Eπιβλέπων: Καθηγητής Γεώργιος Κ. Πολύζος Εξωτερικός Κριτής: Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Ξυλωμένος Ιούνιος 2012 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Advertisements

Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Τεχνολογίες Ευρυζωνικών Δικτύων
Iανουάριος 2007.
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
Πρόγραμμα εταιρικών γραμμών κινητής τηλεφωνίας. Δημιουργία δικτύου μεταξύ των μελών μας Το Δ.Σ. αποφάσισε την δημιουργία τηλεπικοινωνιακού δικτύου κινητής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Next Generation Networking
Ασφαλής Διαχείριση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων σε νέες ευρυζωνικές υπηρεσίες Δρ. Χαρίλαος Κατωπόδης Πρ. Υποδ. Λειτουργίας Συστημάτων Διαχείρισης Δικτύου,
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ενοποιημένων υπηρεσιών
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΕΝΜΑ 26 Απριλίου 2012 «ΝΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ, ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ» _____________________________________________________________ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Η εξοικονόμηση ενέργειας μαζί με την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, είναι οι δύο καινούριες συνιστώσες της ενεργειακής πολιτικής της χώρας.
Ε Π Α τ Δ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ
Προώθηση Εθνικής Υποδομής Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών Θεσμική - Νομική Υποδομή Συνέδριο HellasGI ΕΜΠ Ζωγράφου, Μαρτίου 2004 Χάλαρης N. Γεώργιος.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Devices 1 billion smartphones by 2016, 350M of those being used at work People 82 % of the world's online population engages in social networking Cloud.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών Χρήστος Ι. Μπούρας Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Παν. Πατρών και Ερευνητικό Ακαδημαϊκό.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία.
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
5o Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς, 4-5 Οκτωβρίου 2008 «Υπηρεσία IP τηλεφωνίας του ΠΣΔ και συνεργατικά εργαλεία» Κισσανδράκης Γεώργιος Πανεπιστήμιο Κρήτης.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Φεβρουάριος 2004Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 1 Ιδιωτική και Ανώνυμη Αυθεντικοποίηση Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα Σανίνας Κωνσταντίνος Επιβλέπων καθηγητής:
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Προϋποθέσεις Ανάπτυξης των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΥ Δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας παντού και πάντα, στο σπίτι ή στο δρόμο, με τον ίδιο πάντα αριθμό τηλεφώνου και χωρίς περιορισμούς.
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Κεφάλαιο 6: Δίκτυα Ευρείας Περιοχής
ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΟΜΗΛΙΚΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Πτυχιακή εργασία της Νικολαῒδου Μαρίας (ΑΜ: 3573)
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Όνομα προϊόντος.
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eπιβλέπων: Καθηγητής Γεώργιος Κ. Πολύζος Εξωτερικός Κριτής: Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Ξυλωμένος Ιούνιος 2012 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 130/3/2015

 Α. Femtocells - Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα - Σενάρια Παρεμβολών - Υπολογισμός Ποιότητας Υπηρεσιών Φωνής- Data Throughput  Β. Επιχειρηματικές Επιλογές - Επίδραση στην αγορά - Προώθηση από Εταιρείες - Πακέτα Υπηρεσιών 30/3/20152

 Eσωτερικοί σταθμοί βάσης που συνδέονται ενσύρματα με το δίκτυο του παρόχου 330/3/2015

 (+) Βελτιωμένη Κάλυψη σε Εσωτερικούς χώρους  (+) Απλή Εγκατάσταση  (+) Μείωση κατανάλωσης ισχύος  (-) Παρεμβολές 30/3/20154

Θεωρητικά Μοντέλα  Απώλειες Εξωτερικού χώρου: Μοντέλο Οkumura-Hata  Απώλειες Eσωτερικού χώρου: Μοντέλο ITU-R P.1238  HSDPA Data Throughput 530/3/2015

 Mεταδίδει ο Base Station και Femto Base Station  Ο Βase Station προκαλεί παρεμβολή στο FMN  Πού πρέπει να τοποθετηθεί το FBS 630/3/2015

7  To FMN μπορεί να χρησιμοποιεί υπηρεσίες φωνής

830/3/2015  To Data Throughput επηρεάζεται σε μεγάλες αποστάσεις

930/3/2015  Mεταδίδει ο Base Station και Femto Base Station  Το FΒS προκαλεί παρεμβολή στο MN  Πού πρέπει να τοποθετηθεί το FBS

1030/3/2015  To MN επηρεάζεται σημαντικά για κοντινές αποστάσεις του FBS

1130/3/2015  To Data Throughput αυξάνεται για το ΜΝ όσο απομακρύνεται το FBS

 Eκπομπή από FBS1 και FBS2  Παρεμβολή δέχεται το FMN1 30/3/201512

1330/3/2015  To FMN 1 μπορεί να χρησιμοποιεί υπηρεσίες φωνής

1430/3/2015  To Data Throughput του FMN 1 επηρεάζεται από τις παρεμβολές

 Χρέωση Συσκευών  Προσφορά για Συνδρομητές/Επιχειρήσεις  Πακέτα Υπηρεσιών 30/3/201515

1630/3/2015 Informa Telecoms & Media

1730/3/2015 Informa Telecoms & Media

EταιρείαΧώραΠροσφορά για ΙδιώτεςΠροσφορά για Επιχειρήσεις VodafoneΕλλάδα 90 € για αγορά Φθηνότερα ή δωρεάν για συνδρομητές κινητής Δεν προσφέρεται ειδικό προϊόν για επιχειρήσεις CosmoteΕλλάδα 90 € για αγορά Φθηνότερα ή δωρεάν για συνδρομητές κινητής Δεν προσφέρεται ειδικό προϊόν για επιχειρήσεις VodafoneΗνωμένο Βασίλειο 62 € για αγοράΔεν προσφέρεται ειδικό προϊόν για επιχειρήσεις 1830/3/2015

EταιρείαΧώραΠροσφορά για ΙδιώτεςΠροσφορά για Επιχειρήσεις VodafoneΙταλία 129 € για αγορά 49 € για συνδρομητές Vodafone ADSL 549 € για αγορά Βελτιωμένη συσκευή Έως 8 χρήστες VodafoneΙρλανδία 99 € για αγορά 49€ για συνδρομητές Vodafone ADSL Δεν προσφέρεται ειδικό προϊόν για επιχειρήσεις SFRΓαλλία 49 € για αγοράΔεν προσφέρεται ειδικό προϊόν για επιχειρήσεις 1930/3/2015

 Έκπτωση για συνδρομητές  Βελτιωμένες υπηρεσίες για επιχειρήσεις  Χρέωση με βάση το υπάρχον συμβόλαιο 2030/3/2015

 Μελέτη Παρεμβολών  Επιχειρηματικό Μέρος  Πρόταση Απεριόριστες κλήσεις μέσω femtocells προς όλες τις εταιρείες με μηνιαίο αντίτιμο 30/3/201521

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2230/3/2015