4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Advertisements

Ισορροπημένη διατροφή
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
Πυραμίδα των τροφών.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
διατροφή «Ένα ξεροκόμματο που το τρως ήρεμος είναι καλύτερο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Μεσογειακή Διατροφή Μαρίνα Πόγκα Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Χαράλαμπος Σπύρου Δάσκαλος ΛΕΥ14Γ3_Α06Δ 28/2/2006
ΜΑΘΗΜΑ :ομαδεΣ τροφιμων
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΘΡΕΠΤΙΚΑ Στοιχεια: ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ
Η πυραμίδα της διατροφής
Εισαγωγή στην Τροφογνωσία
Όσπρια Σήμερα θα : 1. Μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να ονομάζουμε τα διάφορα όσπρια 2. Μάθουμε για τη θρεπτική τους αξία, άρα και γιατί πρέπει να τα βάζουμε.
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Διονύσης Αναστάσιος Ομάδες Τροφών.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Μαθαίνω για τις… Ομαδεσ τροφιμων.
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
ΛΙΠΗ ΚΑΙ ΛΑΔΙΑ Στόχοι Ο Μαθητής
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΔιατροφικεΣ συνηθειεσ
Ομάδες Τροφών Ιωάννα & Σταυρούλα.
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
Ομάδες Τροφών Ελευθερία ΣΤ’1.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Η πυραμίδα των τροφίμων!
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ♪ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΡΟΦΩΝ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ (ΦΡΟΥΤΑ,ΛΑΧΑΝΙΚΑ,ΠΑΤΑΤΕΣ,ΟΣΠΡΙΑ) ♪ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ♪ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας Σχολ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Α ΤΑΞΗ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
"Υγειηνή Διατροφή" Τα παιδιά χρειάζονται μία ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
Πεπτικό σύστημα Από τι αποτελείται το πεπτικό σύστημα;
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΡΟΥΠΑ.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΦΥΤΟΦΑΓΟΥΣ. ΟΡΙΣΜΟΣ Ως φυτοφάγος χαρακτηρίζεται εκείνος που συνειδητά έχει αποκλείσει από το καθημερινό του διαιτολόγιο την κατανάλωση.
ΤΡΩΩ ΥΓΙΕΙΝΑ...ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΣΩΣΤΑ!
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
11 ερωτήσεις για τη διατροφή
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
Λαχανικά ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Ορίζει τα λαχανικά
ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ THE DIGESTIVE SYSTEM
Διατροφή των αρχαίων Ελλήνων
ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΠΛΑΘΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΜΟΥ
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 12ο. ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ &ΨΩΜΙ
Πρακτική στη Κοινότητα
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

4ο μαθημα στο τραπεζι την ωρα του φαγητου Δραστηριότητες Τα παιδιά βλέπουν 2 διαφορετικές εικόνες και καταγράφουν τις διαφορές στη συμπεριφορά όσων παρευρίσκονται στο τραπέζι την ώρα του φαγητού Σε προτάσεις που περιγράφουν συμπεριφορές την ώρα του φαγητού οι μαθητές συμπληρώνουν αν είναι λάθος ή σωστές Καταγράφουμε σε χαρτόνι τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο τραπέζι

Κάνουμε αναπαράσταση την ώρα του φαγητού στο τραπέζι ανά ομάδα και συζητάμε για τις σωστές και λάθος συμπεριφορές μας Συζητάμε για το ολοήμερο σχολείο, για το φαγητό, την ποικιλία που πρέπει να έχει, για την μεταφορά του σε κατάλληλες συσκευασίες, τη χρήση ψυγείου και φούρνου μικροκυμάτων, το στρώσιμο του τραπεζιού και τη συμπεριφορά μας κατά τη διάρκεια του γεύματος Δίνεται έντυπο στους γονείς για το ολοήμερο, για την αυτονομία των μαθητών κατά τη διάρκεια του γεύματος, για τη σωστή συσκευασία και την ποικιλία του φαγητού

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

Εικονεσ μαθηματοσ

5ο μαθημα τροφεσ φυτικησ και ζωικησ προελευσησ 5ο μαθημα τροφεσ φυτικησ και ζωικησ προελευσησ Δραστηριότητες Οι μαθητές καταγράφουν τις τροφές που έφαγαν την προηγούμενη μέρα και τις ξεχωρίζουν σε φυτικής και ζωικής προέλευσης Φτιάχνουμε το Αλφαβητάρι των τροφών σημειώνοντας και την προέλευσή τους Οι μαθητές βάφουν εικόνες τροφών και φτιάχνουν 2 κολάζ ομαδοποιώντας τες ανάλογα με την προέλευση

