Βαλαβάνη Ευδοξία ΑΕΜ: 30043 Εργασία 3η.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αίτια, συμπτώματα και διάγνωση της ιλαράς
Advertisements

ΠΑΙΔΟΟΦΘΑΛΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΛΑΣΗ
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Τμήμα Βιολογικών Επιστημών ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η επιστήμη της ζωής
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Επιλεγόμενο Μάθημα: Ιατρική Εκπαίδευση Εργασία 3η
ΑΧΡΩΜΑΤΟΨΙΑ Χριστιάνα Χάβαρη.
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Β’ Οφθαλμολογική Κλινική Α.Π.Θ.
ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Βουλγάρογλου Γρηγόριος.
Το παιδί με στασιμότητα βάρους
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής Β’εξαμήνου.
Αδρενολευκοδυστροφία (ALD)
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Αρτηριακή υπέρταση παρουσίαση του θέματος με βάση την βικιπαιδεία
ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΑΜΒΛΥΩΠΙΑ: μια εισαγωγή στη φύση της νόσου
ΝΟΣΟΣ PARKINSON Εργασία: Άννα Μ..
ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ Ιωαννίδου Φανή.
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
 Ορίζεται η έννοια της αμβλυωπίας,  Αναλύεται η φυσιολογία του φαινομένου,  Γίνεται μια εκτενή περιγραφή των ειδών και των αιτιών της αμβλυωπίας, 
Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδου Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679.
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΜΑΤΙΟΥ
Ποια είναι τα παιδιά με προβλήματα όρασης;
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
 Αναστασιάδη Ανατολή (ΑΕΜ: 30035)  Βαλαβάνη Ευδοξία (ΑΕΜ: 30043)  Γκόγκα Κωνσταντίνα (ΑΕΜ: 30053)  Κριαρά Σταυρούλα (ΑΕΜ: 30382)  Πριτσίνη Φιλίππα.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΟΠΤΟΜΕΤΡΙΑ - A possible day at the office ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΩΤΕΙΝΑΚΗΣ, M.Sc. Optometry ΚΛΙΝΙΚΗ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΔΙΑΘΛΑΣΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Π. Ξαπλαντέρη, M.D., Ph.D. ΓΛΑΥΚΩΜΑ. Η ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΔΟΦΘΑΛΜΙΑ ΠΙΕΣΗ Το υδατοειδές υγρό που παράγεται από το ακτινωτό σώμα διαχέεται και γεμίζει το χώρο.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΑΜΕΤΡΩΠΙΕΣ Υπερμετρωπία Η υπερμετρωπία διακρίνεται σε: α. αξονική β. διαθλαστική γ. γεροντική υπερμετρωπία Αντιρροπούμενη (μηχανισμός προσαρμογής) Εκδηλη.
ΣΥΝΕΚΤΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΙΝΩΝ ΣΤΡΑΒΙΣΜΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10. OI ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΙΣΕΩΣ  ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ  ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΤΑΥΤΙΣΕΩΣ  ΤΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ. Οφείλεται.
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Νησιώτου – Μαντέλου Ιουλία Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό τμήμα Ειδικής Αγωγής.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
ΑΜΒΛΥΩΠΙΑ Αμβλυωπία μπορεί να ορισθεί η οπτική οξύτητα χειρότερη από 6/9, η οποία δεν οφείλεται σε διαθλαστικά σφάλματα, οφθαλμολογικές ανωμαλίες που μπορούν.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Π. Ξαπλαντέρη, M.D., Ph.D. ΣΤΡΑΒΙΣΜΟΣ. Πρόκειται για διαταραχή της κινητικότητας των οφθαλμοκινητικών μυών το ματιού, με αποτέλεσμα την παρέκκλιση από.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 ΝΥΣΤΑΓΜΟΣ. Ακούσιες, ρυθμικές,με μορφή ταλαντώσεως κινήσεις ενός ή δύο οφθαλμών σε όλες ή ορισμένες μόνο θέσεις του βλέμματος. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.
Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία » Παρουσίαση εφαρμογής διαγνώσεων ICD-10 και Κ.Ε.Ν. 1.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Οφθαλμολογική – Οπτομετρική Εξέταση ΙΣΤΟΡΙΚΟ Ατομικό- Οικογενειακό Συνήθη οφθαλμικά συμπτώματα ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Επισκόπηση-ψηλάφηση Εξέταση της όρασης 1.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Μια πρώτη επίσκεψη στον οφθαλμίατρο
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Παραλυτικός στραβισμός
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Συστήματα Επικοινωνιών
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΩΝ ΕΛΛΕΙΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Η δουλειά των ονείρων μου…
Κεντρικό πλαίσιο ανακοινώσεων
Μαθητές: Βιολάκης Εμμαλουήλ Κανιαδάκη Μαρία Παναγούλης Ευάγγελος
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Δρ. Αντωνία Καλλή BSc, MSc, PhD
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βαλαβάνη Ευδοξία ΑΕΜ: 30043 Εργασία 3η

