιώτες που ταξιδεύουν για ψυχαγωγία Στελέχη επιχειρήσεων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους 7 Π. Μαυρογένης