«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΤΑ ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
θα προσδιοριστούν κατά την ολοκλήρωση της Πράξης,
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Τεχνολογία B΄ Γυμνασίου
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Ικανότητες και δεξιότητες.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Συμμετέχοντες 1. Αβραμοπούλου Γεωργία 2. Αντωνοπούλου Ελευθυρία
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΟΜΑΔΑ 1 Οι έξι τύποι προσωπικότητας του Holland
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΟΜΑΔΑ 3 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Επαγγέλματα που ανθούν στην εποχή της κρίσης
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Μόλβερ, Γ., Λαμπροπούλου, Π., 1991) ©  Α. Ε. ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ.
Επαγγέλματα με προοπτικές
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
«ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΤΥΠΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ»  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ-ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Ελευσίνας Θεολογής Ευάγγελος Υπεύθυνος Σ.Ε.Π. ΚΕ.ΣΥ.Π Κοζάνης Σταμκόπουλος Θεόδωρος ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παρουσίαση του Ημερήσιου Επαγγελματικού.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Xριστακόπουλος Ιωάννης Δρ Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
Συμβουλευτική κοινωνικά ευάλωτων ομάδων
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΕΕΕΚΛΕΚΤΟΝ….
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Επιλογή κατάλληλης μεθόδου στην ποιοτική έρευνα
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ» «ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ –ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ» ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΛΙΚΟΥ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ: ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ ,ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ , ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.

Oι έξι (6) τύποι προσωπικότητας του Holland Πρακτικός ή Ρεαλιστικός Ερευνητικός ή Επιστημονικός Καλλιτεχνικός Κοινωνικός Επιχειρηματικός Συμβατικός ή Διεκπεραιωτικός

Ρεαλιστικός τύπος Έχει ικανότητα σχεδιασμού, αντίληψης χώρου, ικανότητες υπολογισμού , συντονισμού πρακτικό -εφευρετικό πνεύμα , δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικότητα. Αγάπη και ενδιαφέρον για τα εργαλεία τις μηχανές ή ενασχόληση με τη φύση, τα ζώα. Προτιμά κυρίως να ασχολείται με δραστηριότητες που αφορούν τα πράγματα και τη λειτουργία τους και όχι με τους ανθρώπους.

Ενδεικτικά ρεαλιστικά επαγγέλματα Ενδεικτικά ρεαλιστικά επαγγέλματα Μηχανικός, ηλεκτρολόγος, αγρότης, μάγειρας,οδοντοτεχνίτης, υδραυλικός, ξυλουργός, γεωπόνος, δασολόγος, μεταλλειολόγος, ηλεκτρονικός, χειριστής μηχανημάτων κ.ά.

Ερευνητικός ή Επιστημονικός Τύπος Είναι παρατηρητικός, αναλυτικός,ακριβής, μεθοδικός και αναρωτιέται για το τι και το πώς των φαινομένων γύρω του. Έχει κριτική σκέψη, κατανοεί με ευκολία δεδομένα και μηχανισμούς, τον ενδιαφέρουν οι θετικές επιστήμες. Δεν έχει αυξημένες επικοινωνιακές δεξιότητες, είναι μοναχικός και εσωστρεφής τύπος .

Ενδεικτικά ερευνητικά επαγγέλματα Ενδεικτικά ερευνητικά επαγγέλματα βιολόγος, φυσικός,μαθηματικός, αρχαιολόγος, μηχανικός, χημικός, γεωγράφος, βοτανολόγος, αστρολόγος, αναλυτής συστημάτων, στατιστικολόγος, πυρηνικός φυσικός, τεχνολόγος τροφίμων κ.ά

Καλλιτεχνικός τύπος Είναι εκφραστικός, γνήσιος, με αντικομφορμιστικές τάσεις, παρορμητικός. Διαθέτει φαντασία , ευαισθησία, αισθητική καλλιέργεια, και πολλές φορές έχει έμφυτες κλίσεις σε κάποια μορφή τέχνης. Σε άλλες περιπτώσεις αγαπά τα γράμματα, την ποίηση, και εκφράζεται με τη συγγραφή κειμένων. Προτιμά τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα ή επαγγέλματα που αφορούν τη συγγραφική έκφραση ή τη δημιουργία.

