«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Advertisements

«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
ΔΕ3_ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ:
Το σπίτι μου.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Ο πραγματικός και ιδεατός κόσμος στην ποίηση του Αντώνη Φωστιέρη
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΦΩΣ - ΣΚΟΤΑΔΙ Μαρία Ιγγλέζου Β Λυκείου
Στην τάξη μου.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Οδυσσέας Ελύτης 1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Κ.Καρυωτάκης: [ Είμαστε κάτι...]
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗ:ΑΘΗΝΑ ΓΚ.
Generating Chinese Classical Poems with Statistical Machine Translation Models Jing He, Ming Zhou, Long Jiang Μαρία Κωστάκη Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
Φέρε με πάλι στους παλιούς καιρούς, καρδιά νοσταλγική, κι άσε με εκεί μονάχο σα ναυαγό που πρόφτασε την ώρα πόλαμψε η αστραπή κι' αρπάχτηκε στο βράχο.
ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ Τα γράμματα. ΠΟΙΗΣΗ Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και τα προβλήματά τους. Οι ποιητές γράφουν για την καθημερινή.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ… ΜΑΡΙΝΑ.
Οδυσσέας Ελύτης Πρώτο Πειραματικό Δημοτικό σχολέιο Θεσσ/νικης
1ο Γυμνάσιο Νέας Μάκρης 20 Μαρτίου 2013
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Παράδοση και Μοντερνισμός. Διδασκαλία και Αξιολόγηση
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΣΗ:ΑΘΗΝΑ ΓΚ.
Γ. Ρίτσος Ανυπόταχτη Πολιτεία. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ για την ενότητα «Παράδοση και μοντερνισμός στην ποίηση» ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ.
ΓΕΝΕΣΙΣ από το ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ
Κ.Π. Καβάφης “Όσο μπορείς”.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΣΔΕ ΝΑΟΥΣΑΣ Σχέδιο Δράσης Β’ Τετραμήνου Μελοποιημένη ποίηση.
Κωνσταντίνος Καβάφης Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1863 στην Αλεξάνδρεια, όπου οι γονείς του, εγκαταστάθηκαν εγκαταλείποντας.
Panos filologos.  συμβολισμός  διδακτικός τόνος  θεατρικότητα  λεπτή ειρωνεία  ρεαλισμός  αίσθηση του τραγικού  στοχαστική – φιλοσοφική διάθεση.
ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ Μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης Ελληνικής Ποίησης.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
«Από το σκοτάδι στο φως» Οδυσσέας Ελύτης – Vincent Van Gogh Μία διδακτική πρόταση Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β’ επιπέδου.
Η αριθμητικη στην ποιηση του ελυτη
Ο ρυθμός κάνει να ξεχωρίζει το ποίημα από το πεζό κείμενο.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Λευτέρης Δάλπης 1ο Πειραματικό σχολείο
ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ (1959) Η ΓΕΝΕΣΙΣ
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΓΩΣΟΥΝ!!!!
ΑΠO ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β1 1.ΙΑΣΟΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΜΑΚΡΗ 2.ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΓΕΡΟΔΗΜΟ
Στόχος: να αναπτύξουν την δημιουργική φαντασία ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: φτιάχνοντας ένα δικό μας τραγούδι για την ειρήνη παίξαμε θεατρικό παιχνίδι όπου εμψυχώσαμε.
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΚΑΤΩ ΣΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ ΤΟ ΑΛΩΝΑΚΙ
Διαθεματική δραστηριότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου Αργυρώ Μοχιανάκη – 4 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ «ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ 1972 ΚΑΙ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΟ 1973 ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΑ (28 ΣΤΡΟΦΕΣ)

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ Ή ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ!! ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ

ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΗΣΟΥΜΕ ΙΣΩΣ ΣΤΙΓΜΕΣ Ή ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΣΕΙ

«ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ «Σ’ ΑΓΑΠΩ» ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑ ΤΟ ΤΡΙΨΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΝΑ Σ’ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΦΥΣΗΞΩ» ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΟ «Σ’ ΑΓΑΠΩ» ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΘΑ ΞΕΧΩΡΗΣΑΤΕ

«ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΑ ΤΕΤΡΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΩ ΕΣΕΝΑ» ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ Μ’ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΛΙΓΗ ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ! ! ! ! !KAI EINAI AΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΗΣΕΙΣ ΑΥΤΌ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑΤΙ: Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΗΜΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΙΗΜΑ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΟΗΤΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΠΟΙΗΜΑ

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ: ΚΥΡΙΩΣ ΑΦΗ ΓΙΑΤΙ (ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΕΝΩΜΕΝΑ) ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΟΣΦΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΟΗ

ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ: ΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΜΟΙΟΚΑΤΑΛΗΞΙΑ

H ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΘΑΡΕΟΥΣΑ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΩΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ!! Ο ΕΛΥΤΗΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ! ! ! ! ! !

ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΠΩΣ: ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΕΡΕΛΘΟΝ

ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ Ο ΕΛΥΤΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ. ΔΗΛ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ Π.Χ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ «ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ»

ΗΤΑΝ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΙΗΜΑ «ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΗΤΑΝ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΙΗΜΑ «ΤΑ ΡΩ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ» ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