MANAGING A PARADIGM SHIFT- ALIGNING MANAGEMENT, PRIVACY POLICY, TECHNOLOGY AND STANDARDS ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Μ. ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Advertisements

Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
η σημασία & ο ρόλος τους»
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Παρουσίαση:Πιτσιλλίδου Σόφη Α.Μ:Β
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η επιστήμη του Web.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

MANAGING A PARADIGM SHIFT- ALIGNING MANAGEMENT, PRIVACY POLICY, TECHNOLOGY AND STANDARDS ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Μ. ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ Σ. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ Σ. ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ

Εισαγωγή (1) Δοκιμή μετατόπισης από προοπτική χρηστών σε προοπτική πελατών Χώρος δοκιμής η βιβλιοθήκη και η Επιστήμη της Πληροφόρησης Οι οργανισμοί πληροφόρησης δοκιμάζουν μια γρήγορη μετάβαση στο ψηφιακό περιβάλλον

Εισαγωγή (2) Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών Ύπαρξη πολιτικής μυστικότητας Διαχωρισμός της σε επαγγελματική και προσωπική Εξέταση της διαχείρισης σχέσης πελατών

Ιστορικό (1) Η εξέλιξη της έκδοσης επηρεάζει εκδότες, βιβλιοθήκες και τελικούς χρήστες Χαρακτηριστικά εκδοτικής αγοράς: σταθεροποίηση μέσω συγχωνεύσεων, κάθετες και οριζόντιες αποκτήσεις Έλλειψη ξεκάθαρων ορίων μεταξύ εκδοτών και φορέων παροχής υπηρεσιών

Ιστορικό (2) Προσπάθεια εκμετάλλευσης Διαδικτύου Πειραματισμός με νέα πρότυπα έκδοσης και υπηρεσιών Μεταφορά περιοδικών σε ηλεκτρονική μορφή Εφαρμογή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας Συγχώνευση συλλογών περιοδικών με υπηρεσίες

Ιστορικό (3) Οι μη εμπορικοί εκδότες προσπαθούν να καταστήσουν προσιτούς τους πόρους Διαθέσιμες δημοσιεύσεις στα αποθετήρια Αυξανόμενο ψηφιακό υλικό – παραγωγή αυτοματοποιημένων εργαλείων = έμφαση στην δυνατότητα προσέγγισης των συλλογών

Ιστορικό (4) Ανάπτυξη νέων ψηφιακών συλλογών και υπηρεσιών Όφελος για χρήστες από το ηλεκτρονικό σχήμα Εκτέλεση πολλών αναζητήσεων σε ένα μεγάλο πλήθος άρθρων

Συμπεριφορά τελικών χρηστών (1) Τα 2/3 εταιρικών χρηστών προτιμούν να λαμβάνουν τις πληροφορίες Η τάση απεικονίζεται στις στατιστικές της ένωσης ερευνητικών βιβλιοθηκών Σκληρή για την προώθηση των δαπανηρών εξουσιοδοτημένων πόρων Οι χρήστες απευθύνονται, περισσότερο, στις ελεύθερες πηγές (google)

Συμπεριφορά τελικών χρηστών (2) Ειδικευμένοι εργαζόμενοι, βασιζόμενοι στο Web, χωρίς δεξιότητες πληροφόρησης Οι μελέτες δείχνουν ότι: -Οι μισές ερωτήσεις είναι λάθος -Σύντομες και απλές ● Λίγο χρόνο αφιερώνουν οι χρήστες για να αποφασίσουν για την χρησιμότητα των στοιχείων

Συμπεριφορά τελικών χρηστών (3) Η βιβλιογραφία δείχνει ότι οι βιβλιοθήκες και οι υπηρεσίες είναι πολύτιμες Η διαδικασία αλληλεπίδρασης βοηθάει τον χρήστη στην απόκτηση χρήσιμων αποτελεσμάτων Ωφελούνται από την αλληλεπίδραση Οφέλη βραχυπρόθεσμα και μακρυπρόθεσμα

Οι βιβλιοθήκες αντιδρούν (1) Σκληρή προσπάθεια για προσέλκυση και διατήρηση πελατών Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός οδηγεί στην χρήση εννοιών: πίστη πελατών – ποιότητα υπηρεσιών Οι βιβλιοθήκες προσφέρουν ομαδική εκπαίδευση χρηστών

