Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Tsadavile Hills Monte Mare Monte Mare.
Τα μυστικά της διαφήμισης: Ψυχαγωγία
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. ΜΑΙΣΤΡΟΥ.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Β’ Εφαρμοσμένων Τεχνών 4ου ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Ερευνητική Εργασία ‘Σπάρτη, η πόλη που ζω’:
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ειδική Θεματική Δραστηριότητα ΒΕ – 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΡΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑ:ΤΙΤΑΝΕΣ Νίκος Τζουμανέκας Αριέλα Γκιόναι Στεφανία Βλάχου

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΡΙΟΥΡΓΙΑΣ

«Ο πολιτισμός της μηχανής», που σημαδεύει τους δυο τελευταίους αιώνες της ιστορίας μας, άφησε τα αποτυπώματά του στα εργοστάσια - τρένα - μηχανικά έργα -μέσα επικοινωνίας και μεταφοράς - μηχανές, εργαλεία - εργατική κατοικία κλπ. Η ανάδειξη ενός βιομηχανικού κτιρίου αφορά στον τρόπο διατήρησης του σε σχέση με την ιστορική του σημασία, την αρχιτεκτονική του ποιότητα, τις συνθήκες και τις ανάγκες της περιοχής που εκείνο εντάσσεται.

Το πρώτο εργοστάσιο, στην περιοχή των Ποδαράδων, όπως ονομαζόταν η περιοχή πριν την εγκατάσταση προσφύγων, ανάγεται στο τέλος του 1919, όταν ο Νικόλαος Κυρκίνης, κύριος μέτοχος της κλωστοϋφαντουργικής εταιρείας «Ελληνική Εριουργία Α.Ε.» στα Πατήσια, εγκατέστησε εδώ το πλυντήριο και το βαφείο της εριουργίας του δίπλα στο ρέμα του Περσού.

Το 1920 στην ίδια περιοχή ίδρυσε μικρό εργοστάσιο μεταξουργίας, το οποίο μετά την έλευση των προσφύγων κι ανάμεσα στα έτη 1922-1924 αναπτύχθηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία και περιλάμβανε κλωστήριο, υφαντήριο, βαφείο, φινιριστήριο, γραφεία και αποθήκες. Παράλληλα, ο Κυρκίνης για να αντιμετωπίσει την αυξημένη ζήτηση σε ενέργεια, τόσο της «Μεταξουργίας» όσο και της «Ελληνικής Εριουργίας» ίδρυσε την «Ηλεκτροβιομηχανική Α.Ε.».

Στο πλαίσιο της εταιρείας αυτής ιδρύθηκε εργοστάσιο Κοπής και Ραφής, ξυλουργείο, μηχανουργείο και σιδηρουργείο καθώς και το μνημειώδες εργοστάσιο Βαμβακουργίας, το μέχρι πρόσφατα Κλωστήρια Αττικής Α.Ε. Το 1927 όμως κατηγορείται για απάτες, καθαιρείται απ’ την θέση του προέδρου της εταιρείας και εξαναγκάζεται σε πώληση της περιουσίας του, την οποία αγοράζει το 1935 ο Μποδοσάκης Αθανασιάδης. Έτσι ξεκινάει για την «Ελληνική Εριουργία» μια νέα περίοδος ανάπτυξης. Μετά το 1950, όμως, έτος διεθνούς κρίσης για τη βιομηχανία, η τεράστια βιομηχανική πόλη του Κυρκίνη- Μποδοσάκη κλείνει όλα τα εργοστάσιά της στη Ν. Ιωνία και στο διάστημα 1956-1958 ξεπουλιέται τμηματικά για να καλυφθούν τα χρέη της.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Η συνέντευξη ήταν ημιδομημένη . Η συνέντευξη έγινε από τους μαθητές του 4ου ΕΠΑΛ προς τον υπεύθυνο της εριουργίας. Με βάση την συνέντευξη το κτίριο αυτό άνηκε σε έναν ονόματι κ.Κιρκίνη . Αργότερα νοικιάστηκε από έναν κ.Μποδοσάκη το οποίο λειτούργησε ως υφαντήριο του στρατού . Το 32 με 33 περίπου το εργοστάσιο δεν πήγαινε καλά . Και αργότερα το κτίριο νοικιάστηκε από την Πυρκάλ . Ο συγκεκριμένος κύριος που μας μίλησε στην συνέντευξη στο κτίριο αυτό εργάζονταν από το 1948 δηλ. 65 χρόνια και δήλωσε ότι κάποτε στα χρόνια που εργάζονταν στο κτήριο αυτό δούλευαν ως και 1.000 άτομα από διάφορες ξένες χώρες ενώ τώρα δουλεύουν λιγότερα από 10 άτομο . Το κτίριο αυτό είναι ενοικιασμένο από διάφορους επιχειρηματίες . Η μπροστινή μεριά προς την είσοδο χρησιμοποιείτε ως παρκινγκ . Ένα κομμάτι της πλευράς προς το γήπεδο είναι ενοικιασμένο από την Πυρκάλ ,είναι δυο χώροι οι οποίοι έχουν διαφορετικές χρήσεις και το καθένα έχει το δικό του προσωπικό και το υπόλοιπο ανήκει στην Ο.Σ.Κ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ (ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜ. ΤΕΧΝΩΝ) ΤΟΥ 4ου ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ   Άντρας  Γυναίκα 

