Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΕΜΑ: Τα ονόματα του Θεού που χρησιμοποιούν οι μουσουλμάνοι ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Advertisements

Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Το σπίτι του μέλλοντος ΝΤΟΛΑΨΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΧΑΤΖΗΟΓΛΟΥ ΣΙΜΠΕΛ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
Μαρία Μαύρου Δ΄1 Δημοτικό Σχολείο Λυμπιών
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Θεματική Ενότητα: 2 Χριστιανοσύνη στην Ευρώπη
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
ΘΕ: Προσφορά και Μαρτυρία Πίστης στον Σύγχρονο Κόσμο
Προτυπο πειραματικο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνης
ΙΣΛΑΜ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Κοινωνική-Κοσμική ζωή Αρχαίας Αθήνας
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ Είναι ένα σχετικά νέο άθλημα.
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Κειμενα νεοελληνικησ λογοτεχνιασ β΄λυκειου
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Πληροφορίες για μπάσκετ Των παραολυμπιακών αγώνων
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Ελισάβετ Καδδά Κατερίνα Θέου.  Καταγόταν από την Αττική  Ήταν στρατηγός και πολιτικός  Ήταν ο σημαντικότερος αντίπαλος του Θεμιστοκλή  Ήταν από τα.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
Γιάννης Ρίτσος.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ανεργία Project Β λυκείου θέμα: Ομάδα: 3η
ΜΑΡΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
1 ο ΕΠΑ.Λ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΜΗΜΑ : Α1 «Oι διατροφικές συνήθειες των εφήβων του 1ου ΕΠΑ.Λ Αγ. Παρασκευής»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΖΟΥΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ Α’1 Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ. ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ & ΜΕΛΟΠΟΙEIΤΑΙ  ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ  ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΗΣ  ΤΕΡΨΙΧΩΡΗ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΙΟΥ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Η ιστορία της Ρουθ Εύα Πλουμάκη, Γ ’3. Η Ρουθ Την εποχή των Κριτών έζησε και η Ρουθ, η οποία, παρόλο που δεν ήταν Εβραία, έγινε πρόγονος του Ιησού Χριστού.
ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : ΤΑΞΗ : Γ 2 ΟΝΟΜΑ : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
A1’ Τάξη 4ο Γυμνάσιο Σπάρτης «Γ. Ρίτσος»
ΠρΟτυπο πειραματικΟ γυμνΑσιο ευαγγελικΗΣ σχΟληΣ ΣμΥρνηΣ
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Οικουμενική κίνηση » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΞΕΝΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εκφώνηση Κάποια από τα ονόματα ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ Παιχνιδάκι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου ΑΣΚΟΥΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α1

Περιεχόμενα Εργασία 1η Εργασία 2η Πηγές Τέλος Εκφώνηση Απάντηση Εικόνες Ερωτήσεις Εργασία 2η Πηγές Τέλος

Εργασία 1η

Εκφώνηση ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΩΥΣΗ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ;

Απάντηση Το γεγονός ότι οι χριστιανοί παρουσιάζουν το Μωυσή μαζί με τον Χριστό στις εικόνες της Ανάστασης και της Μεταμόρφωσης μας δείχνει την εκτίμηση της χριστιανικής Εκκλησίας για εκείνον. Αυτό είναι πολύ λογικό καθώς οι Ισραηλίτες ήταν «ο λαός του Θεού» όπως υποστηρίζει ο ίδιος στην συνάντηση του με τον Μωυσή στο όρος Χωρήβ και εκείνος τους απελευθέρωσε από τα χέρια των Αιγυπτίων που τους εκμεταλλεύονταν και τους κακομεταχειρίζονταν. Επομένως ως λυτρωτής του «λαού του Θεού» είναι φυσικό να κατέχει μια τόσο σημαντική θέση στην εκκλησία.

Ερωτήσεις

Εικόνες

Εργασία 2η

Εκφώνηση ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ.

Απάντηση Οι μουσουλμάνοι αποδίδουν το όνομα του Θεού ή όπως τον αποκαλούν εκείνοι , Αλλάχ, με 99 ονόματα. Μερικά απ’ αυτά και η σημασία τους είναι:

Ονόματα που χρησιμοποιούν οι Μουσουλμάνοι για το θεό: 99 ονόματα Ονόματα που χρησιμοποιούν οι Μουσουλμάνοι για το θεό: Αρ Ραχίμ O Φιλεύσπλαχνος Αλ Μαλίκ Ο Κύριος, ο Άρχοντας, ο Αληθινός και Υπέρτατος Βασιλιάς Αλ Κουντούς Ο Πανάγιος, ο Πάναγνος Ας Σαλάμ Πηγή ειρήνης, ασφάλειας και ευλογίας Αλ Αζίζ Ο Παντοδύναμος Αλ Μουτακαμπίρ Ο Ύψιστος, ο Μέγιστος Αλ Αλίμ Ο Παντογνώστης

Ερωτήσεις

Πηγές http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CF%87 https://www.google.com/search?q=%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CF%82&biw=1034&bih=459&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=N_FsVKOsGqj8ygOdvICQAw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%BF%CF%81%CF%86%CF%89%CF%83%CE%B7+%CF%84%CE%BF%CF%85+%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85&imgdii=_

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! Τέλος ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!