Ενδεικτικά καλλιτεχνικά επαγγέλματα Ενδεικτικά καλλιτεχνικά επαγγέλματα ζωγράφος, διαφημιστής, ηθοποιός, αρχιτέκτονας, σκηνογράφος, τραγουδιστής, διακοσμητής, γραφίστας, μουσικός , ποιητής, λογοτέχνης, σχεδιαστής μόδας, χαράκτης, χορευτής, κριτικός τέχνης κ.ά.

Κοινωνικός τύπος Αγαπά να εργάζεται μαζί με άλλους και θέλει να προσφέρει βοήθεια και να φροντίζει τους γύρω του. Ζεστός , φιλικός, συναισθηματικός, αλτρουιστής, ενθαρρυντικός, αφοσιωμένος συνεργάσιμος. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες, εμπνέει εμπιστοσύνη, αποδέχεται και κατανοεί τους άλλους. Εκφράζεται με το λόγο και αποφεύγει τις πρακτικές δραστηριότητες.

Ενδεικτικά κοινωνικά επαγγέλματα Ενδεικτικά κοινωνικά επαγγέλματα Εκπαιδευτικός, ιατρός, ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός, ξεναγός, νοσηλευτής, εργοθεραπευτής, δημοσιογράφος, αστυνόμος, εκπαιδευτής, διαιτολόγος, λογοθεραπευτής, δάσκαλος ειδικής αγωγής, σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού κ.ά.

Επιχειρηματικός τύπος Επιχειρηματικός τύπος Είναι φιλόδοξος, ανταγωνιστικός, υπεύθυνος, αισιόδοξος, με μεγάλη αυτοπεποίθηση, παίρνει πρωτοβουλίες, αποφάσεις, ρίσκο και έχει την ικανότητα να επιχειρηματολογεί και να πείθει τους άλλους. Μπορεί να διευθύνει και να καθοδηγεί αποτελεσματικά άλλα άτομα, είναι οργανωτικός, έχει επικοινωνιακές δεξιότητες, δέσμευση στους στόχους, είναι επινοητικός, ευέλικτος και μπορεί να λειτουργεί κάτω από συνθήκες πίεσης.

Ενδεικτικά επαγγέλματα (επιχειρηματικού τύπου) Ενδεικτικά επαγγέλματα (επιχειρηματικού τύπου) Έμπορος, πωλητής, βιοτέχνης, οικονομολόγος, δικηγόρος, σύμβουλος επιχειρήσεων, χρηματιστής, ασφαλιστής, ξενοδόχος, διοικητικό στέλεχος, νομικός, πολιτικός, επιχειρηματίας, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων, πωλήσεων

Συμβατικός ή Διεκπεραιωτικός τύπος Συμβατικός ή Διεκπεραιωτικός τύπος Είναι οργανωτικός, μεθοδικός, υπομονετικός, εξυπηρετικός, αποτελεσματικός, ευσυνείδητος, έμπιστος. Προτιμά να εκτελεί συγκεκριμένα καθήκοντα, να ακολουθεί οδηγίες, αγαπά την ακρίβεια και την τάξη. Δίνει σημασία στη λεπτομέρεια και την τελειότητα και προσαρμόζεται εύκολα.

Ενδεικτικά επαγγέλματα (συμβατικού τύπου) Ενδεικτικά επαγγέλματα (συμβατικού τύπου) λογιστής, βιβλιοθηκονόμος, γραμματέας, ταχυδρόμος, ρεσεψιονίστ, υπάλληλος γραφείου, σερβιτόρος, φοροτεχνικός, αποθηκάριος, τραπεζικός υπάλληλος, ταμίας, ταχυδρόμος κ.ά.