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

6ο μαθημα ομαδοποιηση τροφων Δραστηριότητες Δίνονται πληροφορίες και γίνεται ομαδοποίηση των τροφών ζωικής προέλευσης ( κρεατικά- γαλακτοκομικά-αυγά-ψάρια και θαλασσινά ) Γίνεται ομαδοποίηση των τροφών φυτικής προέλευσης ( φρούτα-λαχανικά-δημητριακά, σιτηρά και όσπρια,-ξηροί καρποί-λάδι και ελιές) Επίσκεψη σε τυροκομείο στο Σοχό Βλέπουμε 2 βίντεο για την διαδικασία παραγωγής τυριού και για τους χημικούς ελέγχους που γίνονται

Καταγράφουμε σε χαρτόνι τα φρούτα ομαδοποιώντας τα ανά εποχή Μαθαίνουμε και τραγουδάμε το «φρούτα- φρούτα-φρουτ» Ζωγραφίζουμε γαλακτοκομικά προϊόντα και φρούτα και τα κολλάμε σε χαρτόνια Συσχετισμός με το μάθημα της Μελέτης ενότητα 7.3 «Τα φυτά στη διατροφή μας»

δημητριακά ( σιτηρά - όσπρια) φωτογραφιεσ τροφές από ζώα κρέας γαλακτοκομικά αυγά ψάρια και θαλασσινά τροφές από φυτά φρούτα λαχανικά δημητριακά ( σιτηρά - όσπρια) ξηροί καρποί λάδι - ελιές

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

7ο μαθημα ο κρυμμενοσ θησαυροσ των τροφων Δραστηριότητες: Βλέπουμε ολιγόλεπτη ταινία από την Εκπαιδευτική Τηλεόραση: «Οινομαγειρέματα» Οι μαθητές συνεργάζονται και απαντούν γραπτώς σε σχετικές ερωτήσεις και διαβάζουν όσα έγραψαν Διαβάζουμε πληροφορίες για όσα μας δίνουν οι τροφές: Βιταμίνες, Πρωτεΐνες, Μέταλλα, Ιχνοστοιχεία, Λίπη Ταυτόχρονα με την ανάγνωση πληροφοριών κολλάμε σε αντίστοιχες θέσεις εικόνες τροφών σε χαρτόνια, που έχουμε κόψει ήδη, δείχνοντας τι μας προσφέρουν

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

8ο μαθημα παιχνιδια με τη γλωσσα 8ο μαθημα παιχνιδια με τη γλωσσα Δραστηριότητες Όλοι οι μαθητές μαζί κάνουν δραστηριότητες-παιχνίδια που έχουν σχέση με τη διατροφή και τη γλώσσα μας Ακροστιχίδες Κρυπτόλεξα Αινίγματα Παροιμίες και εκφράσεις (εξηγούμε τη σημασία τους και πώς τις χρησιμοποιούμε)

Ενδεικτικεσ δραστηριοτητεσ

9ο μαθημα η διατροφη και οι αισθησεισ μασ Δραστηριότητες Συζητάμε πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο γύρω μας και μαθαίνουμε για τις 5 αισθήσεις μας και τα αντίστοιχα όργανα Ξεχωρίζουμε τις αισθήσεις εκείνες που έχουν άμεση σχέση με την τροφή μας και τις επιλογές που κάνουμε

Τα παιδιά αντιστοιχούν εικόνες γλυκών με άλλες εικόνες που ομοιοκαταληκτούν Σημειώνουν σε εικόνες τροφών τη γεύση τους ( αλμυρή, πικρή, ξινή,γλυκιά) Φτιάχνουν κολλάζ ομαδοποιώντας εικόνες τροφών ανάλογα με τη γεύση τους Διαβάζουμε κείμενο και βάφουμε με διαφορετικό χρώμα τις προτάσεις που είναι σχετικές με τις αισθήσεις (για κάθε αίσθηση κι άλλο χρώμα) Με χαρτόνι, καλαμάκια και μπογιές τα παιδιά φτιάχνουν γλειφιτζούρια

Εικονεσ και φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ

φωτογραφιεσ