Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Advertisements

Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
2.1. Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος.  Το ξενοδοχείο προϊόν είναι κάθε αγαθό και υπηρεσία που πωλεί ένα ξενοδοχείο, το οποίο αποτελεί -από την πλευρά.
Τα επαγγέλματα που σχετίζονται με την λίμνη
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 3
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
8η ΔΙΑΛΕΞΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΙ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ Δεκαετία ογδόντα: ενδογενής ανάπτυξη Κινητοποίηση του ντόπιου δυναμικού μιας περιοχής (τοπικοί πόροι,
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η λειτουργία της Οργάνωσης
NATiVuS.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Η ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑ Αναστασία Σπηλιοπούλου Μαρία Κοτσίρη Νεφέλη Τσαούση ΤΑΞΗ Δ2 Εργασία 4 ΤΠΕ 2016.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
1 Εγγραφές Προσδιορισμού Λογιστικού Αποτελέσματος Όταν όλες οι ημερολογιακές εγγραφές προσαρμογής των υπολοίπων των λογαριασμών προς τα δεδομένα της απογραφής.
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 5: Ξενοδοχειακά καταλύματα Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Καθηγήτρια κα Β. Δεριζιώτη
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Στρατηγική Αειφορικής Διαχείρισης Προορισμών
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:

Σχετικές έννοιες… ΤΤΤΤουρισμός ΔΔΔΔιοίκηση επιχειρήσεων ΤΤΤΤουριστικές επιχειρήσεις ΞΞΞΞενοδοχεία ΟΟΟΟργάνωση ΗΗΗΗγεσία ΣΣΣΣυνεργασία

Τα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων Διαχωρισμός…  …ανάλογα με το χαρακτήρα τους α) καθαρά τουριστικές επιχειρήσεις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν μόνο τουρίστες, όπως ξενοδοχεία που βρίσκονται σε παραθαλάσσιες περιοχές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν μόνο τουρίστες, όπως ξενοδοχεία που βρίσκονται σε παραθαλάσσιες περιοχές β) μικτές επιχειρήσεις επιχειρήσεις που εξυπηρετούν και άλλου είδους πελάτες, εκτός τουριστών, όπως επαγγελματίες, επισκέπτες, κάτοικους της περιοχής, κλπ… επιχειρήσεις που εξυπηρετούν και άλλου είδους πελάτες, εκτός τουριστών, όπως επαγγελματίες, επισκέπτες, κάτοικους της περιοχής, κλπ…

Τα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων  …ανάλογα με τον τομέα της δραστηριοποίησής τους α) Τουριστικά καταλύματα όπως ξενοδοχεία, μοτέλ, ενοικιαζόμενα δωμάτια, κάμπινγκ, κλπ… β) Τουριστικά πρακτορεία όπως εσωτερικού τουρισμού, γενικού τουρισμού. γ) Επιχειρήσεις τουριστικών μεταφορών όπως επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων, ενοικίασης αυτοκινήτων, σκαφών…………………. δ) Επιχειρήσεις εστίασης όπως εστιατόρια, μπαρ, κλαμπ, νυχτερινά κέντρα.

Τα είδη των τουριστικών επιχειρήσεων  …ανάλογα με τη μορφή της δραστηριότητάς τους α) Απλές επιχειρήσεις που προσφέρουν ένα συγκεκριμένο τουριστικό προϊόν, όπως π.χ. τα εστιατόρια, τα……………, τα γραφεία…………….. β) Σύνθετες επιχειρήσεις που προσφέρουν περισσότερα από ένα τουριστικά προϊόντα, όπως τα ξενοδοχεία που προσφέρουν διαμονή, διατροφή, διασκέδαση, τα πρακτορεία γενικού τουρισμού που προσφέρουν μεταφορά, κατάλυμα, διατροφή, εκδρομές…

Οριζόντια και κάθετη ανάπτυξη των τουριστικών επιχειρήσεων  Οριζόντια ανάπτυξη τουριστικών επιχειρήσεων είναι όταν η ίδια η επιχείρηση λειτουργεί ταυτόχρονα πολλές ομοειδείς επιχειρήσεις (π.χ πολλά ξενοδοχεία, chain hotels)  Κάθετη ανάπτυξη τουριστικών επιχειρήσεων είναι όταν μία τουριστική επιχείρηση (π.χ. ένα τουριστικό πρακτορείο) επεκτείνει τη δράση του κι σε άλλες τουριστικές δραστηριότητες (π.χ. σε ξενοδοχεία, τουριστικές μεταφορές, κλπ.)

Έννοια της Διοίκησης των Επιχειρήσεων Έννοια της Διοίκησης των Επιχειρήσεων

Έννοια της Διοίκησης Επιχειρήσεων είναι είναι επιστήμη τέχνη Με τον όρο ΔιοίκησηΔιοίκηση, Διοίκηση, Διοίκησηεκτός από την επιστήμη, μπορεί να νοείται η τέχνη τέχνη της άσκησης της Διοίκησης, δηλαδή του τρόπου που εφαρμόζονται οι αρχές της οργάνωσης, τον τρόπο που γίνεται ο σχεδιασμός, η διοίκηση του προσωπικού και ο έλεγχος των αποτελεσμάτων της δράσης της επιχείρησης.

Τα 4 βασικά στάδια της διοίκησης ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣΟΡΓΑΝΩΣΗΗΓΕΣΙΑΕΛΕΓΧΟΣ

Παραδείγματα διεθνών και ελληνικών τουριστικών και μη επιχειρήσεων που ακολουθούν αποτελεσματική διοίκηση….

 Μπορείτε να δώσετε εσείς δικά σας παραδείγματα επιτυχημένων τουριστικών ή μη επιχειρήσεων; (επιτυχία = αποτελεσματική διοίκηση)

Ασκήσεις Αξιολόγησης ΔΙΟΙΚΗΣΗ 1. Γράψτε στα κενά και ιεραρχικά τα στάδια της Διοίκησης των επιχειρήσεων: 2. Συμπληρώστε στα κενά τις λέξεις που λείπουν και συμπληρώστε την έννοια της διοίκησης: Με τον όρο Διοίκηση, εκτός από την…………, μπορεί να νοείται η …………της άσκησης της Διοίκησης, δηλαδή του τρόπου που εφαρμόζονται οι αρχές της………………, τον τρόπο που γίνεται ο σχεδιασμός, η διοίκηση του προσωπικού και ο ………………των αποτελεσμάτων της δράσης της επιχείρησης.Διοίκηση

3. Αντιστοιχίστε τις έννοιες με τις εικόνες:  Ξενοδοχείο  Ηγεσία  Ρεσεψιόν  Συνεργασία  Αλυσίδα ξενοδοχείου  Σχεδιασμός