«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ Για τον καθηγητή Για τον καθηγητή.
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Διδακτικές προσεγγίσεις στο μάθημα της Πληροφορικής.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ(WORD)
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Εκπαιδευτικό σενάριο με τη χρήση των Ψηφιακών Τεχνολογιών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Τεχνολογία Β΄ Γυμνασίου
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Δημιουργικότητα και Καινοτομία. Επίσημη ιστοσελίδα Ενημέρωση για: -ειδήσεις -εκδηλώσεις.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακοί αγώνες
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Γιάννης Ρίτσος.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
"ΜαθαΙνω τα ΔικαιΩματΑ μου Στην Ευρωπαϊκη ΕνωΣΗ"
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Σ ΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 Β : KOINΩΝΙΚΑ KAI OIKONOMIKA ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑ « ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ » ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εισαγωγή «Η γειτονιά και η ευρύτερη περιοχή (του Αγίου Παντελεήμονα) ήταν από τις πρώτες της Αθήνας που δέχθηκαν μεγάλα κύματα μεταναστών …Στον Άγιο Παντελεήμονα, το πρόβλημα μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Από τη μια ημεδαποί κάτοικοι και καταστηματάρχες που μιλούν για ραγδαία αυξανόμενη μικρό-εγκληματικότητα, από την άλλη οι ανθρωπιστικές οργανώσεις καταγγέλλουν την εγκατάλειψη και τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης αυτών των ανθρώπων.» ( «Ανθρώπινη «βόμβα» στον Άγιο Παντελεήμονα» του Κώστα Ονισένκο με ημερομηνία δημοσίευσης ») Το άρθρο αυτό περιγράφει την κοινωνική πραγματικότητα της περιοχής, έτσι όπως διαμορφώθηκε με την μόνιμη εγκατάσταση αλλοδαπών μεταναστών στην γειτονιά αυτή της Αθήνας. Ο δήμαρχος της πόλης σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών επιζητά να βρει μια λύση στο πρόβλημα της γκετοποίησης των μεταναστών και της αυξημένης παραβατικότητας που εμφανίζεται στην περιοχή. Ως μια υγιής και ενεργή ομάδα πολιτών καλείστε να συνεργαστείτε και να αποστείλετε ολοκληρωμένες προτάσεις για το πρόβλημα στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, προκειμένου να συζητηθούν, να υλοποιηθούν και να δοθεί ένα ευτυχές τέλος για όλους!

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Εργασία Στην αρχή θα πρέπει να διερευνήσετε τις βασικές θεωρητικές κοινωνιολογικές προσεγγίσεις για την αποκλίνουσα συμπεριφορά. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να εξετάσετε αφενός τις θεωρίες της συναίνεσης δίνοντας έμφαση στην έννοια της ανομίας και στην προσέγγιση της κοινωνικής οικολογίας και αφετέρου στις θεωρίες της σύγκρουσης για την αποκλίνουσα συμπεριφορά. Έπειτα, θα πρέπει να δοκιμάσετε τις θεωρίες μέσα από αρθρογραφία που βρίσκεται στο Διαδίκτυο και να διατυπώσετε δημιουργικές προτάσεις στο πρόβλημα, έτσι όπως προκύπτουν μέσα από την έρευνα που κάνατε. Τέλος, θα πρέπει να εξετάσετε τις μεταπολεμικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. για να εντοπίσετε ποια θα ήταν η αποτελεσματικότερη στη δεδομένη περίπτωση και να αποσαφηνίσετε τις έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας. Όσο ο χρόνος περνάει, οι κοινωνικές εντάσεις οξύνονται! Είσαι συνυπεύθυνος στην λύση του προβλήματος! Βοήθησε με όλες τις δυνάμεις σου στην επίλυση του παρουσιάζοντας τις προτάσεις σου στο Δημοτικό Συμβούλιο ως ένας ενεργός και υγιής πολίτης.!

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Δοκιμασία Χωρισμός σε δύο μεγάλες ομάδες, όπου η μία διαπραγματεύεται τις θεωρίες της συναίνεσης και η άλλη τις θεωρίες της σύγκρουσης για την αποκλίνουσα συμπεριφορά Η κάθε ομάδα χωρίζεται σε δύο μικρότερες υποομάδες, όπου η μία ασχολείται με την εξέταση και την ανάλυση των θεωριών και των ενδεχόμενων λύσεων και προτάσεων που προκύπτουν μέσα από αυτές. Επίσης, εξετάζει τα είδη της μεταναστευτικής πολιτικής που εφαρμόστηκαν μεταπολεμικά στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η άλλη ομάδα ασχολείται με τα προβλήματα που μαστίζουν την ευρύτερη περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα μέσα από την εξέταση της αρθρογραφίας στο Διαδίκτυο και διερευνά τη διάκριση μεταξύ οικονομικών μεταναστών και πολιτικών προσφύγων Η κάθε υποομάδα καλείται να απαντήσει με ένα αρχείο Word σε μια σειρά ερωτημάτων που έχουν διατυπώσει οι κάτοικοι της περιοχήςWord Όλες οι ομάδες καλούνται να παρουσιάσουν τα πορίσματα των ερευνών και των προτάσεων τους σε ένα αρχείο Power Point που θα παρουσιάσουν στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης των Αθηνών

