ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Step to Freedom The No Project. Τι είναι το “The NO Project” ; • Παγκόσμια μη κερδοσκοπική οργάνωση που αγωνίζεται για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΧΤΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Global Campaign for Education 4-10 May Education ahd Disability.
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Με ένα «ΚΛΙΚ» στον ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ One “CLICK” to KAZANTZAKIS Βλαχοκυριάκου Φωτεινή Εκπαιδευτικός ΠΕ17.04 Msc Ηλεκτρονική Μάθηση Παντελάκη Ελευθερία Εκπαιδευτικός.
Having teachers from abroad at our school During the two year Comenius project, we had some teachers from England and Germany teach in our school. Rachel.
What teachers in Greece think about their students’ knowledge of other languages.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΝΕΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Νικόλαος Αμανατίδης, Δάσκαλος ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015.
ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ 4 ο ΕΤΟΣ (Δ΄ΤΑΞΗ - S4)
2 η Εκπαιδευτική Περιφέρεια Νομού Έβρου Mάρτιος 2010.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Extinct animals in greece
Σύρος, 2016.
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Anti-bullying Campaign
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Παυλίνα Χατζηθεοδούλου-Λοϊζίδου Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
«Εμπρός για την Παγκόσμια Δημοκρατία των Παιδιών»
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Χαρούμενο σχολείο για θετική εκπαίδευση
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ACTIONAID PROJECT Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους. Εκπαιδευμένοι δάσκαλοι για όλους. 3 ο Πρότυπο Πειραματικό Δ.Σ. Ευόσμου Τμήμα : Ε1 Αγγλικών Εκπαιδευτικός: Ε.Σωφρονιάδου

Το σχέδιο εργασίας είχε διάρκεια 8 ωρών Συμμετείχαν οι 15 μαθητές του τμήματος Ε1 Αγγλικών επιπέδου Α1-Α2

ΣΤΟΧΟΙ : Να προβληματιστούν τα παιδιά γύρω από την έννοια της εκπαίδευσης. Να εκφράσουν την άποψή τους για το πώς βλέπουν το σχολείο και τους εκπαιδευτικούς ασκώντας εποικοδομητική κριτική. Να αντιληφθούν τις συνέπειες της έλλειψης δασκάλων στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών παίρνοντας παραδείγματα από χώρες του Τρίτου Κόσμου. Να κατανοήσουν το γιατί η παρουσία του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην μαθησιακή διαδικασία.

1 ο Στάδιο: Συζήτηση και απόδοση με ζωγραφιά των συμπερασμάτων Αναφερθήκαμε στους εκπαιδευτικούς των παιδιών και αναπτύξαμε τα χαρακτηριστικά εκείνα που πρέπει να έχει ένας/μία εκπαιδευτικός. Τα παιδιά ανέπτυξαν τις απόψεις τους εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους κάποια χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα. Το αποτέλεσμα ήταν μία ζωγραφιά στον πίνακα με την ακροστιχίδα TEACHER να δίνει με κάθε αρχικό γράμμα της αυτά που θεωρούν τα παιδιά ως απαραίτητα να γίνουν από έναν/ μία εκπαιδευτικό.

T ry = teachers should always try to make the lesson enjoyable E ducation = teachers should provide education but they also need to be well educated A ction = teachers should always be active C are = teachers should care for their students like parents H elp = teachers should help students get knowledge E xplain = teachers should help students understand R espect = teachers should treat students with respec t

2 ο Στάδιο: Χωρισμός σε ζευγάρια εργασίας και παρουσίαση πληροφοριών Χωρίστηκαν τα παιδιά σε ζευγάρια εργασίας και πήραν από δύο κάρτες της Action Aid με τις ιστορίες των δασκάλων. Διάβασαν τις πληροφορίες στα Ελληνικά και μετά παρουσίασαν στους συμμαθητές τους τις ιστορίες στα Αγγλικά. Για να κατανοήσουν για ποιο μέρος του κόσμου μιλούσαμε, τα παιδιά έβρισκαν το κάθε κράτος στον Παγκόσμιο χάρτη και μετά από κάθε παρουσίαση ακολουθούσε ένας μικρός σχολιασμός για την εκπαιδευτική κατάσταση σ’ αυτές τις χώρες.

Βρίσκοντας τις χώρες

3 ο Στάδιο: VIDEO Παρακολουθήσαμε το video για την Ινδία και το συνδυάσαμε με όσα είχαμε βρει για αυτή τη χώρα στο μάθημα της λογοτεχνίας όταν ασχοληθήκαμε με «Το βιβλίο της Ζούγκλας» του R. Kipling. Έγινε συζήτηση για τις αλλαγές που είδαμε στο φιλμάκι, για το ρόλο των δασκάλων στην πραγματοποίηση αυτών των αλλαγών και έγινε προσπάθεια να κατανοήσουν τα παιδιά τη σημασία της εκπαίδευσης για όλους.

4 ο Στάδιο: Δημιουργία αφίσας Δόθηκε στα παιδιά και συζητήθηκε ένα απόφθεγμα του Νίκου Καζαντζάκη ο οποίος εξέφρασε με το μοναδικό του τρόπο την άποψή του για το ρόλο των εκπαιδευτικών στη ζωή των παιδιών: “True teachers are those who use themselves as bridges over which they invite their students to cross; then, having facilitated their crossing, joyfully collapse, encouraging them to create their own.”

Τα παιδιά απεικόνισαν αυτά τα λόγια ως εξής:

Το τελικό έργο