ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Παράδειγμα 1:Ταξινόμηση Φυσαλίδας
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Απαντήσεις Προόδου II.
Απαντήσεις Προόδου I. Θέμα 1ο •Έστω Α = { , b}. Κατασκευάστε τα παρακάτω σύνολα: •(α) Α -  •(β) {  } – Α •(γ) Α  P(A) •(δ) Α  P(A)
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ….Ο ΕΠΑΛ
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
Chord: A Scalable Peer-to-peer Lookup Service for Internet Applications ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ.
Μέγιστος Κοινός Διαιρέτης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΤΑ LEWIS.
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Μαθηματικά Στ’ Δημοτικού
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Η εφαρμογή που χρησιμοποιήσαμε είναι το PLANNER 5D. Είναι μια εφαρμογή η οποία χρησιμεύει στην σχεδίαση κτηρίων σε μορφή 2D και 3D.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΥΝ) Α. ΚΟΥΣΗ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ (Μ) Α. ΡΗΜΙΚΗΣ ΠΝ, ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ Γ. ΖΟΥΡΟΣ ΠΝ, ΜΠΥ Ι. ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ Ενεργητικές Τεχνικές- Θεωρία και πράξη Αξιολόγηση.
Τρόποι χρήσης του διαδραστικού πίνακα. Μάιος 2014.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Φωτοσύνθεση-Αναπνοή Ε. Λιαναντωνάκη Βιολόγος.
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
QUIZ Υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης. Ένα άτομο σου λέει πως είναι η Μαρία και ότι θέλει τον κωδικό σου για να σου κάνει νέο ρεκόρ στο παιχνίδι. Τι κάνεις??
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015Τμ.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 1 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
Ο Κανόνας του Bayes Ασκήσεις.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΙΩΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ-STAGECAST CREATOR Πρώτοι αριθμοί είναι οι αριθμοί που αφήνουν υπόλοιπο όταν διαιρούνται με έναν οποιοδήποτε αριθμό εκτός από τον εαυτό τους και το 1. Τους μαθαίνουμε στην πέμπτη τάξη του δημοτικού. Στο Stagecast Creator ασχοληθήκαμε με αυτούς σε κάποια μαθήματα. Φτιάξαμε ένα πρόγραμμα στο Stagecast Creator για τους πρώτους αριθμούς.

Το πρόγραμμα των πρώτων αριθμών Για να διαγραφούν οι αριθμοί που δεν είναι πρώτοι, υπάρχει ένας ειδικός κανόνας (τον οποίο θα σας δείξω αργότερα). Όταν διαγραφούν όλοι οι αριθμοί που δεν είναι πρώτοι, το βελάκι που τους διέγραψε, θα μπει στο στόμα ενός πράγματος που μοιάζει με Pacman και το οποίο βρίσκεται στη γωνία δεξιά, μετά τον αριθμό 90.

Ο κανόνας Αυτός ο κανόνας, όπως όλοι οι κανόνες αποτελείται από 2 μέρη : το ΑΝ και το ΤΟΤΕ. Με λίγα λόγια, στην εικόνα δίπλα φαίνεται το ΑΝ του κανόνα που λέει στο βελάκι να διαγράψει τους αριθμούς που δεν είναι πρώτοι. Αυτός ο κανόνας λέει δηλαδή στο βελάκι: «Διαίρεσε τον αριθμό που είναι στο τετραγωνάκι από κάτω σου (4) με τον αριθμό που αναγράφεται πάνω σου(2)» «ΑΝ το υπόλοιπο της διαίρεσης είναι 0 τότε βάλε Χ πάνω στο τετραγωνάκι που είναι από κάτω σου».

Τα αποτελέσματα του κανόνα Έτσι λοιπόν θα σβηστούν πρώτα τα πολλαπλάσια του 2, μετά του 3, μετά του 5, μετά του 7, μετά του 9, του 11, του 13, του 15 κ.τ.λ ( εκτός φυσικά από τα ίδια). Τα πολλαπλάσια του 4, του 6, του 8, του 10, του 12, του 14 κ.τ.λ δεν περιλαμβάνονται επειδή αυτοί οι αριθμοί δεν είναι πρώτοι. (Tα πολλαπλάσια αυτών των αριθμών έχουν σβηστεί ήδη.). Τελικά θα μείνουν μόνο οι πρώτοι αριθμοί μέχρι το 90.

ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ Έκανα πολλά πράγματα στο Stagecast Creator, π.χ προγράμματα για τις πιθανότητες, για τη διάχυση, για τη βαρύτητα, για την τριβή κ.τ.λ. Στα αλήθεια διασκέδασα κατά τη διάρκεια αυτών των μαθημάτων, αφού μας άφηνε ο κύριος Λουκάς να παίζουμε 5 λεπτά πριν το μάθημα!