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Πηγές (1)  Χρήσιμες Ιστοσελίδες – Για την Θεωρητική προσέγγιση hamburg.de/wiki/index.php/Kriminalit%C3%A4tstheorie#Anomietheorie hamburg.de/wiki/index.php/Kriminalit%C3%A4tstheorie#Anomietheorie marburg.de/fb01/lehrstuehle/strafrecht/roessner/roessner_vermat/roessner_archiv/ws0607 _ /folien_kriminologie marburg.de/fb01/lehrstuehle/strafrecht/roessner/roessner_vermat/roessner_archiv/ws0607 _ /folien_kriminologie  Χρήσιμες Ιστοσελίδες – Για σχετική αρθρογραφία %CF%86%CE%BB%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B7- %CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82- %CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5/ %CF%86%CE%BB%CE%B5%CE%B2%CE%AC%CF%81%CE%B7- %CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CF%82- %CE%AC%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5/

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Σελίδα Καθηγητή Πηγές (2) Χρήσιμες ιστοσελίδες – Είδη μεταναστευτικής πολιτικής που εφαρμόζονται μεταπολεμικά στην Ε.Ε. schools.sch.gr/download/lessons/social/koinon_g_lykeiou/b_math/ schools.sch.gr/download/lessons/social/koinon_g_lykeiou/b_math/ Χρήσιμες ιστοσελίδες – Οικονομικοί μετανάστες και πολιτικοί πρόσφυγες

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Αξιολόγηση 4321 Απάντηση ερωτημάτων Ολοκληρωμένες απαντήσεις και στα 4 ερωτήματα Ολοκληρωμένες απαντήσεις στα 3 ερωτήματα Ολοκληρωμένες απαντήσεις στα 2 ερωτήματα Ολοκληρωμένε ς απαντήσεις σε 1 ή κανένα ερώτημα Χρήση και αξιοποίηση του Word Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πίνακες, γραφικά Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πίνακες Περιεχόμενο, μορφοποίηση Περιεχόμενο ή καθόλου Word Χρήση και αξιοποίηση του Power Point Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πολυμέσα, γραφικά Περιεχόμενο, μορφοποίηση, πολυμέσα Περιεχόμενο, μορφοποίηση Περιεχόμενο ή καθόλου Power Point Αξιοποίηση πηγών από το Internet Επίσκεψη τουλάχιστον των 9 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον των 7 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον των 5 προτεινόμενων ιστοτόπων Επίσκεψη τουλάχιστον σε 3 ή κανέναν ιστότοπο

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Εργασία Δοκιμασία Πηγές (1) Πηγές (2) Αξιολόγηση Συμπεράσματα Σελίδα Καθηγητή Συμπεράσματα Τώρα πλέον αφού κατάφερες να ερευνήσεις κάποιες καίριες πτυχές του προβλήματος, να απαντήσεις με επιτυχία στα ερωτήματα των κατοίκων και να ετοιμάσεις την παρουσίαση με τις προτάσεις της ομάδας εργασίας που θα γίνει στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης των Αθηνών, είσαι ένας ενεργός πολίτης και ένας επίτιμος δημότης της πόλης. Ωστόσο, μην σταματάς να αναζητάς λύσεις και να κάνεις προτάσεις στα θεσμοθετημένα όργανα για τα διάφορα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζεις στην καθημερινότητα σου. Μην ξεχνάς ότι είσαι ένας στρατιώτης στις διάφορες συγκρούσεις της καθημερινότητας, ένα ζωτικό κύτταρο στο σώμα της κοινωνίας.

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Εισαγωγή Το συγκεκριμένο σενάριο μαθήματος έχει ως στόχο οι μαθητές να εντοπίσουν τα κεντρικά σημεία των βασικών κοινωνιολογικών προσεγγίσεων για την αποκλίνουσα συμπεριφορά και οι μαθητές να αναζητήσουν ενδεχόμενες δυνατές λύσεις σε ένα υπαρκτό πρόβλημα, στον Άγιο Παντελεήμονα. Επιπλέον, να διερευνήσουν τις βασικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. και να αποσαφηνιστούν οι έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας.

