Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
4-3 ΡΟΠΗ ΔΥΝΑΜΗΣ.
Advertisements

Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Εργασίες Φυσική Ντεναντα Βίλα Πύραυλοι και Διατήρηση της Ορμής.
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Μέτρηση μάζας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Διατηρηση μηχανικησ ενεργειασ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
(νόμος δράσης-αντίδρασης)
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
Τα φυσικά μεγέθη και οι μονάδες τους
4.4 ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΣΤΑ ΡΕΥΣΤΑ -
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Κεφάλαιο 3 ον Πίεση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΙΚΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΓΗ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
H ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Εργαστηριακη ασκηση 7 νόμος του Hook.
3.1 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΧΗΜΕΙΑ ΙΕΚ Μυτιλήνης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου Συντονιστής: Α. Δρίβας, Φυσικός ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ.
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ: ΔΥΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
4.4 Μετάδοση των πιέσεων στα ρευστά Αρχή του Pascal
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ υλικου Σημειου - 1ος νομοΣ του νευτωνα
Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου
Στην προσπάθεια μας να περιγράψουμε και να κατανοήσουμε τα φυσικά φαινόμενα ορίζουμε έννοιες –ποσότητες που τις λέμε: Φυσικά μεγέθη.
Πίεση.
Αλληλεπίδραση σωμάτων O 3ος νόμος του Newton
Ευτυχώς που υπαρχει και η ανωση
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Στερεού Σώματος
Πειραματικός Υπολογισμός της Άνωσης
Πίεση.
από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Μαρκουλιδάκης Ανδρέας 1112.
Εισαγωγή στα Ηλεκτρονικά
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
… εκεί που οι δυνάμεις περισσεύουν ρευστά και πίεση.
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. Τι είναι η μάζα ενός σώματος; Μάζα είναι το ποσό της ύλης που περιέχει ένα σώμα.
1o Γυμνάσιο Ασπροπύργου Γιώργος Παυλικάκης
Κεφάλαιο 2 Πίεση – Απόλυτη Πίεση Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΥΚΝΩΤΩΝ
Διευθυντής Παιδιατρικής Κλινικής «Μποδοσάκειο» Νοσοκομείου Πτολεμαΐδας
Φυσική Β’ Γυμνασίου Ασκήσεις.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Επανάληψη στις δυνάμεις
Καθηγήτρια: Καζαντζίδου Άννα
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Νόμος του Hooke ελαστικότητα
Η έννοια της ΔΥΝΑΜΗΣ Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί:
Γυμνάσιο Φιλώτα Σχολικό έτος:2014/2015 Καθηγήτρια: Καζαντζίδου Άννα
Δυναμική (του υλικού σημείου) σε μία διάσταση.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Ηλεκτρικό πεδίο (Δράση από απόσταση)
Επαναληπτικές ερωτήσεις στην ενέργεια
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Η έννοια της δύναμης Επιτέλους, κάτι δυνατό για να ασχοληθούμε!
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Δύναμη και αλληλεπίδραση
Ηλίας Μπουναρτζής/
Έργο δύναμης (W) Στην εικόνα ο αθλητής ανυψώνει την μπάρα ασκώντας σ' αυτή δύναμη (F) F Όσο η μπάρα ανεβαίνει, λέμε ότι η δύναμη F παράγει έργο. Όταν ο.
ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2014-15 πιεση Α. Δρίβας 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου 2014-15

Διδακτικοι στοχοι Να εξοικειωθείτε με την έννοια της πίεσης και να τη διακρίνετε από τη δύναμη. Να συσχετίζετε την πίεση με το συνδυασμό δύναμης και εμβαδού επιφάνειας. Να ορίζετε την έννοια πίεση, να γράφετε τον τύπο υπολογισμού της και να αναφέρετε τη μονάδα μέτρησής της στο S.I. Να μπορείτε να υπολογίζετε την πίεση, αν γνωρίζετε την δύναμη και το εμβαδό της επιφάνειας στην οποία ασκείται κάθετα.

