Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

Και τι είναι τελικά είναι τελικά αυτά τα Μ.Μ.Ε;
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
Ερευνητικό πεδίο Ανθρωπιστικές επιστήμες Ευαγγελία Γεμώνα.
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Β’ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Ποιοι κίνδυνοι απειλούν την ελευθερία του σύγχρονου ανθρώπου ; Η εθνική μας ανεξαρτησία απειλείται από τις ποικίλες εξαρτήσεις Η πνευματική.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Φιλοσοφία-Ηθική Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
Εργασία Α’ τετραμήνου Τόσκα Ραβέσα Κοκκίνου Έλενα Σφακιανάκη Βασιλική Τζαβάρα Κωνσταντίνα.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Φιλοσοφία Αθλητισμού Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ Βενιέρη Αθηνά Μπουζέλου Σταυρούλα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Εφηβεία Επιμέλεια: Πετράκου Ελένη.
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση

Το σύνολο των υλικών, πνευματικών, ηθικών και πολιτιστικών στοιχείων του παρελθόντος που συνθέτουν την ταυτότητα ενός λαού, μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά και συμβάλλουν στην πολιτιστική εξέλιξη. Το σύνολο των υλικών, πνευματικών, ηθικών και πολιτιστικών στοιχείων του παρελθόντος που συνθέτουν την ταυτότητα ενός λαού, μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά και συμβάλλουν στην πολιτιστική εξέλιξη. πνευματική πνευματική κοινωνική κοινωνική οικογενειακή οικογενειακή θρησκευτική θρησκευτική πολιτιστική πολιτιστική λαϊκή λαϊκή εθνική εθνική ιστορική ιστορική πολιτική πολιτική επιστημονική επιστημονική αισθητική αισθητική

Πνευματικός τομέας Μεταβιβάζει γνώσεις αποφυγή σφαλμάτων Μεταβιβάζει γνώσεις αποφυγή σφαλμάτων Αποτελεί πηγή έμπνευση + δημιουργίας Αποτελεί πηγή έμπνευση + δημιουργίας Πνευματικός τομέας Μεταβιβάζει γνώσεις αποφυγή σφαλμάτων Μεταβιβάζει γνώσεις αποφυγή σφαλμάτων Αποτελεί πηγή έμπνευση + δημιουργίας Αποτελεί πηγή έμπνευση + δημιουργίας Εθνικός τομέας διασφαλίζει εθνική συνείδηση + διατηρεί την εθνική ταυτότητα διασφαλίζει εθνική συνείδηση + διατηρεί την εθνική ταυτότητα οδηγεί στην εθνική αυτογνωσία οδηγεί στην εθνική αυτογνωσία αποτρέπει την εθνική αλλοτρίωση αποτρέπει την εθνική αλλοτρίωση Εθνικός τομέας διασφαλίζει εθνική συνείδηση + διατηρεί την εθνική ταυτότητα διασφαλίζει εθνική συνείδηση + διατηρεί την εθνική ταυτότητα οδηγεί στην εθνική αυτογνωσία οδηγεί στην εθνική αυτογνωσία αποτρέπει την εθνική αλλοτρίωση αποτρέπει την εθνική αλλοτρίωση Κοινωνικός τομέας κοινωνικοποιεί το άτομο κοινωνικοποιεί το άτομο προσφέρει πρότυπα για μίμηση προσφέρει πρότυπα για μίμηση μεταλαμπαδεύει αξίες του παρελθόντος μεταλαμπαδεύει αξίες του παρελθόντος Κοινωνικός τομέας κοινωνικοποιεί το άτομο κοινωνικοποιεί το άτομο προσφέρει πρότυπα για μίμηση προσφέρει πρότυπα για μίμηση μεταλαμπαδεύει αξίες του παρελθόντος μεταλαμπαδεύει αξίες του παρελθόντος

Ηθικός τομέας εμπνέει σεβασμό στα μεγάλα ιδανικά εμπνέει σεβασμό στα μεγάλα ιδανικά κληροδοτεί ηθικές αξίες (σεβασμός – αγάπη στο συνάνθρωπο, ανιδιοτέλεια, τήρηση του μέτρου) κληροδοτεί ηθικές αξίες (σεβασμός – αγάπη στο συνάνθρωπο, ανιδιοτέλεια, τήρηση του μέτρου) Ηθικός τομέας εμπνέει σεβασμό στα μεγάλα ιδανικά εμπνέει σεβασμό στα μεγάλα ιδανικά κληροδοτεί ηθικές αξίες (σεβασμός – αγάπη στο συνάνθρωπο, ανιδιοτέλεια, τήρηση του μέτρου) κληροδοτεί ηθικές αξίες (σεβασμός – αγάπη στο συνάνθρωπο, ανιδιοτέλεια, τήρηση του μέτρου) Πολιτικός τομέας ενισχύει τη Δημοκρατία και τις αρχές της (Αθηναϊκή Δημοκρατία) ενισχύει τη Δημοκρατία και τις αρχές της (Αθηναϊκή Δημοκρατία) Πολιτικός τομέας ενισχύει τη Δημοκρατία και τις αρχές της (Αθηναϊκή Δημοκρατία) ενισχύει τη Δημοκρατία και τις αρχές της (Αθηναϊκή Δημοκρατία) Πολιτιστικός τομέας Επηρεάζει την Τέχνη και αποτελεί πηγή έμπνευσής της Επηρεάζει την Τέχνη και αποτελεί πηγή έμπνευσής της συντελεί στην πολιτισμική επικοινωνία ανθρώπων και λαών συντελεί στην πολιτισμική επικοινωνία ανθρώπων και λαών Πολιτιστικός τομέας Επηρεάζει την Τέχνη και αποτελεί πηγή έμπνευσής της Επηρεάζει την Τέχνη και αποτελεί πηγή έμπνευσής της συντελεί στην πολιτισμική επικοινωνία ανθρώπων και λαών συντελεί στην πολιτισμική επικοινωνία ανθρώπων και λαών