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Μαθητές Το συγκεκριμένα σενάριο μαθήματος σχεδιάστηκε για τους μαθητές της Γ’ Τάξης Ενιαίου Λυκείου για το μάθημα της Κοινωνιολογίας και πιο συγκεκριμένα για τα κεφάλαια «Αποκλίνουσα συμπεριφορά: παραβατικότητα και εγκληματικότητα» και «Ετερότητα, διαπολιτισμικές και διακοινωνιακές σχέσεις». Ειδικότερα ανταποκρίνεται για τις ανάγκες των ενοτήτων 9.2 και10.1. («Θεωρητικές προσεγγίσεις της αποκλίνουσας συμπεριφοράς – Δύο κοινωνιολογικές οπτικές» και «Μετακινήσεις πληθυσμών (μετανάστευση – παλιννόστηση») Μέσα από το συγκεκριμένο σενάριο μαθήματος επιτυγχάνεται η ανάπτυξη της αυτενέργειας των μαθητών, εφόσον αναζητούν μόνοι τους τις πληροφορίες που χρειάζονται, η ανάπτυξη κριτικής και αφαιρετικής σκέψης εφόσον επιλέγουν ποιες πληροφορίες θεωρούν χρήσιμες, η ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης προβλήματος, εφόσον αναζητούν να βρουν λύση σε ένα υπαρκτό πρόβλημα και η εξοικείωση τους με τις νέες τεχνολογίες, εφόσον καλούνται να αξιοποιήσουν το Word και το PowerPoint.

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Απαιτήσεις Στοιχειώδης εξοικείωση με τις βασικές εφαρμογές των Windows και πιο συγκεκριμένα με την χρήση του Word και του Power Point Στοιχειώδης εξοικείωση με την χρήση του Internet Ικανότητα αφαιρετικού πνεύματος και κριτικής σκέψης, εφόσον οι μαθητές θα πρέπει να είναι ικανοί να συλλέγουν τα βασικά σημεία κάθε θεωρίας και των άρθρων της αρθρογραφίας για να μπορέσουν να διατυπώσουν στη συνέχεια κάποιες ενδεχόμενες δυνατές λύσεις για το πρόβλημα της γκετοποίησης της περιοχής και της αύξησης της παραβατικότητας Συνεργασία και συλλογική εργασία για την επίτευξη ενός κοινού στόχου Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Σελίδα Μαθητή Διαδικασία Οι μαθητές θα χωριστούνε σε 2 ομάδες των 7- 8 ατόμων και αφού επιλέξουν ποια θεωρητική προσέγγιση για την αποκλίνουσα συμπεριφορά θέλει η κάθε ομάδα να διαπραγματευτεί θα κάνουν κάποιες αναζητήσεις στο Διαδίκτυο. Η κάθε ομάδα θα χωριστεί σε 2 υποομάδες, όπου η μία θα αναζητά να εντοπίσει πληροφορίες για τις θεωρίες και για τον τρόπο που θα μπορούσαν ίσως ενδεχομένως κάποιες από αυτές να εφαρμόζονται στην συγκεκριμένη περίπτωση και η άλλη υποομάδα της μιας ομάδας θα αναζητά πληροφορίες στο Διαδίκτυο για την σχετική με τον Άγιο Παντελεήμονα αρθρογραφία και συζήτηση. Η υποομάδα της δεύτερης ομάδας θα εξετάσει τις μεταπολεμικές μεταναστευτικές πολιτικές της Ε.Ε. και θα προσπαθήσει να αποσαφηνίσει τις έννοιες οικονομικός μετανάστης και πολιτικός πρόσφυγας. Έπειτα, οι μαθητές θα πρέπει να απαντήσουν σε κάποια ερωτήματα των κατοίκων της περιοχής αξιοποιώντας την έρευνα που έκαναν. Τέλος, οι δύο ομάδες θα συζητήσουν, θα ανταλλάξουν ιδέες και θα προτείνουν λύσεις. Τις προτάσεις και τις ιδέες τους αυτές και τις βασικές θεωρητικές προσεγγίσεις, από τις οποίες απορρέουν θα τις συμπυκνώσουν και θα τις καταγράψουν σε ένα Power Point.

«ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ «ΒΟΜΒΑ» ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ» Εισαγωγή Μαθητές Απαιτήσεις Διαδικασία Μέσα Σελίδα Μαθητή Μέσα Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (κατά προτίμηση ένας κατά δύο άτομα) Σύνδεση στο Internet Στυλό Διορθωτικό Λευκές σελίδες Μολύβια Ξύστρες