Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Στο διάλειμμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια με τη μαμά τους.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Τα τρία γουρουνάκια Ονόματα μελών ομάδας:.
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Ένας τύπος φέρνει την κοπέλα του στο σπίτι της
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Πάτησε εδώ για να ξεκινήσεις ΠΡΟΣΟΧΗ !: Για να παίξετε το παιχνίδι θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τις μακροεντολές (Εργαλεία ->Μακροεντολή -> Ασφάλεια ->
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Ο ΦΟΙΒΟΣ, Ο ΑΪ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ΤΟΥ
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Τα παραμύθια μας 1η προσπάθεια.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Η έμπνευση των ονομάτων τους
Παρκαρισμα αντικανονικό πάνω σε ράμπα που δυσχεραίνει άτομα με αμαξίδιο ή ορθοστατη να περάσουν.
Κωνσταντινα Τζουμανεκα
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Το Σχολείο μου.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ποιός κάνει λάθος;.
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Δ1 Ελiνα και Αναστασiα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου

Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε στην αυλή με την μαμά της παραπονιόταν ότι ήθελε να βγει στο δρόμο. Και κάθε φορά η μαμά της, της εξηγούσε ότι στο δρόμο κυλούν τα αυτοκίνητα και είναι πολύ επικίνδυνο. Μια μέρα η Τίνα ήταν αποφασισμένη, κρύφτηκε στην αυλή για να μην την δει μαμά της και στην συνέχεια βγήκε από το κάγκελο, που το είχε ξεχάσει ανοικτό ο μπαμπάς της όταν έφυγε για την δουλεία. Όταν βρέθηκε στο δρόμο η Τίνα, οι οδηγοί άρχισαν να κορνάρουν, να φωνάζουν και είχε σχηματιστεί μια μεγάλη ουρά από αυτοκίνητα και ανθρώπους που ήθελαν να πάνε στην δουλεία τους.

Η Τίνα δεν καταλάμβανε τι της έλεγαν και είχε φοβηθεί παρά πολύ από όλον αυτό το κόσμο που είχε μαζευτεί γύρο της. Ένας κύριος κάλεσε τον κύριο τροχονόμο που την πηρέ από το χέρι και την πήγε στο σπίτι της. Η μαμά της είχε ανησυχήσει τόσο πολύ που την πηρέ μια μεγάλη αγκαλιά και της εξήγησε ότι αυτό που έκανε ήταν πολύ επικίνδυνο γιατί θα μπορούσε να της κτυπήσει κάποιο αυτοκίνητο. Η Τίνα κατάλαβε το λάθος της και υποσχέθηκε στην μαμά της ότι δεν θα το ξανά έκανε.

Εμφανίζετε ένα ποντικάκι: Ο τροχονόμος έκανε μερικές ερωτήσεις της Τίνας για να δει αν τηρεί τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας! Τι λέτε παιδιά, ας βοηθήσουμε την φίλη μας να απαντήσει τις ερωτήσεις!

Σ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΦΟΡΆΜΕ ΠΆΝΤΟΤΈ : Την ζώνη μαςΤα παπούτσια μας

Σ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΚΑΘΌΜΑΣΤΕ : Μπροστά στην θέση του συνοδηγού Πίσω και στο ειδικό καθησμά ασφαλείας

Δ ΙΑΣΤΑΥΡΏΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΡΌΜΟ ΑΠΌ : Την ώρα που έρχονται αυτοκίνητα, χωρίς διάβαση πεζών Από την διάβαση πεζών όταν ανάψει πράσινο για τους πεζούς

Σ ΤΟ ΔΡΌΜΟ ΠΕΡΠΑΤΆΜΕ ΠΆΝΤΟΤΕ : Στην μέση του δρόμουΣτο πεζοδρόμιο

Σ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ : Κάθομαι φρόνιμος στην θέση μου Ενοχλώ τον οδηγό και βγάζω τα χέρια μου από το παράθυρο