Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Advertisements

ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τίτλος: Προστασία υπολογιστικού συστήματος,Εργονομία
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Μουσικού Σχολείου Χίου
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Διαφάνεια 1 Κοινωνιολογία Οι Βασικές Έννοιες Michael Hughes Carolyn J. Kroehler.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΟΡΤΗΣ ΚΑΙ ΧΑΡΑΣ ΑΠ’ ΤΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ
Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
Είναι η καλύτερη άσκηση..?? Είναι επικίνδυνη άσκηση…?
Εργασία στην Οικιακή Οικονομία Βασίλης Λαμπρινος Α1
ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕ ΣΕΞ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ: By Arximidis
ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ….Ο ΕΠΑΛ
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Τμήμα: Β3 Ερευνητική Εργασία Θέμα: Η διασκέδαση των νέων ηλικίας ετών Επιβλέπων καθηγητής: Λάππας Βασίλειος.
Τραπεζοκομία Μαθημα 1ον.
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
Κανούλα Σοφία Κορέτα Δήμητρα
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥ ΧΟΡΟΥ ΧΟΡΟΣ ΠΥΛΑΙΑΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Δυναμικός Ηλεκτρισμός
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ
ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ Κώστας Κ.- Γιάννης Φ..
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice.
ΠΙΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΘΟΔΕΣΜΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
 Το μπαλέτο (ή μπαλλέτο, αλλά και κλασικός χορός ) είναι είδος χορού, με καταγωγή από την Ιταλία του 15ου αιώνα, το οποίο αργότερα εξελίχθηκε στη σκηνική.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
Ο ρυθμός ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012 – 2013 ΤΜΗΜΑ : ΑΠ4 ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ :
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Τα μουσικά όργανα Θεοδώρα κυρικλίδου.
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
Θέμα Εργασίας: Ένας Χορευτής 14/01/2003 Βίκυ Σταμάτη.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Σχολείο:1ο ΕΠΑ.Λ. ΜΥΡΙΝΑΣ
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
9ο ΓΕΛ Πατρών ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :
Αγγλία Λονδίνο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Επιμορφωτικό πρόγραμμα Φ.Α. ΕΝΟΡΓΑΝΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ Ασκήσεις Αναλυτικού Προγράμματος Ελληνογερμανική Αγωγή Σεπ. – Οκτ Λεων. Δ. Καλλιτσάρης Π.Ε. 11.
Διάλεξη 2η O ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Μάθημα:
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κρητικοί Παραδοσιακοί Χοροί Χανιώτης Πεντοζάλι Μαλεβυζιώτης.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
“Θα παίξομε και καστρινό και το μαλεβιζιώτη απου τονε χορεύουνε όσοι ‘χουνε τη νιότη” “Είναι ένας όμορφος χορός από το Μαλεβίζι και δεν υπάρχει Κρητικός.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
IΙΣΤΟΡΙΑ ΧΟΡΟΥ-ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ O ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η σχέση της ενδυμασίας με τη χειραφέτηση της γυναίκας
Οι Κρητικοί παραδοσιακοί χοροί στην ψυχοσύνθεση των Κρητικών
Το παιχνίδι παίζεται με πανό Από 2 παιδιά
9ο ΓΕΛ Πατρών ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ :
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
«Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο Σχολείο»
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Βασίλης Γιωργαλλάς Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Ερωτήσεις Multiple choice

«Τραπέζια» του γάμου, διάφορες διασκεδάσεις (πανηγύρια, γιορτές), στα καφενεία, στα αλώνια Μπουζούκια, στις ταβέρνες και τα ρεμπετάδικα Ερώτηση 1 ````Α Β

Ζεϊμπέκικους και τη σούστα Αργούς και γρήγορουςΑντικριστοί και ατομικοί δεξιοτεχνίας Αγροτικούς και πολεμικούς Α Γ Β Δ Ερώτηση 2 ````

ΣωστόΛάθος Ερώτηση 3 ````

Ομαδικοί δεξιοτεχνίαςΑτομικοί δεξιοτεχνίας Ζεϊμπέκικοι ΟμαδικοίΕνόργανοι χοροί Α Γ Β Δ Ερώτηση 4

