1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία»
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Ανακύκλωση χαρτιού.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2007 Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ThinkQuest Εργαστήριο Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΕΑΤΡΟΥ
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Ένας μήνας… μία ζωγραφιά!
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
1ο Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θεσσαλονίκης Ε2 Τάξη
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Διευθυντές Σχολικών Μονάδων
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
ΤΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΜΑΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Αθήνα, Τρίτη 19 Φεβρουαρίου η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κριτήρια Επιλογής Πράξεων του Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ 1Ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΙΟΥ ΜΑΘΗΤΕΣ:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ 4ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΣΜΥΡΝΗ 1922 Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ ΤΥΠΟΥ. THE NEW YORK TIMES 5 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1922.
Αριστεύσαντες Α’ Τάξης
Δράση: ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ –ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ταυτοποίηση (Unification). Πίνακας Ταυτοποίησης Όρος 1 Όρος 2 C1 X1 F (τ 1,…,τ ν ) C2 Επιτυχές αν C1 == C2 Επιτυχές {Χ1 = C2} Αποτυγχάνει Χ2 Επιτυχές.
Η τάξη μας !!!! Από την Άννα Ιωαννιδου!!!.
ΠΡΩΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1900
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
«Κότα, Άλογο, Δελφίνι, όλα διαφορετικά, μια παρέα έχουν γίνει»
ΧΡΙΣΤΟΥΓΙΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Χρήση της πλατφόρμας moodle για συντονισμό περιβαλλοντικών προγραμμάτων 43ο ΓΕΛ Αθηνών
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης 11ου Γ/σίου
1ο Γενικό Λύκειο Ζωγράφου 2013
25ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου Τμήμα Στ1
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
fngfgnfnfngkgkfk ΝΙΚΟΣ Δ2 109 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΠΑΙΔΙΑ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Μίρα Λιουμπσιόβα – Το σχολείο μου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ος στόχος: H αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας των μαθητών, των γονέων και των κοινοταρχών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας σε θέματα ανακύκλωσης 2 ος στόχος: H διερεύνηση της έμπρακτης εφαρμογής στην καθημερινή ζωή πρακτικών ανακύκλωσης τόσο σε ατομικό όσο και σε συλλογικό επίπεδο 3 ος στόχος: Η αξιολόγηση του βαθμού περιβαλλοντικής συνείδησης του μαθητή, της οικογένειας και της κοινότητας στην οποία ανήκει

Α. 327 μαθητές απάντησαν σε ερωτηματολόγιο Β. 22 κοινοτάρχες των χωριών της εκπαιδευτικής μας περιφέρειας παραχώρησαν συνέντευξη Γ. 18 γονείς με τυχαία δειγματοληψία παραχώρησαν συνέντευξη Επιτόπια μελέτη σε ποτάμια και φράγματα

Απάντηση κοινοταρχών Απάντηση μαθητών

6 Χαρτί Πλαστικό

8

9

10

11

12

13

16

17 Για το σχολείο (π.χ. οικονομικό όφελος) Για το περιβάλλον (π.χ. προστασία υπεδάφους)

18

20

21

22

Μεγάλος βαθμός ευαισθητοποίησης στην ανακύκλωση και στην εξοικονόμηση ενέργειας Ανακύκλωση στην πράξη μόνο εάν υπάρχει εύκολη πρόσβαση στις νησίδες ανακύκλωσης Στις σύγχρονες μορφές ανακύκλωσης η θετική στάση δεν καταλήγει στην πράξη Ρύπανση φυσικής ομορφιάς σε ποτάμια και φράγματα από ανακυκλώσιμα υλικά

Το συνέδριο ως απαρχή μιας ουσιαστικής συνεργασίας των κοινοτήτων στον περιβαλλοντικό τομέα Ενεργή εμπλοκή μαθητών σε περιβαλλοντικές δράσεις στο σχολείο αλλά και στην κοινότητα Μείωση ρύπανσης φυσικού περιβάλλοντος Ενημέρωση πολιτών για τις σύγχρονες μορφές ανακύκλωσης

Κυριακή ΑριστοδήμουΑ1 Παναγιώτης Ιωάννου Α3 Χρίστος ΔημοσθένηςΑ5 Χαρά Καρικού Α6 Ηρακλής Ηρακλέους Β1 Γεωργία Κορομία Β2 Oana Rosce B 3 Κωνσταντίνα Ηλία Β4 Γιώργος Ζάγανος Β5 Χρίστος Γεωργόπουλος Β6 Κυριάκος Ελευθερίου Γ1 Γιώργος Ιεροδιακόνου Γ2 Αντρέας Δημητρίου Γ3 Γαβρίλης Γαβριήλ Γ4 Νικόλας Αυγουστή Γ5 Κυριάκος Αρναούτης Γ6 Κριστιάν Ιονούτς Γ6 Κωνσταντίνος Κότσαπας Γ4 Μιχάλης ΧρυσοστόμουΓ6 Ελισάβετ Χριστοδούλου Γ1 Ανδρόνικος Κότροφος Α4 Βασιλική Μηνά Γ3 Αθηνά Χατζηχριστοδούλου Γ3 Ιωάννα Παπαηρακλέους Γ2 Μαρία ΚάττουΓ3 Χρίστος ΚωνσταντίνουΓ2 Νικόλας Πρωτοπαπάς Α3 Ελεάνα ΚαϊσάρηΑ4 Παναγιώτης Σάββα Α3 ΄Ελενα ΣάββαΑ3 Έλενα ΝικολάουΒ3 Μάριος Ρούσου Γ1 Δέσποινα ΛάμπρουΒ5 Σοφία ΜιχαηλίδουΓ2 Γεωργία ΜιλτιάδουςΑ3 Ιωάννης ΚυριάκουΓ3 Μαρία ΠεττεμερίδηΓ4 Μαρία ΜακαρίουΓ4 Γρηγόρης ΜιχαήλΒ6 Ιάκωβος ΟρφανίδηςΑ2 Έλενα Χατζηχριστοδούλου Α1 Νίκη ΘρουμπάρηΓ4 Μιχάλης ΜιχαήλΒ5 Μαρίτα Καντζά Β4 Άννα Κουρουφέξη Γ2 Γεωργία Νικολάου Γ2 Αθηνά Μαυρομάτη Γ2 Καθηγητές : Αθηνά Λαζάρου, Β.Δ Έλενα Βαρνάβα, Φιλόλογος Δωρίτα Δημητρίου, Βιολόγος Μαρία Χατζηλοϊζου, Καθ. Πληροφορικής Μαρίνα Συμεωνίδου, Φιλόλογος Χριστίνα Κουτσάνθιμου, Φιλόλογος

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!