ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ Άλκηστις.
Advertisements

ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Väder- och Klimatförändringar
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΖΟΝ.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΗΗΜΕΙΑ.
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Αραμπατζή Ευθυμία Βογιατζόγλου Δήμητρα
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Από τους μαθητές: Νταμπακάκη Όλγα Περιβολάκη Ευαγγελία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT):
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ.
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Ατμόσ φαιρα της Γης   Σύνθεση Layers Ατμόσφαιρα ... Η Γη περιβάλλεται από ένα κάλυμμα του αέρα που ονομάζεται ατμόσφαιρα. Η ατμόσφαιρα αποτελείται από.
Η ατμόσφαιρα.
από Τισ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ Τησ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ: γεωργία Σάββα Νικολέτα λαρκου
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Εξασθένιση της στοιβάδας του όζοντος
«Περιβαλλοντικά προβλήματα - προτάσεις για την επίλυσή τους»
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Αντρέας Ξενοφώντος Δημοτικό Σχολείο Αγίας Μαρίνας Τάξη : Δ
Κλιματική αλλαγή.
Είναι αλήθεια τόσο τραγικά τα πράγματα?
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΦΛΙΓΓΟΥ ΙΩANNA
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το Φαινόμενο του θερμοκηπίου.
Τι ονομάζουμε λιθόσφαιρα και λιθοσφαιρικές πλάκες;
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Κλιματική αλλαγή Νεαροί επιστήμονες Ερευνούν & Αποφασίζουν
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Από τον Παναγιώτη Ψυχογιό
1.8 Ατμοσφαιρική ρύπανση – Φαινόμενο θερμοκηπίου – Τρύπα όζοντος
Väder- och Klimatförändringar
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ. Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ: Α3 1⁰ ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το φαινόμενο του θερμοκηπίου Τρύπα του όζοντος Παγκόσμια θέρμανση Οικονομικές και πολιτισμικές συνέπειες του σεισμού Ερωτηματολόγιο

Το κλίμα της γης πάντα άλλαζε και πάντα θα αλλάζει Το κλίμα της γης πάντα άλλαζε και πάντα θα αλλάζει. Στο παρελθόν ήταν αποκλειστικά το αποτέλεσμα φυσικών αιτιών. Οι αλλαγές όμως του κλίματος που βλέπουμε τα τελευταία χρόνια και θα δούμε είναι κυρίως αποτέλεσμα ανθρώπινης παρέμβασης που τόσο απασχολεί τα τελευταία χρόνια, επιστήμονες και μη.

Το φαινόμενο του θερμοκηπίου Το φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η διαδικασία κατά την οποία η ατμόσφαιρα ενός πλανήτη συγκρατεί θερμότητα και συμβάλλει στην αύξηση της θερμοκρασίας της επιφάνειάς του. Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά από τον Γάλλο μαθηματικό, αστρονόμο και φυσικό Ζοζέφ Φουριέ, το 1824, ενώ διερευνήθηκε συστηματικά από το Σουηδό χημικό Σβάντε Αρρένιους. Σε αυτόν οφείλεται και η ονομασία του φαινομένου, όταν το 1896, την εποχή του προετοίμαζε τη διδακτορική του διατριβή, ανέπτυξε τη θεωρία ότι οι ραγδαία αυξανόμενες βιομηχανίες που στέλνουν άνθρακα και άλλους ρύπους στον αέρα ίσως να μη διαφέρουν, όσον αφορά τις επιπτώσεις στις κλιματικές αλλαγές, από τα στοιχεία που εκλύθηκαν στην ατμόσφαιρα με την έκρηξη του ηφαιστείου Κρακατόα στην Ινδονησία το 1883.

Τρύπα του όζοντος Τρύπα του όζοντος ονομάζεται το φαινόμενο κατά το οποίο το στρώμα του όζοντος που βρίσκεται στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας της Γης μειώνεται σε πάχος πάνω από την Ανταρκτική. Επειδή το λεπτότερο σημείο του είναι πάνω από το Νότιο Πόλο, η μείωση του πάχους του στρώματος έχει ως αποτέλεσμα την ονομαζόμενη "τρύπα" στο στρώμα του όζοντος. Λόγω του ότι το όζον, προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, απορροφώντας σημαντικό τμήμα της υπεριώδους, η δημιουργία της τρύπας του όζοντος έχει αρνητικά αποτελέσματα στην ανθρώπινη υγεία. Επίσης αυξάνει την θερμοκρασία στον πλανήτη και βοηθάει αρνητικά στο λιώσιμο των πάγων. Το φαινόμενο αυτό θεωρείται πως δημιουργήθηκε από υπερβολική χρήση χλωροφθορανθράκων (CFC) που χρησιμοποιούνταν σε κλιματιστικά και γενικά σε ψυκτικές συσκευές. Στην επέκταση του επίσης συμβάλλουν τόσο τα καυσαέρια (από την κυκλοφορία των οχημάτων) όσο και τα αέρια απόβλητα των εργοστασίων.