Από άντρες και γυναίκες μαζί απέναντι Μόνο από άντρες ή μόνο από γυναίκες απέναντι Από άντρες και γυναίκες μαζί σε κύκλο Μόνο από άντρες ή μόνο από γυναίκες σε κύκλο Α Γ Β Δ Ερώτηση 5

Χορεύουν απέναντι, σε περιορισμένο χώρο αλλάζοντας θέση και τα χέρια στη μέση (κόξαν) Χορεύουν σε κύκλο με τα χέρια ανοικτά στο ύψος των ώμων Χορεύουν σε σχηματισμό άρματος με τα χέρια στη μέση του μπροστινού Χορεύουν απέναντι, σε περιορισμένο χώρο αλλάζοντας θέση και τα χέρια ανοικτά πλάγια Α Γ Β Δ Ερώτηση 6 ````

Χορεύει στο πάτημα του βκιολιού, χορεύει στο «βελόνι» και κάνει τα «δικά» του Χορεύει στο πάτημα της πενιάς, χορεύει με μεγάλα βήματα και κάνει τα «δικά» του Χορεύει στον ρυθμό, χορεύει σε ολόκληρη τη πίστα και πρωτοτυπά Χορεύει στο πάτημα της μπότας, χορεύει κτυπώντας παλαμάκια και τα πόδια στο έδαφος Α Γ Β Δ Ερώτηση 7 ````

Είναι μέσα στο θέμα (πατά στα πόδια του) Είναι μέσα στο ρυθμό (πατά στο χρόνο) Είναι μέσα στο χώρο (πατά στις φτέρνες) Κρατά το ρυθμό κτυπώντας τα δάκτυλα Α Γ Β Δ Ερώτηση 8

Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής επιδεικνύει δύναμη και ανδρισμό Έχει ερωτισμό και ο χορευτής δημιουργεί φιγούρες κινούμενος ελεύθερα στο χώρο Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής δημιουργεί φιγούρες κινούμενος ελεύθερα στο χώρο Έχει πιο σύνθετα πατήματα και ο χορευτής κάνει ακροβατικά και στροφές στον αέρα Α Γ Β Δ Ερώτηση 9 ````

Ο συρτός και ο γραμμικόςΟ ζεϊμπέκικος και η σούσταΟ καρσιλαμάς και πηδηχτός Ο συρτός και ο καρσιλαμάς Α Γ Β Δ Ερώτηση 10

Μερικές φορές ομαδικά με μαντήλια και φιγούρες της πρώτης χορεύτριας Σε ζευγάρια μόνο γυναίκες αντικριστά Σε ζευγάρια η μια χορεύει και η άλλη παίζει παλαμάκια Μερικές φορές ομαδικά σε κύκλο και κάποτε σε άρμα Α Γ Β Δ Ερώτηση 11 ````

Χορεύονται ήρεμα και σοβαρά, σχεδόν επί τόπου «σε ένα μάρμαρο» και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται σεμνά και σοβαρά, με έντονα πηδηχτά βήματα και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται στις μύτες των ποδιών, σχεδόν επί τόπου «σε ένα μάρμαρο» και η θέση των χεριών είτε στη μέση (κόξαν), είτε το ένα στη μέση και το άλλο κάτω ή πάνω στο ύψος των ώμων Χορεύονται ήρεμα και σοβαρά, σχεδόν επί τόπου με τα χέρια ανοικτά και το τσάκρισμα των δακτύλων Α Γ Β Δ Ερώτηση 12 ````

ΣωστόΛάθος Ερώτηση 13 ````

Ο χορός του ΖαλόγγουΟ ζεϊμπέκικος Ο χορός του ανδρογύνου δ. Το τσιφτετέλι Α Γ Β Δ Ερώτηση 14 ````

Το ρίξιμο χαρτονομισμάτων στο δίσκο Το φακελάκι με λεφτά Το κάπνισμα για το μάτιΤο καρφίτσωμα χαρτονομισμάτων στα ρούχα Α Γ Β Δ Ερώτηση 15 ````

ΤΕΛΟΣ