GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Η εξελικτική πορεία της εργασίας Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα. Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα Αναζήτηση και αξιολόγηση αξιόπιστων και μη πηγών Συγκέντρωση πληροφοριών, επεξεργασία και καταγραφή τους σε κείμενο
Κατανομή των ομάδων Ομάδα 1η: Ιστορία του graffiti-Προέλευση Βαγενάς Δημήτρης Καριοφύλη Χαρά Λούκας Φίλιππος Νότσικα Χρύσα Σιαμαλέκα Ευτυχία Ομάδα 2η: Καλλιτέχνες του graffiti-Τέχνη ή Βανδαλισμός Δεμιρτζόγλου Ιωάννα Καρβέλης Νίκος Κασσελούρη Ιωάννα Κοσκινάς Κώστας Μπάλλας Δημήτρης Ομάδα 3η: Οικονομία & graffiti Βασδέκη Γεωργία Σήτα Βασιλική Συμεωνίδης Άγγελος Ομάδα 4η: Θεματολογία-Είδη-4 στοιχεία-Νομιμότητα-Νομοθεσία Μέρμηγκα Φωτεινή Μπότσολος Χρήστος Πάνου Χρύσα Παπαδημητρίου Κώστας Πρίντζης Παναγιώτης
4 στοιχεια(χιπ-χοπ) Break Dance(χορός) RAP Djing Graffiti
Νομοθεσία - νομιμότητα - ''τέχνη ή βανδαλισμός;'' Tα graffiti μπορεί να είναι είτε νόμιμα είτε παράνομα. Η επιλογή βρίσκεται καθαρά στα χέρια του καλλιτέχνη.
Το graffiti στην Ελλάδα Eμφανίστηκε γύρω στο 1986 αρχικά με πολύχρωμα σχέδια και μηνύματα πάνω στα βαγόνια του ηλεκτρικού και των τρένων. Δεν αποτελεί έκφραση του περιθωρίου. Ακριβά σπρέϋ ακριβό χόμπι
Συγκέντρωση φωτογραφικού υλικού από τοπικές δημιουργίες καλλιτεχνών Λήψη συνέντευξης από καλλιτέχνη Σύνταξη ερωτηματολογίων και συμπλήρωση τους από πολίτες διαφόρων ηλικιών.
Καταγραφή αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων Δημιουργία graffiti και βιντεοσκόπηση της διαδικασίας Συγκέντρωση στατιστικών από τα ερωτηματολόγια.
Έχετε δει graffiti στην πόλη μας;
Μορφωτικό επίπεδο
Ηλικιακή ομάδα
Είναι νόμιμο;
Γνωρίζετε τι είναι graffiti;
Ομορφαίνει το αστικό τοπίο;
Είναι μορφή έκφρασης συναισθημάτων των δημιουργών;
Θα επιθυμούσα να είχα ένα σε έναν άδειο τοίχο του σπιτιού μου;
Οι δημιουργοί του graffiti ακολουθούν κανόνες δεοντολογίας;
Είναι βανδαλισμός;
Πρέπει να νομιμοποιηθεί;