Ηλικία 15-25 25-35 35-45 45-55 55 και άνω 

1. Υπάρχουν παιδιά στην οικογένεια σας ;Αν ναι, πόσα;   1. Κανένα  2. Ένα παιδί  3. δυο παιδιά  4. τρία παιδιά και άνω 

2. Σε τι απόσταση πηγαίνουν τα παιδιά σας σχολείο; 2. Σε τι απόσταση πηγαίνουν τα παιδιά σας σχολείο; 1. Έως 5 λεπτά με τα πόδια  2. 5 έως 10 λεπτά  3. 10 λεπτά και άνω     

3 Θα νιώθατε πιο ήσυχοι αν το παιδί σας πήγαινε σ’ ένα σχολείο κοντά στην περιοχή σας; 1.ΝΑΙ  2.ΟΧΙ  3.ΑΔΙΑΦΟΡΟ 

  4 Υπάρχει σχολικό συγκρότημα που εξυπηρετεί τις ανάγκες της περιοχής σας; 1. ΝΑΙ  2. ΟΧΙ 

5 Πιστεύετε ότι η γειτονιά σας έχει ανάγκη από ένα επιπλέον σχολικό συγκρότημα και αν ναι, τι τύπου; 1. δημοτικό  2. γυμνάσιο  3. λύκειο  4.επαγγελματικό λύκειο   

  6 Τι πιστεύετε ότι μπορεί να προσφέρει ένα σχολείο πέραν της εκπαιδευτικής του λειτουργίας; Αθλητικών δραστηριοτήτων  Πολιτιστικών δραστηριοτήτων  Ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων  4. Επιμορφωτικών δράσεων 

7 Θα σας φαινόταν καλή ιδέα το παιδί σας να συμμετείχε πέραν του εκπαιδευτικού ωραρίου σε κάποια από τις προαναφερθείσες λειτουργίες ; 1.ΝΑΙ  2.ΟΧΙ 

  8 Πιστεύετε πως αξίζει να αξιοποιούμε τα εγκαταλελειμμένα κτήρια για δημόσια χρήση; 1.Ναι  2.Όχι 

9 Έχει κάποια σημασία για σας ο χώρος της Εριουργίας ; Κι αν ΝΑΙ τι? 1. Ιστορική σημασία  2. Αισθητική σημασία  3. Προοπτικής ανάπλασης  4. Καμία 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

17/10/12 επίσκεψη στο εργοστάσιο της ελληνικής εριουργίας φυτογραφίες   24/10/12 επεξεργασία φωτογραφιών . πληροφορίες σχετικά με την ιστορία της ελληνικής εριουργίας 31/10/12 συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού ονομασία ομάδας 7/11/12 προσθήκη φωτογραφιών και συζήτηση για το ερωτηματολόγιο 14/11/12 προετοιμασία ερωτηματολογίου 21/11/12 προετοιμασία ερωτηματολογίου 28/11/12 επεξεργασία ερωτηματολογίου   5/12/12 επεξεργασία ερωτηματολογίου 12/12/12 προετοιμασία συνέντευξης 19/12/12 προετοιμασία συνέντευξης 9/1/13 πρώτη συνάντηση με τους κατοίκους της περιοχής 16/1/13 τελική μορφή ερωτηματολογίου επεξεργασία ερωτήσεων για τους εργαζομένους του κτηρίου

23/1/13 σχεδιασμός σε χάρτη κάτοψης κτηρίου   6/2/13 συμπλήρωση ερωτηματολογίου από κατοίκους 13/2/13 σχεδιασμός ανατολικής όψης 20/2/13 σχεδιασμός δυτικής όψης 27/2/13 δημιουργία ερωτήσεων προετοιμασία συνέντευξης 6/3/13 συνέντευξη με τους εργαζομένους στο χώρο της εριουργίας 13/3/13 διαμόρφωση γραφημάτων από της απαντήσεις του ερωτηματολογίου 20/3/13 γραφήματα ερωτηματολογίου επεξεργασία   27/3/13 γραφήματα ερωτηματολογίου συμπεράσματα 3/4/13 δεύτερη συνέντευξη με εργαζομένους για τη η πρώτη ήταν ελλιπείς 10/4/13 συγκέντρωση και επεξεργασία ιστορικόν στοιχειών 12/4/13 επεξεργασία ημερολογίου και ιστορικού 16/4/13 επεξεργασία power point