Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή τις Δ.Ε. 16 και 17

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΛΚΟΥΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΚΩΝ / ΝΟΣ ΛΙΑΚΑΚΗΣ.
Μάθημα 10. Οι κατακόμβες: τόπος καταφυγής και μνήμης
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Ηθικά θέματα.
ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 16 ΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
ΝΗΣΤΕΙΑ.
«ΝΗΣΤΕΙΑ».
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν δύο καλόγριες. Η μία λεγόταν Αδελφή Μαθηματικά (ΑΜ) και η άλλη Αδελφή Λογική(ΑΛ). Ένα βράδυ ενώ σουρούπωνε, και ήταν και.
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16ο Η παραβολή της τελικής κρίσης: Πώς αξιολογούνται οι άνθρωποι στη Βασιλεία του Θεού Συχνά αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Τι δίνει στη ζωή ποιότητα.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Αλληλεγγύη Αποτελέσματα Ερωτηματολογίου Αλληλεγγύης, στο πλαίσιο της Ερευνητικής Εργασίας.
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ
1. Σκοπός του ΜΘ στη Δημόσια Εκπαίδευση είναι οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν: α) την αντίληψη της Ορθόδοξης Εκκλησίας για τη σχέση του ανθρώπου με τον.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄ 2 4/3/15 Θρησκευτικά ΘΕ 5: Ελπίδα και αγώνας για την μεταμόρφωση της.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ξηρασία στο κέρας της Αφρικής Πληροφοριακό Υλικό για Σχολεία ActionAid Ελλάς Σεπτέμβριος 2011.
Μετάνοια - Εξομολόγηση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Οι εικόνες που χρησιμοποιούνται
Οι Τρεις Ιεράρχες Oι τρεις Ιεράρχες της Εκκλησίας μας, ο Μέγας Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος, και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  Διηγηθείτε με συντομία το κείμενο α΄.  Υπογραμμίστε τις λέξεις με τις οποίες ο άγγελος χαιρετά τη Μαρία.  Ποιο μήνυμα της.
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
« Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Οι Τρεις Ιεράρχες Οι Τρεις Ιεράρχες ήταν από τους πιο φωτισμένους ανθρώπους της εποχής τους: είναι οι προστάτες μαθητών και δασκάλων στα σχολεία γιορτάζεται.
Εργασία α σελίδα 82 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β 3. Εργασία α α. Κάθε μέρα εκατομμύρια χριστιανοί όλων των Εκκλησιών σε όλα τα πέρατα της γης απευθύνουν στον.
ΜΗΤΕΡΑ ΤΕΡΕΖΑ Νόμπελ Ειρήνης. Βιογραφία: Γεννήθηκε στα Σκόπια το 1910 Στα 12 αισθάνθηκε το κάλεσμα από τον Θεό Στα 18 εισάγεται στο Τάγμα των αδερφών.
Η ορθόδοξη άσκηση.
ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
η θετική επιστήμη που ασχολείται με τη μελέτη  των έμβιων όντων και γενικά  των φαινομένων της ζωής είναι μελετά δομή, λειτουργία και συμπεριφορά.
Η ελευθερία του ανθρώπου στις επιλογές και τις πράξεις του.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 21 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Η ΠΑΡΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Βασικό γνώρισμα κάθε κοινωνίας
Φιλε, μην καπνιζεισ Η συμμετοχή του 5ου γυμνασίου Αλεξανδρούπολης
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«Οι Τρεις Ιεράρχες μιλούν για την ειρήνη και τον πόλεμο»
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
ΤΟ ΟΥΤΟΠΙΚΟΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
Ο άνθρωπος ως διάκονος του πλησίον
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «Επικοινωνώ, άρα είμαι ελεύθερος»
Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή
Γιατι υπαρχει το κακο στον κοσμο;
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Ερωτηματολόγιο 278 μαθητές Β και Γ Λυκείου (Απρίλιος – Μάιος 2018)
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένας διαθεματικός προβληματισμός με αφορμή τις Δ.Ε. 16 και 17 της Β΄ Λυκείου: «Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ» και «Ο ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΩΣ ΑΔΕΛΦΟΣ" Παναγιώτης Ασημακόπουλος Θεολόγος καθηγητής στο Γενικό Λύκειο Μοιρών

Εάν μας ρωτούσαν, τι θα λέγαμε…; 500.000.000 παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις υγιεινής. 400.000.000 παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε ασφαλές νερό. 270.000.000 παιδιά δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες υγείας. 15.000.000 παιδιά είναι ορφανά εξαιτίας του AIDS. 500.000 γυναίκες χάνουν τη ζωή τους κάθε χρόνο, κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και της γέννας – αυτό σημαίνει ένα θάνατο κάθε λεπτό. Εάν μας ρωτούσαν, τι θα λέγαμε…;

Ήμουν πεινασμένος….

…κι εσείς ιδρύσατε ένα σύλλογο με ανθρωπιστικούς σκοπούς, όπου συζητούσατε για την πείνα μου.

Ήμουν στη φυλακή…

…κι εσείς τρέχατε στην εκκλησία για να προσευχηθείτε για την απελευθέρωσή μου.

Ήμουν γυμνός…

…κι εσείς συζητούσατε σοβαρά για τις ηθικές συνέπειες της γύμνιας μου.

Ήμουν άρρωστος…

…κι εσείς γονατίζατε για να ευχαριστήσετε το Θεό που σας έδωσε υγεία.

Ήμουν άστεγος…

…κι εσείς μου κάνατε κήρυγμα για τον πλούτο της αγάπης του Θεού.

Φαίνεται πως είστε τόσο ευσεβείς, τόσο κοντά στο Θεό…

…όμως εγώ πεινώ, είμαι πάντα μόνος,

γυμνός και άρρωστος, φυλακισμένος και άστεγος… γυμνός και άρρωστος, φυλακισμένος και άστεγος… (Κλάους Μπένγκ)

Ο Χριστιανός δεν μπορεί να είναι ο τύπος του ανθρώπου που νοιάζεται μόνο για την «ψυχούλα» του…