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ‘‘ΑΜΒΛΥΩΠΙΑ’’ (ΑΠΌ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ)…

Κύριος στόχος του άρθρου Σύντομη περιγραφή της οφθαλμολογικής πάθησης ‘‘αμβλυωπία’’ Τα κύρια στοιχεία που παρουσιάζονται είναι τα εξής: Ορισμός Φυσιολογία Είδη Αίτια Διάγνωση Θεραπεία Κλινικές δοκιμές και πειράματα

Ορισμός Αμβλυωπία (τεμπέλικο μάτι) είναι η ελαττωμένη οπτική οξύτητα του ενός ή και των δύο οφθαλμών – παρά την απουσία οργανικής βλάβης.

Φυσιολογία Είναι πρόβλημα ανάπτυξης του εγκεφάλου. ΌΧΙ οργανικό νευρολογικό πρόβλημα!!

Είδη & Αίτια Στραβισμική αμβλυωπία: οφείλεται σε συνεχή μονόφθαλμη απώθηση του παρεκκλίνοντος οφθαλμού λόγω των διαταραχών που προκαλεί ο στραβισμός. Ανισομετρωπική (διαθλαστική) αμβλυωπία: όταν υπάρχει μεγάλη ανισομετρωπία δεν είναι δυνατή η ταύτιση των δύο εικόνων. Το αποτέλεσμα είναι η απώθηση της εικόνας που σχηματίζεται στον οφθαλμό με τη μεγαλύτερη αμετρωπία και η αμβλυωπία.

Αμετρωπική αμβλυωπία: είναι αποτέλεσμα στέρησης σχηματισμού εικόνας. Αμβλυωπία από ανοψία: οφείλεται σε παρεμπόδιση της όρασης κατά τη βρεφική ή πρώτη παιδική ηλικία. Οργανική αμβλυωπία: είναι αποτέλεσμα βλάβης των βοθριακών φωτουποδοχέων κατά τη γέννηση Μεσημβρινή αμβλυωπία: είναι αποτέλεσμα στέρησης σχηματισμού εικόνας σε ένα μεσημβρινό.

Διάγνωση Οπτική οξύτητα (διαφορά στην οπτική οξύτητα δύο σειρών ή περισσότερο είναι ενδεικτική αμβλυωπίας) Φίλτρο ουδέτερης πυκνότητας Η δοκιμασία της κατά προτίμηση προσήλωσης

Θεραπεία κάλυψη του υγιούς οφθαλμού Penalization χρήση θολού γυαλιού

Τελευταία πειράματα… Έχουν αναπτυχθεί πειραματικά προγράμματα στα οποία χρησιμοποιούνται παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας. Στα παιχνίδια αυτά κάθε οφθαλμός προσλαμβάνει διαφορετικά σήματα τα οποία πρέπει να συνδυαστούν από τον εγκέφαλο. Αν και τα αποτελέσματα δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αυτό το πείραμα έχει επιδείξει θετικές προοπτικές στη βελτίωση του αμβλυωπικού οφθαλμού.

Το συγκεκριμένο άρθρο απευθύνεται στο ευρύ κοινό, σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να ενημερωθεί σχετικά με την αμβλυωπία. Κύριοι αναγνώστες, βέβαια, αναμένεται να είναι φοιτητές Ιατρικής, οι οποίοι αναζητούν μια περιεκτική και συγκεντρωτική παρουσίαση της συγκεκριμένης οφθαλμολογικής πάθησης.

Από τη μελέτη του συγκεκριμένου άρθρου οι εκπαιδευόμενοι αποκομίζουν τα παρακάτω οφέλη: κατανόηση των βασικών στοιχείων της αμβλυωπίας ενημέρωση για τις τελευταίες εξελίξεις κυρίως στον τομέα της θεραπείας, καθώς και για τα τρέχοντα πειράματα εξοικείωση με το πώς πρέπει να είναι η βασική δομή ενός επιστημονικού άρθρου

Βιβλιογραφικές αναφορές Βικιπαιδεία, ‘‘Αμβλυωπία’’