ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
Advertisements

Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Βασικοί μηχανισμοί όρασης
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Γεωγραφικές Συντεταγμένες
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Το πείραμα του Ερατοσθένη
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Σχεδιάζουμε γεωμετρικά σχήματα...
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΜΑΤΙ, ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο

Γενικά Το αισθητικό μακιγιάζ ματιών έχει σκοπό να δώσει την ψευδαίσθηση ότι τα μάτια έχουν τον ιδανικό τύπο. Το μακιγιάζ αυτό περιλαμβάνει τρία στάδια Τοποθέτηση σκιών Τοποθέτηση μολυβιού ή eye liner Τοποθέτηση μάσκαρας

Γενικά Το καθένα από αυτά τα υλικά έχει το δικό του ρόλο. Το καθένα από αυτά τα υλικά έχει το δικό του ρόλο. Οι σκιές δίνουν χρώμα, ζωντάνια, τονίζουν και διορθώνουν το σχήμα των ματιών. Η σπουδαιότερη αρχή στο μακιγιάζ λέει ότι, όταν θέλουμε να δώσουμε βάθος σε μια επιφάνεια, τη σκιάζουμε με σκούρα χρώματα, ενώ, όταν θέλουμε να δώσουμε όγκο και την αίσθηση ότι αυτή προεξέχει, τη φωτίζουμε με ανοιχτά.

Γενικά Το μολύβι ή eye liner βοηθούν να τονιστεί το περίγραμμα του ματιού, να γίνει το βλέμμα πιο βαθύ και να αλλάξει το σχήμα του, αν ο μακιγιέρ κρίνει ότι είναι απαραίτητο. Η μάσκαρα κάνει τις βλεφαρίδες πιο πυκνές, πιο μακριές και σκουρότερες έτσι ώστε το μάτι να τονιστεί και να γίνει εκφραστικότερο.

Τοποθέτηση Σκιάς Για το μακιγιάζ των ματιών μπορούν να χρησιμοποιηθούν μια ή και περισσότερες σκιές. Αν τοποθετηθεί μια μόνο σκιά, αποκτούν χρώμα, ζωντάνια, βάθος ή μεγαλύτερο όγκο. Ενώ αν τοποθετηθούν δύο ή τρείς αποχρώσεις, υπάρχει η δυνατότητα να βελτιωθεί και το σχήμα ή ο τύπος του ματιού. Ενδεικτικά υπάρχουν οι πιο κάτω τύποι:

1ος Τρόπος Ένα χρώμα σκιάς. Τοποθετείται μία απόχρωση σκιάς σε όλο το κινητό τμήμα του βλεφάρου μέχρι και την κόγχη και απλώνεται σβήνοντας σταδιακά προς το τόξο του φρυδιού.

2ος Τρόπος Σκούρα σκιά σχηματίζει γωνία στην εξωτερική άκρη του ματιού. Με αυτό τον τρόπο δουλεύονται τρεις αποχρώσεις σκιάς, οι οποίες θα πρέπει να δημιουργούν χρωματική αρμονία. Στην εξωτερική άκρη του ματιού μια σκούρα σκιά σχηματίζει ανοδική γωνία. Ακολουθώντας αυτόν τον τρόπο τα μάτια φαίνονται ανοδικά, πιο απομακρυσμένα και με μεγαλύτερο μήκος.

3ος Τρόπος Σκούρα σκιά στην εσωτερική γωνία του ματιού. Τοποθετείται μια σκούρα σκιά κοντά στην εσωτερική γωνία του ματιού. Έτσι αποκτά βάθος το βλέμμα και τα μάτια φαίνονται να είναι το ένα πιο κοντά στο άλλο.

4ος Τρόπος Κάθετες σκιές. Το κινητό βλέφαρο χωρίζεται νοητά σε τρία μέρη, και τοποθετούνται διαφορετικά χρώματα σκιών. Με αυτό τον τρόπο επεμβαίνει αισθητικά ο μακιγιέρ για να αλλάξει το σχήμα του ματιού, να δείξει ότι είναι πυκνά, απομακρυσμένα, μεγαλύτερα ή ακόμα και ανοδικά. Το αποτέλεσμα εξαρτάται από τα χρώματα των σκιών που θα επιλέξει

5ος Τρόπος Σκούρα σκιά σε σχήμα μπανάνας. Ακριβώς πάνω στην κόγχη τοποθετείται μια γραμμή από σκουρότερη σκιά, η οποία αγκαλιάζει με καμπύλη το κινητό βλέφαρο και ενώνεται με την εξωτερική γωνία. Με αυτόν τον τρόπο αποκτά βάθος η κόγχη του ματιού και, αν η σκούρα σκιά σβήσει οριζόντια, μπορεί να μειώσει την απόσταση του φρυδιού από το μάτι, στην περίπτωση που αυτή είναι μεγάλη.