Οι βιβλιοθήκες αντιδρούν (2) Η βιβλιοθήκη θεωρεί τον εαυτό της παροχέα πληροφοριών και όργανο εκπαιδευτικών υπηρεσιών Διαβούλευση πληροφοριών: δυναμική, διαλογική διαδικασία Οι βιβλιοθηκονόμοι είναι ενεργοί συνεργάτες των σχολών και των σπουδαστών

Η βιβλιοθήκη μου (1) Υπάρχει προσωποποίηση της βιβλιοθήκης Μετατοπίζει την προσοχή στην ανάπτυξη εξατομικευμένων υπηρεσιών για τους τελικούς χρήστες Ο όρος «βιβλιοθήκη μου» → εξατομικευμένη βιβλιοθήκη

Η βιβλιοθήκη μου (2) Ο λόγος ύπαρξης της είναι η διευκόλυνση των χρηστών να συγκεντρώσουν μόνο τις χρήσιμες, για εκείνους, υπηρεσίες Επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν τις ταξινομήσεις και τις ρυθμίσεις των πόρων της βιβλιοθήκης

Υπηρεσίες αναφοράς (1) Ο βιβλιοθηκονόμος άφησε το κτίριο Οι υπηρεσίες ανταποκρίνονται στις προκλήσεις με την έξοδο στους πελάτες τους Περιέχουν την κατοχή ενός γραφείου αναφοράς

Υπηρεσίες αναφοράς (2) Επανδρώνονται από σπουδαστές, οι οποίοι απαντούν σε κατευθυντήριες ή γενικές ερωτήσεις Η έξοδος στους πελάτες μπορεί να είναι εύκολη Περιλαμβάνει και μετάβαση στον εργασιακό χώρο των χρηστών

Υπηρεσίες αναφοράς (3) Προσφορά εικονικών υπηρεσιών αναφοράς Η βιβλιοθήκη πρέπει να αναμειχθεί ενεργά με τους τελικούς χρήστες Οι υπηρεσίες αναφοράς έχουν κεντρική θέση στη βιβλιοθήκη → θεωρούνται ως προσωπικές

Υπηρεσίες αναφοράς (4) Πολλές βιβλιοθήκες προγραμματίζουν τέτοιες υπηρεσίες

Από τον χρήστη στον πελάτη (1) Η μετατόπιση παραδείγματος είναι σε εξέλιξη από την δεκαετία του 80 Δυο παραδείγματα: σύστημα- άποψη και χρήστης-άποψη Το «σύστημα- άποψη» εστιάζει στην αλληλεπίδραση του χρήστη και του συστήματος

Από τον χρήστη στον πελάτη (2) Το «χρήστης – άποψη εστιάζει στον τρόπο που οι χρήστες αντιλαμβάνονται το σύστημα Οι βιβλιοθήκες «βλέπουν» τους χρήστες, πλέον, ως πελάτες Η μετατροπή αυτή δείχνει την μακροπρόθεσμη σχέση με τους πελάτες

Από τον χρήστη στον πελάτη (3) Οι υπηρεσίες της «βιβλιοθήκης μου» δείχνουν την σχέση ως υποχρέωση Οι βιβλιοθήκες αναγνωρίζουν την σημασία της υποστήριξης των πελατών τους στην αναζήτηση με την σύνδεση στο διαδίκτυο

Από τον χρήστη στον πελάτη (4) Ο πελάτης χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της βιβλιοθήκης Η σχέση με τον πελάτη προϋποθέτει ότι η βιβλιοθήκη δουλεύει μαζί του για την επίλυση των προβλημάτων του Η μετατόπιση έχει αποτέλεσμα στον τρόπο της λειτουργίας των βιβλ/κών

Από τον χρήστη στον πελάτη (5) Οι βιβλιοθήκες φτιάχνουν τα συστήματα τους γύρω από τους πελάτες τους Επικεντρώνονται στην μακροπρόθεσμη σχέση μαζί τους Νέες διαδικασίες για την διαχείριση των πελατών

Από τον χρήστη στον πελάτη (6) Οι διαδικασίες αυτές απαιτούν νέα διοικητική σκέψη, πολιτική και εργαλεία Η νέα σκέψη οδηγεί σε νέες έννοιες όπως:διαχείριση επιχειρηματικών πόρων (ERM) και διαχείριση σχέσης πελατών (CRM)

