ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΡΓΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΚΟΥΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Στρατής Μυριβήλης Γενιά Μεσοπολέμου ( )
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Μια ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΑΤα ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ με οδηγο την τεχνη
Α΄ Παγκόσμιος Πόλεμος.
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
«Γκουέρνικα» Μια εικαστική καταγγελία για τη βαρβαρότητα του πολέμου
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
Ο ΟΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ
Λεγεώνα καλλιτεχνών Εργάστηκαν : Μαρία Νικήτα Χριστίνα Παπαθεμιστοκλέους Μαρία Κωσταρά Φώτης Παπαποστόλου.
Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ
Ελ Γκρέκο.
Η αφήγηση του Αγαμέμνονα
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
MARIE CURIE Εργασία για το Project Πειραματικό Λύκειο Πανεπιστημίου Μακεδονίας Ομάδα 3 Ξενίδης Γιώργος Βαρελτζίδου Μαρίνα Γαβριηλίδου Ελένη.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Έλληνες Λογοτέχνες: Στράτης Μυριβήλης
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Πάμπλο Πικάσο Κυβισμός
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Μπορείς να πεις ποιος είναι ο διάσημος πίνακας ζωγραφικής ?
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
«Η ΝΙΚΗ» Η ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟϊΔΕΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. Η ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΤΗΝ.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Γενικό Λύκειο Ματαράγκας Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου, σχολ. έτος Τα δεινά του πολέμου στη μνήμη και την Ιστορία Ο βομβαρδισμός της Γκερνίκα.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
ΈΚΤΟΡΑΣ.
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Παρουσίαση των γεγονότων του
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εργασία Κειμένων Θέμα: Στράτης Μυριβήλης και Α’ Παγκόσμιος Πόλεμος
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ H καταγγελία του πολέμου μέσα από την τέχνη. Παρουσιάζουν οι μαθητές: Δανάη Ξηρομερίτη Ελένη Αυγέρη Κατερίνα.
ΠΑμπλο Πικασο.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
PICASSO( ). Βιογραφία Ο πατέρας του ονομαζόταν Χοσέ Ρουίθ ι Μπλάσκο και ήταν επίσης ζωγράφος ενώ μητέρα του ήταν η Μαρία Πικάσο για Λόπεθ. Γεννήθηκε.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΣ & ΠΙΚΑΣΟ (PICASSO)
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
4ο Ερευνητικό Πεδίο Τα αντιπολεμικά μηνύματα μέσα από τη ζωγραφική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
70 χρόνια μετά τη λήξη του β΄ παγκοσμίου πολέμου,
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Ο Λεωνίδας Α’ της Σπάρτης γεννιέται περί το 540 π. x
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΡΓΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΚΟΥΡΑ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΡΓΥΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΙΩΑΝΝΑ ΣΚΟΥΡΑ

GUERNICA Η Γκερνίκα (Guernica στα ισπανικά ή Γκουέρνικα, με λατινική απόδοση στα ελληνικά), είναι το διασημότερο ίσως έργο του Πάμπλο Πικάσο.

GUERNICA

Πάμπλο Πικασο... Ο Πάμπλο Ντιέγο Χοσέ Φρανθίσκο ντε Πάουλα Χουάν Νεμοπουθένο Μαρία ντε λος Ρεμέδιος Θιπριάνο ντε λα Σαντίσιμα Τρινιδάδ Ρουίθ υ Πικάσο ή απλά Πάμπλο Πικάσο (25 Οκτωβρίου 1881 - 8 Απριλίου 1973) ήταν Ισπανός ζωγράφος. Είναι ένας από τους κυριότερους Ισπανούς εκπροσώπους της τέχνης του 20ού αιώνα, συνιδρυτής μαζί με τον Ζωρζ Μπρακ του κυβισμού, και με σημαντική συνεισφορά στη διαμόρφωση και εξέλιξη της μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης.

Η Γυναίκα που σκίβει απο το παράθυρό της.... Στo συγκεκριμένο έργο μας τραβά την προσοχή μια γυναίκα που σκύβει από το παράθυρό της κρατώντας μια λάμπα. Πιθανόν να το κάνει αυτό, διότι ψάχνει τον άνδρα της ή τα αδέρφια της που είναι πληγωμένοι από τον πόλεμο. Επίσης, δείχνει να απορεί, γιατί δεν μπορεί να τους διακρίνει μέσα στο σκοτάδι. Τέλος φαίνεται αγχωμένη, διότι δεν ξέρει το μέλλον της οικογένειάς της.

Η ζωγραφική είναι ένα όπλο ενάντια στον πόλεμο Ο Πικάσο ήθελε να αντιμετωπίσει τον πόλεμο μέσα από αυτόν τον πίνακα δείχνοντας μας το αποτέλεσμα μιας μάχης που δεν είναι άλλο παρά πολλοί νεκροί, κατεστραμμένες πόλεις και διαλυμένες οικογένειες που αποτελούνται από ορφανά και χήρες.

Τα χαρακτηριστικά και οι εκφράσεις των ανθρώπων του πίνακα.. Ο πόλεμος προξενεί στα θύματά του στεναχώρια, πίκρα, θυμό και εκδικητικότητα, αλλά και πόνο και αμέτρητη θλίψη, που έχουν χάσει τους δικούς τους ανθρώπους. Στα μάτια τους φαίνεται η απελπισία τους, όπως και στον υπόλοιπο πρόσωπό τους .

Η παραμόρφωση χαρακτηριστικό του πίνακα.. Ο Πικάσο θέλει να μας δείξει μέσα από τα κομματιασμένα, παραμορφωμένα και άσχημα σκίτσα την τραγικότητα και τον πόνο που διαπερνά την ανθρώπινη ύπαρξη σε καιρό πολέμου.

