Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Με τα μάτια ενός Ρομπότ... Η εφαρμογή της ρομποτικής τεχνολογίας ως νέος τρόπος πρόσβασης σε πολιτιστικούς χώρους Γιώργος Καμαρινός, Αδαμαντία Κολιού.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ)
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχεδίαση ενός βραχίονα SCARA χρησιμοποιώντας LEGO Mindstorms NXT και MATLAB Φλώρου Παγώνα ΑΜ : 1570 Επιβλέπων Καθηγητής :
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
- Ημερίδα «Πολιτισμική Πληροφορική και Εκπαίδευση», 24 Νοεμβρίου IΣΤΟΣ Ένα λειτουργικό πρότυπο για την αξιόπιστη προσφορά πολιτιστικού και εκπαιδευτικού.
Επιμορφωτική ημερίδα Εκπαιδευτική Ρομποτική 5/12/2014.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
3ος Τομέας: Τηλεπικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αδάμ Κ. Αγγελής Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Η επιστήμη του Web.
Ημερίδα «Εκπαιδευτική Ρομποτική» Πύργος, 28 Φεβρουαρίου 2011 “Τι είναι η Ρομποτική - τα οφέλη από την εισαγωγή της στην εκπαίδευση” Νίκος Αδαμόπουλος.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
Δίκτυα Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
τεε αυτοματισμοι ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ (Διδασκαλία & Εργαστήριο)
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Μαθήματα των ΤΕΕ ßΧρήση Η/Υ (για όλους τους τομείς) ßΥλικό Υπολογιστών (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΕργασιακό Περιβάλλον (Α’ τάξη - 1ος κύκλος) ßΣυντήρηση Υπολογιστών.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Αξιοποίηση παλαιών εργαστηρίων Πληροφορικής με sch-scripts σε διανομή LTS-Ubuntu Κε. ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σερρών Χ.Τριανταφύλλου-Ι.Ρίτας-Ι.Μποϊδίδης-Α.Κλέτσας 5η.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών Β’ τάξη Γενικού Λυκείου Γενικής παιδείας Καθηγητής: Τζουμάκα Χριστίνα.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
Η αξιοποίηση των tablets στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
ΜΑΘΗΜΑ: «ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ»
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΠΕ12)
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Εποικισμός του Άρη.
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Παύλος Κεφαλάκης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Δωδεκανήσου M.Sc. ΠΕ19 Πληροφορικής

Δράσεις στην Εκπαιδευτική Ρομποτική Εφαρμογές στην προσχολική ηλικία Εφαρμογές στις τάξεις του Δημοτικού σχολείου Εφαρμογές στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ρομποτική στο Δημοτικό Lego WeDo (http://www.legoeducation.us/eng/search/wedo) Lego Mindstorms (http://mindstorms.lego.com)

Lego WeDo Σετ ρομποτικής κατάλληλο κυρίως για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Συναρμολόγηση ρομπότ – ζώων (πίθηκος, λιοντάρι, αλιγάτορας) και άλλων απλών κατασκευών και προγραμματισμός σχετικών λειτουργιών (π.χ. ο πίθηκος να παίζει ντραμς).

Lego WeDo Γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού Δυνατότητα ελέγχου των κατασκευών μέσω του scratch

Ρομποτική στη Δευτεροβάθμια Lego Mindstorms Οθόνη Ηχείο Πληθώρα αισθητήρων Ποικιλία κατασκευών Bluetooth Γραφικό περιβάλλον προγραμματισμού

Κατασκευές Lego Mindstorms

Και όλες αυτές:

Ρομποτική στη Δευτεροβάθμια RoboMind http://www.robomind.net/gr/ Λογισμικό που συνδυάζει ρομποτική και προγραμματισμό. Ελέγχεται ένα robot σε εικονικό περιβάλλον Εύχρηστο περιβάλλον προγραμματισμού Διατίθεται δωρεάν.

Εκπαιδευτική Ρομποτική Οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν ώστε να κατασκευάσουν ένα ρομπότ και να προγραμματίσουν τη λειτουργία του για την επίλυση ενός προβλήματος του πραγματικού κόσμου.

Εκπαιδευτική Ρομποτική Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εξοικειωμένοι σε σημαντικό βαθμό με τις νέες τεχνολογίες, δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και δηλώνουν ενθουσιασμένοι όταν έρχονται σε επαφή με εφαρμογές ρομποτικής. Με τη βοήθεια ρομποτικών κατασκευών μπορεί να εκτελεστεί ένα μεγάλο φάσμα πειραμάτων που καλύπτει πολλά γνωστικά αντικείμενα. Η ραγδαία μείωση του μέσου κόστους απόκτησης ενός ρομποτικού κιτ ή συσκευής, σε συνδυασμό με την ύπαρξη νέων εργαλείων οπτικού προγραμματισμού, καθιστούν την εκπαιδευτική ρομποτική πιο προσιτή και δελεαστική από ποτέ.

Ρομπότ Πλοηγός Ελεγκτής Χώρου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ 2007 ‘’Ανάπτυξη και Εφαρμογή Προγραμμάτων Επίδειξης και Βράβευσης Εκπαιδευτικών Έργων Μαθητών των ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ, ΤΕΕ και ΣΕΚ’’ Βράβευση στην περιφερειακή έκθεση Νοτίου Αιγαίου στη Σύρο

Χρήσεις του Ρομπότ Εκπαίδευση στον προγραμματισμό. Επίβλεψη χώρου (εργαστηρίου) μέσω της κάμερας σε πραγματικό χρόνο είτε τοπικά είτε μέσω δικτύου / Web. Έρευνα αυτόνομης συμπεριφοράς και τεχνητής νοημοσύνης.

Χαρακτηριστικά του Ρομπότ Επεξεργαστής 32 bit. Ψηφιακή κάμερα με ανάλυση από 80x64 έως 640x480. Τέσσερις αισθητήρες υπερύθρων για αποφυγή εμποδίων. Ασύρματη επικοινωνία με σταθμό βάσης. Τηλεχειρισμός τοπικά, μέσω δικτύου / διαδικτύου. Επαναπρ/ζόμενο σε C, Basic, Python

Το Έργο Απομακρυσμένοι Σταθμός βάσης Ρομπότ χρήστες S/W server (console server) Ιστοσελίδα Σύνδεση με κεραία εκπομπής - λήψης Ρομπότ Απομακρυσμένοι χρήστες LAN INTERNET (WEB)

Το Έργο

Τμήματα του Έργου Ανάπτυξη δικτυακού τόπου διαχείρισης του robot. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε Python Αυτόνομη πλοήγηση Συγκεκριμένες λειτουργίες (π.χ. κίνηση Zig – zag) Εγκατάσταση και ρύθμιση απαραίτητου λογισμικού στον σταθμό εξυπηρέτησης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ως εκπαιδευτικό, το έργο διέπεται από: Διαθεσιμότητα Δυνατότητα χρήσης ως εποπτικού μέσου στα πλαίσια των παρακάτω μαθημάτων του τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑΛ: Προγραμματισμός Βασικές υπηρεσίες Internet Δίκτυα δεδομένων Σχεδίαση και υλοποίηση εφαρμογών Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο

Επίλογος Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια δημιουργική δραστηριότητα που ελκύει το ενδιαφέρον των μαθητών κάθε βαθμίδας. Το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ Δωδεκανήσου θα είναι αρωγός σε κάθε προσπάθεια προώθησης της ρομποτικής στην εκπαίδευση.