Από τον χρήστη στον πελάτη (7) Η προσέγγιση των πελατών οδηγεί σε συγκέντρωση τεράστιου όγκου πληροφοριών Αυτό οδηγεί σε αναθεώρηση της πολιτικής της μυστικότητας

Από ERM σε CRM (1) ERM: αρκτικόλεξο περιγραφής των διαδικασιών και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την διαχείριση των επιχειρησιακών πόρων Πολιτική συλλογής, OPAC, πρότυπα και διαδικασίες για περιοδικά, βιβλία, βάσεις δεδομένων

Από ERM σε CRM (2) CRM: αρκτικόλεξο περιγραφής των διαδικασιών και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για την διαχείριση των πτυχών της σχέσης μιας επιχείρησης και των πελατών. Χρησιμοποιείται περισσότερο

Από ERM σε CRM (3) Οι βιβλιοθήκες ξέρουν λίγα πράγματα για τους μεμονωμένους πελάτες Η μυστικότητα περιορίζει τις CRM δραστηριότητες Οι μικρές βιβλιοθήκες εξυπηρετούν μια μικρή, ομοιογενή βάση πελατών

Από ERM σε CRM (4) Το προσωπικό ξέρει τις ανάγκες όλων των χρηστών Το σύνολο των πληροφοριών μπορεί να μπορεί να διαδοθεί μεταξύ των βάσεων δεδομένων, με διαφορετικά σχήματα

Νέα πολιτική:προσωπικής επαγγελματική, μυστικότητας(1) Οι βιβλιοθήκες φρουρούν τα στοιχεία των πελατών τους προσεκτικά Τα περισσότερα στοιχεία διαγράφονται Όμως τα καινούργια συστήματα που αφορούν τους πελάτες χρειάζονται μεγάλο όγκο πληροφοριών

Νέα πολιτική:προσωπικής επαγγελματικής, μυστικότητας(2) Πως οι βιβλιοθήκες θα παρέχουν άριστες εξατομικευμένες υπηρεσίες σεβόμενες την ιδιωτικότητα του πελάτη? Οι πελάτες χρησιμοποιούν για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους την βιβλιοθήκη

Νέα πολιτική:προσωπικής επαγγελματικής, μυστικότητας(3) Προσωπική και επαγγελματική μυστικότητα Ενημέρωση βιβλιοθηκών για την διαφορά των εννοιών αυτών Προσωπική μυστικότητα: οικονομικά, υγεία, ενδιαφέροντα, πολιτική, θρησκεία

Νέα πολιτική:προσωπικής επαγγελματικής, μυστικότητας(4) Επαγγελματική μυστικότητα: προθυμία προσδιορισμού Θέλει ο πελάτης η βιβλιοθήκη να γνωρίζει τις ανάγκες του Δυνατότητα ανάπτυξης και των δυο ειδών μυστικότητας

Νέα πολιτική:προσωπικής επαγγελματικής, μυστικότητας(5) Εφαρμογή υπηρεσιών που υποστηρίζουν την προσωπική και την επαγγελματική μυστικότητα Εφαρμογή δυο προφίλ

Νέα πρότυπα (1) Οι βιβλιοθήκες στηρίζονται στα πρότυπα Τα περισσότερα αφορούν το ERM Εξατομίκευση υποστήριξης, διασκορπισμός στο διαδίκτυο Τα πρότυπα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη:

Νέα πρότυπα (2) Οι πελάτες αναζητούν σταδιακά Παίζουν ενεργό ρόλο στην έρευνα Χρειάζονται ειδικευμένη βοήθεια Ελεύθερη πρόσβαση σε υπηρεσίες

Συμπεράσματα (1) Οι χρήστες θεωρούνται πελάτες Οι βιβλιοθήκες καλύπτουν τις ανάγκες στο πλαίσιο του πελάτη Χρήση κατάλληλων προτύπων για την δημιουργία προσωπικών ψηφιακών βιβλιοθηκών

Συμπεράσματα (2) Απαραίτητη η υιοθέτηση νέων πολιτικών και προσαρμογή στα νέα δεδομένα Καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη