Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Advertisements

Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ζαχαρίου Λουίζα Α7.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Παρατηρήστε τις διαφημίσεις: Ποια είναι η (κοινωνική)γλωσσική ποικιλία που χρησιμοποιείται και γιατί; Σε ποιο κοινό απευθύνονται; Ποια είναι.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Secretarial Duties I.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
Κοστολόγηση Μάθημα 12.
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΗΘΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Γραφείο Διασύνδεσης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Forum : Χρήση στη διδακτική πρακτική Μανώλης Αλισαβάκης Forum : Τρόποι χρήσης στη διδακτική πρακτική. Η εμπειρία μέσα από την πλατφόρμα "Espace Numerique"
Σύνταξη Βιογραφικού Σημειώματος Session 3.2. Δημιουργία προσωπικού φακέλου n 1. Βιογραφικό Σημείωμα - Απαραίτητο για το «κυνήγι» της εργασίας n 2. Τεκμηρίωση.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Προκειμένου να κάνετε τις επόμενες εργασίες ,θα χρειαστεί να δημιουργήσετε έναν Google λογαριασμό στο gmail.com και να μου τον στείλετε. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!ΧΩΡΙΣ.
ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 1 Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να περιγράφει τις αρχές, τους σκοπούς, τα είδη και τiς μεθόδους επικοινωνίας Να κατανοεί την γραπτή επικοινωνία

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Είναι η ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ ανθρώπων, προφορικά, γραπτά, ή μέσω τηλεφώνου. Μπορεί όμως με την επικοινωνία να μην ανταλλαχθούν μόνο πληροφορίες αλλά και τα συναισθήματα μεταξύ των ανθρώπων που επικοινωνούν.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ (ΕΙΔΗ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Γραπτή επικοινωνία Προφορική επικοινωνία (Απευθείας και μέσω τηλεφώνου) Νοηματική επικοινωνία (Γλώσσα του σώματος)

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΡΑΠΤΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ

P L E A S POSTURE ΣΤΑΣΗ LOOK & LISTEN ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ EXPRESSION ΣΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ L LOOK & LISTEN ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ E EXPRESSION ΕΚΦΡΑΣΗ ΦΙΛΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ A APPEARANCE ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΟΜΨΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΘΑΡΗ S SPEECH ΟΜΙΛΙΑ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ ΟΝΟΜΑ ΠΕΛΑΤΗ EAGERNESS ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Όταν θα πρέπει να επικοινωνήσουμε γραπτά με έναν πελάτη θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας μερικά βασικά σημεία:

ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Να απευθυνόμαστε σε ένα συγκεκριμένο άτομο. Καλό είναι να γνωρίζουμε το όνομα του πελάτη και να το γράφουμε σωστά  Να είμαστε σύντομοι και ουσιαστικοί για τα θέματα που θέλουμε να επικοινωνήσουμε με τον πελάτη  Να είμαστε αληθινοί και ειλικρινείς σε αυτά που γράφουμε χωρίς να ξεχνάμε να είμαστε ταυτόχρονα και ευγενικοί.   Να γράφουμε καθαρά γράμματα έτσι ώστε να είναι ευανάγνωστα από τον πελάτη   Να προτιμήσουμε να απευθυνόμαστε στον πελάτη στη μητρική του γλώσσα και αν αυτή δε μας είναι γνωστή τότε να χρησιμοποιούμε τα αγγλικά.

ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Αν δεν είμαστε γνώστες της γλώσσας του πελάτη τότε να ζητήσουμε από κάποιον συνάδελφο που είναι, να μας βοηθήσει. Να απαντούμε στις γραπτές ερωτήσεις των πελατών μέσα στον καθορισμένο χρόνο σύμφωνα με την πολιτική της επιχείρησης. Να προσέξουμε τα ορθογραφικά λάθη  Να μην υπάρχουν επαναλήψεις Να μη διορθώνουμε ή να προσθέτουμε χειρόγραφα σε μια επιστολή προς τον πελάτη

ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Το γράμμα πρέπει να τονίζει ότι ο πελάτης είναι ξεχωριστή προσωπικότητα, αλλά με προσοχή έτσι ώστε να μην είμαστε επιθετικοί ή και τρομερά ανεκτικοί. Το χαρτί που θα χρησιμοποιηθεί να είναι καλής ποιότητας, χωρίς γραμμές και σε άσπρο χρώμα. Να χρησιμοποιείται μόνο η μία πλευρά του χαρτιού Να τοποθετούνται τα κατάλληλα σημεία της στίξης, έτσι ώστε να βγαίνει σωστά το νόημα. Να φροντίσετε να τελειώσετε το γράμμα σας με το κλασικό ευγενικό και αισιόδοξο τέλος.

ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ ΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΕΛΑΤΗ   Όταν παίρνουμε κάποιο μήνυμα από το τηλέφωνο για να το στείλουμε στο δωμάτιό του. Όταν γράφουμε την παραγγελία και θα πρέπει να του δοθεί ένα αντίγραφο. Όταν στέλνουμε κάποιο μήνυμα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πριν την άφιξη του πελάτη στο ξενοδοχείο (e-mail) Όταν στέλνουμε τηλεομοιότυπα (fax) Μέσω των διαφόρων διαφημιστικών φυλλαδίων για την επιχείρησή μας Μέσω των διαφόρων προσφορών που δίνουμε στους πελάτες μας

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Να δώσετε με δικά σας λόγια τον ορισμό της επικοινωνίας.  Να δώσετε με δικά σας λόγια τον ορισμό της επικοινωνίας. Να γράψετε τις 3 βασικές διακρίσεις της επικοινωνίας. Να ετοιμάσετε ένα σύντομο γράμμα πρoς έναν πελάτη που επικοινώνησε μαζί σας γραπτώς για να σας ευχαριστήσει για τη βοήθεια που του δώσατε σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζε κατά τη διάρκεια της διαμονής του στη μονάδα σας.