ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Advertisements

Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Ενότητα 5η Συνέχεια.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
ΣΟΥΠΕΣ.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ.
ΜΠΟΥΦΕ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
ΡΟΖ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΥΡΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Συστήματα επισιτισμού - Μάθημα 1ον
Κοστολόγηση Μάθημα 14.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
\bgf.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
ΣΑΛΑΤΕΣ & ΟΡΕΚΤΙΚΑ.
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
2010 Σ Α Λ Τ Σ Ε Σ.
Κοστολόγηση Μάθημα 15.
Δημιουργία Διαφανειών
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1 MedioVis- Ένας φυλλομετρητής μεταδεδομένων MedioVis – A user-centred Library Metadata Browser Μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Καπιδάκης Σαράντος.
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης 3ου Έτους
Σαλατες - Salads.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης Θέμα: Οργάνωση Συνεδριών
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Εισαγωγή στο Εδεσματολόγιο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Ενότητα 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Α΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΦΑΓΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟΥ ΣΕ ΠΙΑΤΟ 2
Ενότητα: Επιμελημένη παράθεση Ορεκτικών
Μαθημα 6 Παραγοντες που επηρεαζουν τη Συνθεςη του μενου
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Μίγμα μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Οι τουριστικές υπηρεσίες είναι άυλες μη ορατές στους καταναλωτές και γίνονται φανερές μετά το πέρας της.
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
23:37 ΣΑΛΤΣΕΣ 11/12/2018 Ευριπίδης Σάββα.
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 06:43 ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα

ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να: 06:43 ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να: Κατανοεί τη σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων. Αναφέρει και εξηγεί τους παράγοντες που καθιστούν το εδεσματολόγιο ένα αποτελεσματικό εργαλείο για προώθηση των πωλήσεων. Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα

ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Κλειδί της επιτυχίας είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Οι πελάτες που επανέρχονται κάνουν την επισιτιστική επιχείρηση επικερδή. Το ενδιαφέρον μενού και το καλό φαγητό φέρνουν τον πελάτη πίσω στην επιχείρηση.

ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Πρέπει να κάνουμε τον πελάτη να νοιώσει άνετα και να έχει μια ανεπανάληπτη εμπειρία περιποίησης. Ο ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη μας διαφήμιση και πρέπει να φεύγει πάντοτε ευχαριστημένος. Η καλή εικόνα ενός μενού είναι σημαντική γιατί είναι η πρώτη επαφή με τον πελάτη.

ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Το μενού δεν πρέπει να είναι στριμωγμένο σαν τηλεφωνικός κατάλογος. Το μενού πρέπει να είναι ευανάγνωστο, απλό, καθαρό και ενδιαφέρον. Πρέπει να είναι μελετημένο, και αρμονικά δεμένο.

ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ Το έγχρωμο μενού είναι πιο ενδιαφέρον από το μαυρόασπρο. Η περιγραφή των φαγητών πρέπει να γίνεται σωστά και να είναι εύκολη στη κατανόηση της.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Πιστή απόδοση στις ονομασίες των φαγητών. Όπως αναγράφεται το φαγητό στο μενού, έτσι πρέπει να σερβίρεται. Παρουσίαση φαγητών με χρώμα και τάξη στο πιάτο.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Ο πελάτης «τρώει» πρώτα με τα μάτια. Η παρουσίαση του φαγητού στο πιάτο είναι σημαντική. Πρέπει να δίνεται σημασία στη διακόσμηση του πιάτου όπου είναι δυνατό.

ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ Τα φαγητά παρουσιάζονται με τη σειρά που καταναλώνονται. Τα επικερδή φαγητά τοποθετούνται πρώτα και τελευταία στην αντίστοιχη κατηγορία. Τα πιο δημοφιλή φαγητά και τα λιγότερο επικερδή μπαίνουν στη μέση της σελίδας. Η καλύτερη θέση για τα πιο επικερδή φαγητά είναι το άνω μισό της δεύτερης σελίδας του μενού.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Μπορεί το φαγητό να είναι έργο τέχνης; Η καλή εμφάνιση διεγείρει την όρεξη γι΄αυτό το φαγητό πρέπει να είναι ωραίο, όμορφο, καθαρό, περιποιημένο. Η σάλτσα να είναι στην κατάλληλη ποσότητα. Η προσεκτική παρουσίαση του φαγητού στο πιάτο πρέπει να ικανοποιεί αισθητικά. Επίσης προσοχή πρέπει να δίδεται από τον τραπεζοκόμο στη μεταφορά του φαγητού στον πελάτη.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Να υπάρχει χρώμα, υφή και κατάλληλη ποσότητα και ποικιλία στους τρόπους μαγειρέματος με την σωστή γαρνιτούρα. Το πιάτο δεν πρέπει να είναι βαρυφορτωμένο. Θέλουμε ο πελάτης να νιώσει την ανάγκη να ξαναζήσει την ευχάριστη εμπειρία στην επιχείρηση μας.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΦΑΓΗΤΩΝ Το καλό φαγητό πάντα δίνει στην επιχείρηση καλό όνομα και ψηλά κέρδη. Οι προχειρότητες δεν επιτρέπονται. Το φαγητό πρέπει να αντικατοπτρίζει τον επαγγελματισμό μας.

Το μενού να είναι ένα μέσο επικοινωνίας της επιχείρησης μας με τον πελάτη. Με την ελκυστικότητα του, την εντυπωσιακή του παρουσίαση, την σωστή και προσεγμένη παρασκευή και παρουσίαση των φαγητών συμβάλει στην προώθηση των πωλήσεων του εστιατορίου.

Αξιολόγηση: Ποια η σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων; 06:43 Αξιολόγηση: Ποια η σημασία του μενού σαν μέσου προώθηση των πωλήσεων; Αναφέρετε και εξηγείστε τους παράγοντες που καθιστούν το εδεσματολόγιο ένα αποτελεσματικό εργαλείο για προώθηση των πωλήσεων. Δημιουργείστε με την ομάδα σας ένα απλό εδεσματολόγιο που να προωθεί την πώληση συγκεκριμένων φαγητών. Εκαπιδευτής Ευριπίδης Σάββα