Όταν στεκεσαι ακινητοσ στο πατωμα, η δυναμη που ασκεισ σε αυτό είναι: Το βάρος σου; Η μάζα σου; Η κάθετη δύναμη στήριξης, που έχει μέτρο ίσο με το βάρος σου; Η αντίδραση στην κάθετη δύναμη στήριξης, που έχει μέτρο ίσο με το βάρος σου; √ W

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤHN AMMO, O ΠΑΤΕΡΑΣ Ή Ο ΓΙΟΣ; ΓΙΑΤΙ;

ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΑΥΤΆ ΤΑ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΟ http://www.youtube.com/ watch?v=zbV32RNssSg http://www.youtube.com/ watch?v=hz0X-eWCayc ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΑΕΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ, ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΚΙ ΔΕΝ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΑΡΟΣ;;;

Απάντηση Το μέγεθος της παραμόρφωσης του χιονιού (δηλαδή το πόσο βουλιάζουν στο χιόνι), εκτός από τη δύναμη, εξαρτάται και από το εμβαδόν της επιφάνειας στην οποία αυτή ασκείται. Ο χιονοδρόμος φορώντας χιονοπέδιλα, τα οποία έχουν μεγαλύτερη επιφάνεια από τα κοινά παπούτσια, προκαλεί σ' αυτό μικρότερη παραμόρφωση, αν και ασκεί την ίδια δύναμη (έχει μέτρο ίσο με το βάρος) που ασκεί και ο άνθρωπος ο οποίος βαδίζει στο χιόνι. Λέμε ότι η πίεση που ασκεί ο σκιέρ στο χιόνι είναι μικρότερη από την πίεση που ασκεί στο χιόνι ο άνθρωπος ο οποίος βαδίζει σε αυτό.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ;;; ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ http://www.youtube.com/watch?v=hG7lGZqWFpM ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΤΡΥΠΑΝΕ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ;;;

Κατι παρομοιο http://www.youtube.com/watch?v=vo2iE94iAoA

Τι είναι πίεση; Πίεση ονομάζουμε το πηλίκο της δύναμης που ασκείται κάθετα σε μια επιφάνεια προς το εμβαδόν της επιφάνειας αυτής. Χρησιμοποιώντας μαθηματικά σύμβολα γράφουμε: Στο διεθνές σύστημα μονάδων (S.I.), η μονάδα μέτρησης της πίεσης είναι 1 Ν/m2, που λέγεται και Pascal (Πασκάλ) όπου Fk είναι το μέτρο της ολικής δύναμης που ασκείται κάθετα σε επιφάνεια εμβαδού Α.

Απαντάμε τις ερωτήσεις στο εμπλουτισμένο ηλεκτρονικό βιβλίο: http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-B200/530/3511,14399/

ΕΡΓΑΣΙΑ Τι από τα δύο είναι προτιμότερο: Να σας πατήσει μια κυρία με μάζα 60 kg με το τακούνι από τη γόβα – στιλέτο της που έχει εμβαδό 1 cm2, ή ένας ελέφαντας μάζας 4 tn με μία πατούσα του που έχει εμβαδό 800 cm2;

ΑΣΚΗΣΗ Υπολόγισε, πόση πίεση (σε N/cm2) ασκεί στο δάπεδο κάθε ένα από τα 4 πόδια μιας καρέκλας με μάζα 3kg, όταν κάθεται πάνω της το σκυλάκι που έχει μάζα 1kg. Δεχόμαστε ότι g=10m/s2. Το εμβαδό κάθε ποδιού της καρέκλας που ακουμπάει στο δάπεδο είναι 5 cm2.

πηγεσ Ηλεκτρονικό βιβλίο Φυσικής Β΄ Γυμνασίου http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DS GYM-B200/530/3511,14399/ Βιβλίο καθηγητή http://www.youtube.com/watch?v=hG7lGZqWFpM http://www.youtube.com/watch?v=vo2iE94iAoA http://www.youtube.com/watch?v=zbV32RNssSg http://www.youtube.com/watch?v=hz0X-eWCayc Google εικόνες