Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
The riverside school DESING FOR CHANGE Greece 2011 ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ Μια απλή διαδικασία που αποτελείται.
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
To Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Ενότητα 3. Πλεονεκτήματα σε επίπεδο πηγών ► Υπάρχει πληθώρα πληροφοριών (που περιλαµβάνουν µεγάλο εύρος από media). ►
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες - Πως Γράφω Σωστά Επιστημονικές Ερμηνείες Βασίλης Γαργανουράκης
Βελτιώνοντας την μάθηση των Μαθηματικών μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον Ελισσάβετ Καμπάνη Phd Διδακτική των Μαθηματικών Σχ. Σύμβουλος Μαθηματικών.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σενάριο.
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ρητορικοί Αγώνες» Σχ. έτος
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Κτίζουμε επιχειρήματα Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πληροφορική υποστήριξη στο μάθημα της Επιστήμης.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Ήχος, Επιχειρηματολογία στις Φ.Ε, εναλλακτικές αντιλήψεις μαθητών
Διδακτική Φυσικών Επιστημών Χρυσός Δημήτριος Η μάθηση μέσω μικρών ερευνών.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Α.ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ –ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΠΩΣ; ΠΟΙΟΣ; ΠΟΥ; ΠΟΤΕ; ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ; Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΚΥΒΟΣ Αρ. 1
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω – Ρωτώ

Claim-Support- Question Iσχυρίζομαι- Υποστηρίζω -Ρωτώ  1.Κάνε έναν ισχυρισμό για το έργο τέχνης: δώσε μια εξήγηση ή μια ερμηνεία πάνω σε αυτό που βλέπεις.  2.Βρες επιχειρήματα που να ενισχύουν τον ισχυρισμό σου: (αντικείμενα που βλέπεις, η αίσθησή σου για το έργο ή οι γνώσεις που έχεις σχετικές με το έργο)  Ρώτα κάτι που σχετίζεται με τον ισχυρισμό σου: Τι δεν έχει εξηγηθεί; Τι είναι δυσνόητο; Τι νέες αιτιολογήσεις προκαλεί ο ισχυρισμός σου;

ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ

ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΩ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ

Γιατί;  Βοηθά στην ανάπτυξη στοχαστικών ερμηνειών.

Πώς;  Ενθαρρύνετε τους μαθητές να αιτιολογούν τις απαντήσεις τους με δυνατά επιχειρήματα.  Ενθαρρύνετέ τους να παρουσιάζουν αποδείξεις που υποστηρίζουν τα λεγόμενά τους.  Επιδιώξτε να χρησιμοποιούν πολλαπλά επιχειρήματα που να ενισχύουν τη θέση τους.

Πώς;  Kάθε μαθητής πρέπει να ολοκληρώνει τον κύκλο: Ισχυρισμός- Υποστήριξη του ισχυρισμού- Περεταίρω διερεύνηση.  Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία ως ομάδα συζητήστε για το τρίπτυχο.  Επαναλάβετε τη διαδικασία για όλους τους μαθητές.  Αναστοχαστείτε πάνω στη δραστηριότητα.  Ρωτήστε τους εκπαιδευομένους για νέες σκέψεις που πιθανόν να προκλήθηκαν.

Πότε;  Η ρουτίνα χρησιμοποιείται όταν οι εκπαιδευόμενοι χρειάζεται να δομήσουν έναν πιστικό λόγο (γραπτό ή προφορικό).

Σύνδεση με τον κόσμο των εμπειριών  Ενθαρρύνετε τους μαθητές να μπουν στη θέση των πρωταγωνιστών του έργου τέχνης.  Μοιράστε τους ρόλους.  Ζωντανέψτε το έργο τέχνης, δημιουργώντας ένα απλό σενάριο.  Χρησιμοποιείστε τις σκέψεις και τις ιδέες των μαθητών για τη συγγραφή του σεναρίου έτσι όπως αυτές έχουν διατυπωθεί στις απαντήσεις των ερωτημάτων.  Ενθαρρύνετε τους μαθητές να εμπλουτίσουν το σενάριο με δικές τους εμπειρίες

…άλλο ένα παράδειγμα Δημιουργήστε ένα γλυπτό με πλαστελίνη Δώστε ένα τίτλο στο έργο σας χρησιμοποιώντας κάποιες από τις απαντήσεις σας.