Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ο ιεραπόστολος των ηθοποιών Άγιος Σεραπίωνας (5 μ.Χ αι )
ΦΙΛΙΑ Στέλιος Μητρογιαννόπουλος, τμήμα Β1.
Δρόμος αρετής και δύναμης
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Words of wisdom.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Ας βάλουμε στίχους στις εικόνες!! Α1 – Α Σοφία Χαντζή
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
ΑΡXAIA ΕΛΛΗΝΙΚH ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ- ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Δρ. Χαρά Κοσεγιάν Οκτώβρης 2011 Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Ομηρικά έπη: Ιλιάδα
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 3Η α
Ε η ΕΝΟΤΗΤΑ ε ΡΑΨΩΔΙΑ.
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Θεματική Ενότητα: Αξίες Τάξη: A’ Λυκείου
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Ασφαλές Διαδίκτυο.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ!
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα! Ομήρου Οδύσσεια Ας θυμηθώ τις βασικές έννοιες που έμαθα!

Τυπικές Εκφράσεις φράσεις απαράλλαχτες ή ελαφρώς παραλλαγμένες που επαναλαμβάνονται (π.χ Ερμής ψυχοπομπός κι αργοφονιάς, λόγια που πετούσαν σαν πουλιά). Μπορώ να βρω κι άλλα παραδείγματα μέσα από τις ραψωδίες;

Τυπικά θέματα ενέργειες, δραστηριότητες απαράλλαχτες ή ελαφρώς παραλλαγμένες που επαναλαμβάνονται, όπως η φιλοξενία και ο αναγνωρισμός. Ποιες φιλοξενίες έχω δει από κοντά και ποιοι αναγνωρισμοί μας απασχόλησαν στην τάξη;

Ανθρωπομορφισμός οι αρχαίοι πίστευαν ότι οι θεοί σκέφτονται, νιώθουν και συμπεριφέρονται όπως οι άνθρωποι. Γι’ αυτό δεν έχουν μόνο αρετές αλλά και πάθη (αγαπούν, μισούν, ερωτεύονται, ζηλεύουν, φθονούν, εκδικούνται, ποθούν, χρησιμοποιούν δόλο και πονηριά και πολλά άλλα). Ποιο, άραγε να είναι το πιο χαρακτηριστικό σημείο της Οδύσσειας που το είδαμε από κοντά και μου αποκαλύπτει αυτή την αντίληψη του Ομήρου και των αρχαίων για τους θεούς;

Ενανθρώπιση όταν κάποιος θεός παίρνει τη μορφή ανθρώπου για να εμφανιστεί μπροστά σε κάποιον ήρωα. Ποιος θεός ενανθρωπίστηκε πολλές φορές και σε ποιους ήρωες παρουσιάστηκε;

Επιφάνεια όταν ο θεός αποκαλύπτει την πραγματική του θεϊκή ταυτότητα. Ποιος θεός, σε ποιον ήρωα και με ποιο τρόπο αποκαλύπτει την θεϊκή του ταυτότητα; Σε ποια ραψωδία το είδαμε από κοντά;

Παρομοίωση σχήμα λόγου που το χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας γλώσσα. Οι λέξεις που την αποκαλύπτουν είναι: σαν, καθώς, όπως. Π.χ: πώς αισθάνεται ένας τρόφιμος φυλακής στους θαλάμους και στον αυλόγυρο, περιμένοντας πότε θα έρθει η ώρα της απελευθέρωσής του, έτσι και οι μαθητές ζουν τη σχολική τους ζωή. Ποια να είναι τα μέρη αυτής της παρομοίωσης;

Ειρωνεία οι ήρωες αγνοούν την αλήθεια, αλλά ο αναγνώστης ή ο ακροατής του έργου τη γνωρίζει κι έτσι αγωνιά για την εξέλιξη της ιστορίας περισσότερο. Μήπως μπορώ να θυμηθώ σε ποια ραψωδία βρήκαμε σε πολλά σημεία την επική ειρωνεία; Δηλαδή ως αναγνώστες ξέραμε την αλήθεια ενώ οι ήρωες την αγνοούσαν;

Σκηνή Μπορώ να βρω ένα παράδειγμα; Κάθε φορά που στη διάρκεια της αφήγησης ή της περιγραφής που κάνει ο ποιητής, αλλάζει ο τόπος των γεγονότων ή αλλάζουν τα πρόσωπα που συμμετέχουν στη συζήτηση και στην εξέλιξη του έργου ή αλλάζουν και τα δύο (τόπος και πρόσωπα), τότε έχουμε αλλαγή σκηνής. Μπορώ να βρω ένα παράδειγμα;

Προοικονομία Σε κάποιες περιπτώσεις βάζει τα πρόσωπα του έργου να λένε ή να κάνουν πράγματα που προετοιμάζουν τις μελλοντικές εξελίξεις. Θα μπορούσα, άραγε, να βρω πώς ο ποιητής προοικονομεί στην πρώτη «αγορά» των θεών τη μνηστηροφονία; Πώς , μ’ άλλα λόγια, από την α ραψωδία, ήδη γνωρίζω αυτό που θα συμβεί στη ραψωδία χ;