ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014 Γραφείο Ποιότητας ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014 Γραφείο Ποιότητας & Στατιστικής, ΓΝΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ
Σύνοψις Ο στόχος ότι το 70% των απαντήσεων πρέπει να βρίσκονται στη κλίμακα από ΜΕΤΡΙΑ(3) έως και ΠΟΛΥ(5) έχει επιτευχθεί. Οι ασθενείς ανέφεραν σαν σημεία βελτίωσης: κτιριακές εγκαταστάσεις, χώροι, εξοπλισμός, καθαριότητα, βαψίματα, εξυπηρέτηση, στελέχωση προσωπικού, 1535, μείωση χρόνου αναμονής ραντεβού, κατάργηση 5ευρω.
Δείγμα ερωτηματολογίου
Συμπεριφορά Διοικητικού Προσωπικού Γραφείο Ποιότητας Συμπεριφορά Διοικητικού Προσωπικού
Συμπεριφορά Ιατρικού Προσωπικού
Συμπεριφορά Νοσηλευτικού Προσωπικού
Ενημέρωση από το Ιατρικό Προσωπικό
Ταχύτητα Εξυπηρέτησης
Χρόνος Αναμονής
Χρόνος Αναμονής για ραντεβού
Διαθεσιμότητα Ιατρικών Ειδικοτήτων
Ταχύτητα έκδοσης αποτελεσμάτων
Εξοπλισμός Νοσοκομείου
Χώρους Νοσοκομείου
Πρόσβαση στους χώρους του Νοσοκομείου
Καθαριότητα των χώρων του Νοσοκομείου
Συνολική εικόνα του Νοσοκομείου