Παγκόσμια θέρμανση Ο όρος παγκόσμια θέρμανση δηλώνει μία ειδική περίπτωση κλιματικής μεταβολής και αναφέρεται στην αύξηση της μέσης θερμοκρασίας της ατμόσφαιρας της γης και των ωκεανών. Ο όρος είναι εν γένει ουδέτερος ως προς τα αίτια πρόκλησης της θέρμανσης του πλανήτη, ωστόσο έχει επικρατήσει να υπονοεί την ανθρώπινη παρέμβαση. Αποδίδεται συχνά με διαφορετικό τρόπο, ως πλανητική (υπερ)θέρμανση ή παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας, ενώ άλλες φορές ταυτίζεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου που αποτελεί έναν μηχανισμό παγκόσμιας θέρμανσης.

Οικονομικές συνέπειες του σεισμού Οικονομικές συνέπειες, όχι μόνο λόγω των βλαβών στις κατασκευές αλλά και εξαιτίας της ανεργίας που δημιουργείται, όταν οι κάτοικοι σεισμογενών περιοχών δεν εργάζονται για αρκετό καιρό, σε περιπτώσεις ισχυρών σεισμών. Αυτό συμβαίνει διότι σταματούν να λειτουργούν βιομηχανικές μονάδες παραγωγής, πολλές φορές για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Πολιτισμικές συνέπειες του σεισμού Πολιτισμικές συνέπειες, όταν έχουμε την καταστροφή ιστορικών μνημείων. Στην Ελλάδα έχουμε αρκετά τέτοια παραδείγματα, όπως η καταστροφή του Κολοσσού της Ρόδου, του ναού του Ολυμπίου Διός στην Ολυμπία, της Ρωμαϊκής αγοράς στη Θεσσαλονίκη και πολλά άλλα. 

Ερωτηματολόγιο Οι άνθρωποι προκαλούν πολύ μεγάλες καταστροφές στο περιβάλλον; Οι άνθρωποι θα επιβιώσουν στη γη, μόνο αν σέβονται και προσέχουν τη φύση; Η κατασκευή αυτοκινητόδρομων είναι τόσο σημαντική που δικαιολογεί το κάψιμο των δασών και την καταστροφή των λιβαδιών; Η κύρια χρήση των δασών πρέπει να είναι για τα προϊόντα τα οποία είναι χρήσιμα στους ανθρώπους; Δάση τα οποία δε χρησιμοποιούνται από τους ανθρώπους είναι σπάταλη των φυσικών πηγών μας; Ένα από τα καλύτερα πράγματα που προσφέρει η ανακύκλωση είναι ότι εξοικονομούνται λεφτά και προστατεύεται το περιβάλλον; Το σχολείο πρέπει να μας βοηθά να αναπτύξουμε το σεβασμό προς τη φύση; Θα ήθελα το σχολείο μου λαμβάνει μέρος σε προγράμματα που υπάρχουν για διατήρηση της άγριας ζωής, μείωση της ρύπανσης και διατήρηση των φυσικών πηγών; Όταν οι άνθρωποι επεμβαίνουν στη φύση μερικές φορές προκαλούνται καταστροφικές συνέπιες; Είμαι πρόθυμος να καθαρίσω μια θάλασσα περιοχή που έχει ρυπανθεί από ανθρώπους;

Ερωτηματολόγιο Έχουμε ευθύνη να βεβαιωθούμε ότι το περιβάλλον μας δεν θα είναι χειρότερο σε διακόσια χρόνια από σήμερα; Ο άνθρωπος επιδρά στην άνοδο θερμοκρασίας του πλανήτη; Η άνοδος της στάθμης της θάλασσας οφείλεται στην άνοδο της θερμοκρασίας; Η άνοδος της θερμοκρασίας επηρεάζει την εξέλιξη της ζωής; Η τρύπα του όζοντος σχετίζεται με την άνοδο της θερμοκρασίας; Οι άνθρωποι προκαλούν μεγάλες καταστροφές στο περιβάλλον; Το σχολείο μας διδάσκει και μας βοηθά για το πως μπορούμε να προστατεύουμε το περιβάλλον; Ο άνθρωπος συμβάλλει στην άνοδο της θερμοκρασίας του πλανήτη; Η άνθρωποι θα επιβιώσουν στην γη μόνο εάν σέβονται και προσέχουν τη φύση; Η εμφάνιση των σεισμών επηρεάζονται από την άνοδο της θερμοκρασίας;

Το ερωτηματολόγιο δόθηκε στους μαθητές του 1ου ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ Οι ερωτηςειΣ απαντηθηκαν με ‘’ναι’’ η ‘’οχι’’… ακολουθηςαν τα παρακατω ποςοςτα: Ποςοςτα ςε ‘’ναι’’: 57% Ποςοςτα ςε ‘’οχι’’: 43%

ΤΈΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