ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιλιάδα και Οδύσσεια Κωνσταντίνα Ντούρα.
Advertisements

Αρσενόπουλος Γεώργιος Γ 1’ Αυτοβιογραφια.  Σε όλες τις εποχές, ο κανόνας ήταν η πατριαρχική κοινωνία. Ο άνδρας είναι ο αρχηγός της κοινωνίας. Οι γυναίκες.
ΘΕΜΑ: «Ερωτικοί μύθοι» και «Η θέση της γυναίκας στην αρχαία Ελλάδα»
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Το πολίτευμα και η κοινωνία της Αθήνας στα χρόνια του Περικλή
ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μια εργασία του Κων/νου Εκίζανα
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Ομήρου Οδύσσεια.
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
Ο Οδυσσέας σκοτώνει τους μνηστήρες
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ)
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΚΟΙΝΑ & ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ: Τάξη : B4 Καθηγήτρια : Παπαδημητρίου Ζωή
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
Η θέση της γυναίκας στη θρησκεία (Χριστιανισμός, Ισλάμ, Ινδουϊσμός, Βουδισμός) Ερευνητική εργασία του τμήματος Β3 του 2ου ΓΕΛ Μεγάρων Σχολικό Έτος
ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια 4 ο Πακέτο Σημειώσεων Εισηγήτρια : Δοξαστάκη Κάλλια.
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Να γνωρίσουν οι μαθητές τα δικαιώματά τους ως Ευρωπαίοι πολίτες. Να ενημερωθούν για την κοινωνική πολιτική αλλά και τη στρατηγική της Ε.Ε. έναντι.
ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΝΝΟΙΑ & ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΚΟΣΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ (Ιούνιος 2011) Περιεχόμενο και καινοτόμα στοιχεία του νέου Προγράμματος Σπουδών Λογοτεχνίας στην υποχρεωτική Εκπαίδευση.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 4 η : ΣΤΕΡΕΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Διάλεξη: Ισοστατικότητα – υπερστατικότητα – κινητότητα φορέων. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης Τμήμα Πολιτικών.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
12. Αναπαραγωγή & ανάπτυξη Βιολογία Α’ Λυκείου. Αναπαραγωγή Το μόνο σύστημα που δεν είναι απαραίτητο για επιβίωση Ύπαρξη 2 διαφορετικών φύλων Πρωτεύοντα.
Ν.3852/2010 "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" Νικ.-Κομν. Χλέπας Αν. Καθηγητής ΕΚΠΑ
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΒΑΑ) ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ.
Παράδοση 2 4/3/2016. Πριν από την κύρια επική διήγηση ο ραψωδός προέτασσε έναν ύμνο στους θεούς, όπως τους Ομηρικούς Ύμνους. Το προοίμιο της Θεογονίας.
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Η ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
Στέλλα Σιώτου Α3 Γυμνασίου
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ 5η Ενότητα: α
Οι Αριθμοί … 5.
ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ Αθηνά θεά, κόρη του Δία Πηνελόπη Γυναίκα Οδυσσέα
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
1: Λίγες Πληροφορίες Αθηνά
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Πηνελόπη Εργασία οδύσσειας A4 ΠΜΓΛΠ Μαρία Κουτσοπούλου, Στεφανία Σαρρή
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ:Οδύσσεια ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:Γιάννης Σμυρνιωτάκης ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ:Ελληνική μυθολογία ΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΕΙΔΟΣ:Ηρωικό έπος ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ:Εκδόσεις Καλοκαθή ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ.
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός Πετρίδης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου

Πηνελόπη Στην ραψωδία ά παρουσιάστηκε η Πηνελόπη για πρώτη φορά μέσα στο έπος. Κατέβαινε από το διαμέρισμά της με τις συνοδούς της. Όπως μας αναφέρει ο Όμηρος η Πηνελόπη , μόλις κατέβηκε και αντίκρισε τους μνηστήρες, χλόμιασε και ζήτησε από τον αοιδό Φήμιο να σταματήσει το τραγούδι. Άρα πληροφορούμαστε ότι: Το διαμέρισμά της βρίσκεται στον επάνω όροφο, χωριστά από το υπόλοιπο μέγαρο. Αποτελεί σύμβολο συζυγικής πίστης και αφοσίωσης προς τον Οδυσσέα, αλλά και σύμβολο ιδανικής συζύγου και μητέρας.

Επίσης, από την απάντηση που της δίνει ο Τηλέμαχος στους στοίχους 397-400, αλλά και από την στάση της ίδιας, πληροφορούμαστε ότι η γυναίκα στην ομηρική εποχή: Ασχολείται με οικιακές εργασίες Δεν συμμετέχει ενεργά στην δημόσια ζωή Υπακούει τον αρχηγό της οικογένειας

Ναυσικά Η Ναυσικά παρουσιάζεται ευγενική, σεμνή και καλοσυνάτη. Δείχνει έναν φόβο και σεβασμό προς τον πατέρα της, αφού διατάζει να φτάσει πρώτη αυτή στο παλάτι και ύστερα ο Οδυσσέας. Αρήτη Η Αρήτη είναι πολύτιμη σύμβουλος του συζύγου της. Επίσης επηρεάζει και τις αποφάσεις του. Συμπέρασμα: Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι γυναίκες στην ομηρική εποχή είχαν δικαίωμα να εκφράζουν ελευθέρα τις απόψεις τους και μπορούσαν να αναπτύξουν δραστηριότητες εκτός σπιτιού. Μέσα στο σπίτι όμως, είναι υποταγμένες στον αρχηγό της οικογένειας.

Σύγκριση: με Στην αρχαία Αθηνά η γυναίκα δεν είχε την προνομιακή θέση που είχε κατά την ομηρική εποχή. Δεν είχε πολιτικά δικαιώματα και βρισκόταν κλεισμένη στο σπίτι. Στην Σπάρτη η γυναίκα βρισκόταν σε προνομιακή θέση. Είχε επίσης αρκετά δικαιώματα Θέση γυναίκας στην ομηρική εποχή θέση γυναίκας στην αρχαία Αθήνα Θέση γυναίκας στην ομηρική εποχή θέση γυναίκας στην Σπάρτη.

Αντιθέτως με την ομηρική εποχή, τον 21ό αιώνα η γυναίκα: θέση γυναίκας στην Βιομηχανική επανάσταση. Θέση γυναίκας στην ομηρική εποχή με Στην βιομηχανική επανάσταση σημειώθηκαν σημαντικές αλλαγές, καθώς η γυναίκα άρχισε να εργάζεται εκτός σπιτιού. Σύγκριση με σήμερα: Αντιθέτως με την ομηρική εποχή, τον 21ό αιώνα η γυναίκα: Έχει ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις με τον άντρα Ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση Πολιτικά Δικαιώματα Κοινωνική ελευθερία

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!