GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
Ερευνητικό πρόγραμμα «Η δική μου ιστορία: Κατασκευή γενεαλογικού δέντρου μαθητών/τριών της Β΄ Γυμνασίου» Οικογενειακό δέντρο.
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ εργασία 1 Κοκκιασμένος Κωστής.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
GRAFFITI:ΤΕΧΝΗ ‘Η ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ;
Google docs Google docs forms
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
‘ Go green ’ ( ομάδα γυαλίου ) Δήμητρα Πολίτη Ιωάννα Σπέντζου Σοφία Παναγιωτοπούλου Γιώργος Σταυρόπουλος Αγάπη Σαββίδου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
GRAFF 4 ΤΕΧΝΙΚΕΣ GRAFFITI
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
HIP HOP  ΜΑΝΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΝΟΥΣΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΟΛΥΖΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ  ΤΣΙΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
ΠΛΗΡΤΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAFFITI
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
2o Γενικό Λύκειο Αργοστολίου
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Google docs Google docs forms
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αγγελική Ρόζη, Επίκουρος καθηγήτρια Παναγιώτα Κωνσταντινάκου,
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Slideshare.
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η έμπνευση των ονομάτων τους
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Γενικές Αρχές Συντήρησης Πέτρας
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Η εξελικτική πορεία της εργασίας Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα. Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα Αναζήτηση και αξιολόγηση αξιόπιστων και μη πηγών Συγκέντρωση πληροφοριών, επεξεργασία και καταγραφή τους σε κείμενο

Κατανομή των ομάδων Ομάδα 1η: Ιστορία του graffiti-Προέλευση Βαγενάς Δημήτρης Καριοφύλη Χαρά Λούκας Φίλιππος Νότσικα Χρύσα Σιαμαλέκα Ευτυχία Ομάδα 2η: Καλλιτέχνες του graffiti-Τέχνη ή Βανδαλισμός Δεμιρτζόγλου Ιωάννα Καρβέλης Νίκος Κασσελούρη Ιωάννα Κοσκινάς Κώστας Μπάλλας Δημήτρης Ομάδα 3η: Οικονομία & graffiti Βασδέκη Γεωργία Σήτα Βασιλική Συμεωνίδης Άγγελος Ομάδα 4η: Θεματολογία-Είδη-4 στοιχεία-Νομιμότητα-Νομοθεσία Μέρμηγκα Φωτεινή Μπότσολος Χρήστος Πάνου Χρύσα Παπαδημητρίου Κώστας Πρίντζης Παναγιώτης

4 στοιχεια(χιπ-χοπ) Break Dance(χορός) RAP Djing Graffiti

Νομοθεσία - νομιμότητα - ''τέχνη ή βανδαλισμός;'' Tα graffiti μπορεί να είναι είτε νόμιμα είτε παράνομα. Η επιλογή βρίσκεται καθαρά στα χέρια του καλλιτέχνη.

Το graffiti στην Ελλάδα Eμφανίστηκε γύρω στο 1986 αρχικά με πολύχρωμα σχέδια και μηνύματα πάνω στα βαγόνια του ηλεκτρικού και των τρένων. Δεν αποτελεί έκφραση του περιθωρίου. Ακριβά σπρέϋ ακριβό χόμπι

Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τοπικές δημιουργίες καλλιτεχνών Λήψη συνέντευξης από καλλιτέχνη Σύνταξη ερωτηματολογίων και συμπλήρωση τους από πολίτες διαφόρων ηλικιών.

Καταγραφή αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων Δημιουργία graffiti και βιντεοσκόπηση της διαδικασίας Συγκέντρωση στατιστικών από τα ερωτηματολόγια.

Έχετε δει graffiti στην πόλη μας;

Μορφωτικό επίπεδο

Ηλικιακή ομάδα

Είναι νόμιμο;

Γνωρίζετε τι είναι graffiti;

Ομορφαίνει το αστικό τοπίο;

Είναι μορφή έκφρασης συναισθημάτων των δημιουργών;

Θα επιθυμούσα να είχα ένα σε έναν άδειο τοίχο του σπιτιού μου;

Οι δημιουργοί του graffiti ακολουθούν κανόνες δεοντολογίας;

Είναι βανδαλισμός;

Πρέπει να νομιμοποιηθεί;