Η επιλογή των χρωμάτων... Τα χρώματα που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος είναι μουντά, διότι οι μορφές του πίνακα μεταδίδουν όλη τη δυστυχία, την απόγνωση και τη θλίψη που προξενούν οι πόλεμοι.

Τα σχήματα που κυριαρχούν.. Τα σχήματα και οι γραμμές είναι κοφτερές και γεμάτες ένταση, δεν μας ξεκουράζουν, αντίθετα μας αναστατώνουν και μας πανικοβάλλουν.

Οι ήχοι του πίνακα Οι ήχοι που αφουγκραζόμαστε στο έργο είναι κραυγές. Είναι οι πολεμιστές οι οποίοι κραυγάζουν για την ζωή τους, είναι επίσης οι χήρες που κλαίνε και οδύρονται για τον χαμό του άντρα τους ή οι μάνες για την απώλεια των παιδιών τους.

Ένας διάσημος πίνακας.. Το έργο αυτό έχει γίνει διάσημο σε όλο τον κόσμο, γιατί είναι αντιπολεμικό. Το θέμα του έχει διαχρονική αξία, αν και πρόκειται για ένα μοντέρνο έργο. Υποθέτουμε ακόμη πως η τεχνική του ζωγράφου, οι ιδιαίτερες μορφές του πίνακα, ο κατακερματισμός και η παραμόρφωση που κυριαρχούν σε αυτόν, κάνουν το έργο ξεχωριστό, ώστε να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον των φιλότεχνων, και όχι μόνο.

Σύγχρονα παγκόσμια πολεμικά γεγονότα... Πολλά παρόμοια γεγονότα με το βομβαρδισμό της ισπανικής πόλης Guernica συμβαίνουν στις μέρες μας, όπως ο πόλεμος στις χώρες της Ανατολής (Ιράκ, Ιράν Παλαιστίνη κ.α.) για το πετρέλαιο. Επιπλέον, παρόμοιες καταστάσεις υπάρχουν και στις χώρες τις Αφρικής, εκεί όπου πολεμάνε για το χρυσό, τα διαμάντια και άλλους πολύτιμους λίθους, στρατολογώντας ακόμη και μικρά παιδιά.

Σκηνές πολέμου...

Και ο Στράτης Μυριβήλης μας κληροδότησε το αντιπολεμικό έργο «Η Ζωή εν Τάφω».. Ο Στράτης Μυριβήλης (30 Ιουνίου 1892 - 19 Ιουλίου 1969) ήταν Έλληνας πεζογράφος της Γενιάς του '30. Το πραγματικό του όνομα ήταν Ευστράτιος Σταματόπουλος.

Ο Στρατής Μυριβήλης καταγγέλλει τον πόλεμο! Στο απόσπασμα από τη Ζωή εν Τάφω, «ο λόφος με τις παπαρούνες», περιγράφει μια ειρηνική σκηνή ενώ διεξάγεται ο Α΄ Παγκόσμιος Πολέμος. Η μέρα που ξημέρωσε ήταν μια μέρα διαφορετική, χαρούμενη και φωτεινή. Ο συγγραφέας χρησιμοποιεί κάποιες αντιπολεμικές φράσεις << η αγάπη και η έχθρα έχουν διεθνή γλώσσα >>, << η μουσική είναι η πανανθρώπινη γλώσσα >> Στις παραπάνω φράσεις ο ποιητής καταγγέλλει τον πόλεμο και προσπαθεί να ενώσει όλους τους λαούς.

Χωρία με μηνύματα υπέρ της ειρήνης και της συναδέλφωσης! Ο συγγραφέας στέλνει επίσης μηνύματα υπέρ της ειρήνης και της συναδέλφωσης όπως: << μεταξύ των λαών πρέπει να επικρατεί ειρήνη, αγάπη και συναδελφοσύνη >>. Επίσης, άλλη μια τέτοια φράση είναι η ακόλουθη: <<  οι Ρούσοι βάλανε παπαρούνες μέσα στις μπούκες των τουφεκιών μας.>>

Έριχ Μαρία Ρεμάρκ, «Ουδέν Νεώτερον από το μέτωπο» Ο Έριχ Μαρία Ρεμάρκ είναι πολύ νέος και έχει πάρει μέρος ως στρατιώτης στον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο. Επομένως, γνωρίζει μόνο από απελπισία, φόβο και θανάτους. Επιπλέον, έχει περάσει πολλά χρόνια που το μόνο που έκανε ήταν να σκοτώνει ανθρώπους. Επίσης, αναφέρει ότι οι άνθρωποι έχουν χάσει κάθε αίσθημα ανθρωπισμού και ευαισθησίας. Τέλος, λέει ότι όλοι έχουν γίνει άγρια ζώα που δεν πολεμούν, απλώς αμύνονται στην καταστροφή.

Οι μουσικοί καταγγέλλουν τον πόλεμο.. Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου καταγγέλλει τον πόλεμο και αυτός μέσα από το τραγούδι του ‘Τρίτος παγκόσμιος’ http://www.youtube.com/watch?v=Ib1MKILTq-Y Ο Πέτρος ο Γιόχαν κι ο Φράνς σε φάμπρικα δούλευαν φτιάχνοντας τανκς ο Πέτρος ο Γιόχαν κι ο Φράνς αχώριστοι γίνανε φτιάχνοντας τανκς Ο Πέτρος ο Γιόχαν κι ο Φράνς δουλεύαν στον Μπράουν στο Φίσερ στον Κράφτ ο Μπράουν ο Φίσερ κι Κράφτ αχώριστοι γίνανε φτιάχνοντας τραστ Αυτοί είναι κάποιοι από τους στίχους του τραγουδιού.

ΤΕΛΟΣ…