1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Το Απόλυτο Εργαλείο της Τουριστικής Επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Επιλογές Marketing & Logistics
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Π. Μαυρογένης Λογισμικά Διαχείρισης προμηθειών, Διαχείρισης Επισιτιστικών Τμημάτων και Διαχείρισης Σημείων Πωλήσεων ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Αναφέρει τα βασικά.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
Η αξία του digital Μανώλης Μαρσέλλος insurancemarket.gr
Προώθηση / Επικοινωνία
NATiVuS.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ’ Λευκάδα 2011Δήμητρα Τζίγκου Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και την Οικονομία.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
Η Εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες λειτουργίες των υποσυστημάτων του Ο.Π.Σ.Τ.Π. Αξιοποίηση της πληροφορικής και των επικοινωνιών στις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου

Πλεονεκτήματα από την χρήση της Τ.Π.Ε. στην Τουριστική και Ξενοδοχειακή βιομηχανία Μείωση του λειτουργικού κόστους Βελτίωση της ταχύτητας και της ποιότητας εξυπηρέτησης Επίτευξη ψηλότερης παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας 2 Π. Μαυρογένης

3 Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) Κλασικό παράδειγμα της αξιοποίησης εσωτερικά των τεχνολογιών της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών από τις επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου είναι το Ο.Π.Σ.Τ.Π. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο διαχειρίζεται όλες τις εργασίες ενός Τουριστικού Πρακτορείου / Γραφείου Το ΟΠΣΤΠ περιλαμβάνει δύο στενά συνεργαζόμενα υποσυστήματα  Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office)  Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office)

4 Π. Μαυρογένης Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office) Χρησιμοποιείται από τους υπαλλήλους – πωλητές του πρακτορείου Περιλαμβάνει αριθμό προσωπικών υπολογιστών και σύνδεση με δίκτυο γενικής διανομής τουριστικών προϊόντων (GDS, Internet) Πραγματοποιούνται  Αναζητήσεις τουριστικών προϊόντων (αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων κλπ)  Κρατήσεις (bookings)  Εκτυπώσεις εισιτηρίων GDS Internet Εισιτήρια Τουριστικό Πρακτορείο Front - Office

Υποσύστημα υποδοχής γραφείου (Front-Office) Το Υποσύστημα Υποδοχής Γραφείου (Front Office) όπως φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή που χειρίζεται ο υπάλληλος του γραφείου Στο παράδειγμα φαίνεται το αποτέλεσμα αναζήτησης Εκδρομών / Δραστηριοτήτων και Ξενοδοχείων 5 Π. Μαυρογένης

6 Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office) Το σύστημα στο οποίο μεταφέρονται όλες οι κρατήσεις από το υποσύστημα υποδοχής γραφείου για επεξεργασία Πραγματοποιούνται  Χρεώσεις πελατών  Εισπράξεις από τους πελάτες  Πληρωμές στους προμηθευτές τουριστικών προϊόντων  Ηλεκτρονική τήρηση λογιστικών βιβλίων  Συγκεντρωτικά στοιχεία (συνολικές πωλήσεις, κέρδη ανά πελάτη, ανά προορισμό, ανά προϊόν, ανά προμηθευτή κλπ)  Υποστήριξη του μάρκετινγκ

Υποσύστημα υποστήριξης γραφείου (Back-Office) Το Υποσύστημα Υποστήριξης Γραφείου (Back Office) όπως φαίνεται στην οθόνη του υπολογιστή που χειρίζεται ο υπάλληλος του γραφείου Στο παράδειγμα ο υπάλληλος ζητά από το σύστημα κατάλογο με το σύνολο των τιμολογίων που εκδόθηκαν μια συγκεκριμένη περίοδο 7 Π. Μαυρογένης

Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου – Διάγραμμα Front Office Αναζητήσεις Κρατήσεις Εισιτήρια Back Office Χρεώσεις Εισπράξεις Πληρωμές Λογιστικά Συγκεντρωτικά στοιχεία Μάρκετινγκ Ομαδοποίηση πελατών Προσφορές Προώθηση προσφορών Πελάτης Δίκτυο Γενικής Διανομής ή και Internet Ξενοδοχεία Εκδρομές Ξεναγήσεις Διαμερίσματα Θέατρα Ενοικιάσεις αυτοκινήτων Αεροπορικές εταιρείες