Παρουσίαση σε Power-Point του φυλλαδίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Εφηβεία και σχολείο Πώς βλέπουν οι νέοι το σημερινό σχολείο και ποιο είναι το ιδανικό σχολείο γι’ αυτούς.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Βιολογία Γυμνασίου.
Εργασία των μαθητών του Β3
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γονικά Χαρακτηριστικά Αναπληρωτής Καθηγητής
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση σε Power-Point του φυλλαδίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Παρουσίαση σε Power-Point του φυλλαδίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

Η ΕΓΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΕΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ. ΕΚΕΙ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΙΡΝΕΤΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Τι θα κάνει το παιδί στη συνέχεια; Θα σταματήσει; Θα συνεχίσει τις σπουδές του; Τι είδους εκπαίδευση θα διαλέξει; Αν σταματήσει με τι θα ασχοληθεί; Ποιο είδος εκπαίδευσης είναι καλύτερο για το παιδί μου; Πως θα πετύχει καλύτερα; Πως θα βρει ευκολότερα δουλειά;

Η ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ Ο έφηβος δεν είναι ούτε τελείως παιδί, ούτε έχει ωριμάσει ακόμα. Οι γονείς του φέρονται άλλοτε σαν να είναι παιδί και άλλοτε σαν να είναι μεγάλος. Οι βιολογικές μεταβολές έχουν αντίκτυπο στον ψυχισμό του εφήβου. Οι σωματικές μεταβολές τον κάνουν να αναρωτιέται ποιος πραγματικά είναι. Οι συναισθηματικές εκρήξεις είναι συχνές. Δεν λείπουν οι μεταπτώσεις στη διάθεση και τη συμπεριφορά Παρατηρείται τάση απομόνωσης και έντονης κριτικής και αμφισβήτησης των πάντων. Έχει διάθεση αποδέσμευσης και ανεξαρτητοποίησης. Αλλάζει εύκολα γούστα και υιοθετεί συμπεριφορές, τρόπους ομιλίας,, εμφάνιση. Έρχεται σε σύγκρουση συχνά με γονείς και δασκάλους και απαιτούνται λεπτοί χειρισμοί.

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ: Μιλάει κάθε φορά για ένα διαφορετικό επάγγελμα που του αρέσει . Δηλώνει ανεδαφικές για τους γονείς προτιμήσεις. Δηλώνει ότι δεν ξέρει τι θέλει και μας ζητάει να του πούμε τι να κάνει. Δείχνει αδιαφορία για το τι θα κάνει στο μέλλον. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΈΣ ΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ: Ο νέος δεν είναι καλά πληροφορημένος Οι πληροφορίες που έχει είναι συχνά τυχαίες, αποσπασματικές και αλληλοσυγκρουόμενες. Οι επιδράσεις από τα Μ.Μ.Ε. είναι τέτοιες που δημιουργούν σύγχυση παρά βοηθούν

ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ: Η ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΉ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΒΟΗΘΗΤΟ.

Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΌ ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΊΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΡΡΕΠΗ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΕΊΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΥΡΟΥ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ: ΤΑ Μ.Μ.Ε.,ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ, κ.α. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ: Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΊΝΑΙ ΒΑΘΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΝΑ ΥΠΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ Ή ΌΧΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ Ή ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ: ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΝΑ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΟΚΙΜΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΣΙΓΑ – ΣΙΓΑ . ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙ– ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΕΝΑ ΦΟΡΤΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΩΝ

ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΓΟΝΕΩΝ – ΠΑΙΔΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΛΟΓΩ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΝΑ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΤΑ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ Ή ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΌΤΙ ΑΥΤΌ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΓΙ΄ ΑΥΤΌ ΑΝΑΣΤΑΤΩΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΕΝΙΚΑ

Ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ: ΚΛΙΜΑ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ή ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΛΟΓΗ Ο ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ: ΚΛΙΜΑ ΑΓΑΠΗΣ, ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΥ

ΑΓΑΠΗ-ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ-ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΥΤΌ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΤΣΙ ΩΡΙΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΟΠΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ ΝΑ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΤΟΥ

ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ; ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ, ΑΠΌ ΠΟΎ ΕΜΑΘΕ ΓΙ’ ΑΥΤΌ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΤΙ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ, ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ, ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΌΤΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ή Ο ΓΟΝΙΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΞΕΝΩΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΌΧΙ ΩΦΕΛΙΜΕΣ Κ

ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΊΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΑΜΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ Ή ΑΔΥΝΑΜΙΑ. ΤΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΗΡΕΜΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΤΥΧΟΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΤΑΙ Ο ΕΠΑΙΝΟΣ ΓΙ ΚΑΘΕ ΘΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΧΕΤΑΙ Ή ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΊΕΣ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΥΧΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΡΕΘΙΣΜΣΤΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ. ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΏΝΤΑΣ ΑΠΌ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΆ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΤΌΜΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε. ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ( ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ )

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝ ΤΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΈΣ ΙΣΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ , ΟΥΤΕ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ

ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ Σ.Ε.Π. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΚΕΣΥΠ ΝΟΜΩΝ ΓΡΑΣΕΠ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΕΠ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