Χάσμα γενεών και αρνητισμός των νέων Χάσμα γενεών και αρνητισμός των νέων λανθασμένος τρόπος μετάδοσης της παράδοσης από οικογένεια και Σχολείο λανθασμένος τρόπος μετάδοσης της παράδοσης από οικογένεια και Σχολείο προγονοπληξία – προοδοπληξία προγονοπληξία – προοδοπληξία υλικός ευδαιμονισμός  στροφή προς την ύλη υλικός ευδαιμονισμός  στροφή προς την ύλη τεχνοκρατικό πνεύμα κοινωνίας τεχνοκρατικό πνεύμα κοινωνίας κρίση αξιών & θεσμών κρίση αξιών & θεσμών ξενομανία – μιμητισμός ξένων προτύπων ξενομανία – μιμητισμός ξένων προτύπων τουρισμός  αλλοίωση παραδοσιακών στοιχείων τουρισμός  αλλοίωση παραδοσιακών στοιχείων Χάσμα γενεών και αρνητισμός των νέων Χάσμα γενεών και αρνητισμός των νέων λανθασμένος τρόπος μετάδοσης της παράδοσης από οικογένεια και Σχολείο λανθασμένος τρόπος μετάδοσης της παράδοσης από οικογένεια και Σχολείο προγονοπληξία – προοδοπληξία προγονοπληξία – προοδοπληξία υλικός ευδαιμονισμός  στροφή προς την ύλη υλικός ευδαιμονισμός  στροφή προς την ύλη τεχνοκρατικό πνεύμα κοινωνίας τεχνοκρατικό πνεύμα κοινωνίας κρίση αξιών & θεσμών κρίση αξιών & θεσμών ξενομανία – μιμητισμός ξένων προτύπων ξενομανία – μιμητισμός ξένων προτύπων τουρισμός  αλλοίωση παραδοσιακών στοιχείων τουρισμός  αλλοίωση παραδοσιακών στοιχείων

Ορισμός Η τυφλή προσκόλληση στο παρελθόν, σε καθετί παραδοσιακό. Η τυφλή προσκόλληση στο παρελθόν, σε καθετί παραδοσιακό. Η δογματική πρσήλωση στην παράδοση Η δογματική πρσήλωση στην παράδοση η στείρα προγονολατρία και η άκριτη απόρριψη κάθε νέου / ξένου στοιχείου η στείρα προγονολατρία και η άκριτη απόρριψη κάθε νέου / ξένου στοιχείουΟρισμός Η τυφλή προσκόλληση στο παρελθόν, σε καθετί παραδοσιακό. Η τυφλή προσκόλληση στο παρελθόν, σε καθετί παραδοσιακό. Η δογματική πρσήλωση στην παράδοση Η δογματική πρσήλωση στην παράδοση η στείρα προγονολατρία και η άκριτη απόρριψη κάθε νέου / ξένου στοιχείου η στείρα προγονολατρία και η άκριτη απόρριψη κάθε νέου / ξένου στοιχείου διατήρηση προκαταλήψεων – δεισιδαιμονιών διατήρηση προκαταλήψεων – δεισιδαιμονιών δογματισμός δογματισμός άρνηση τεχνολογικής προόδου άρνηση τεχνολογικής προόδου στασιμότητα σε Τέχνες κι Επιστήμες στασιμότητα σε Τέχνες κι Επιστήμες δουλική μίμηση παλαιότερων προτύπων δουλική μίμηση παλαιότερων προτύπων εθνικός απομονωτισμός – σοβινισμός εθνικός απομονωτισμός – σοβινισμός ρατσισμός ρατσισμός διατήρηση προκαταλήψεων – δεισιδαιμονιών διατήρηση προκαταλήψεων – δεισιδαιμονιών δογματισμός δογματισμός άρνηση τεχνολογικής προόδου άρνηση τεχνολογικής προόδου στασιμότητα σε Τέχνες κι Επιστήμες στασιμότητα σε Τέχνες κι Επιστήμες δουλική μίμηση παλαιότερων προτύπων δουλική μίμηση παλαιότερων προτύπων εθνικός απομονωτισμός – σοβινισμός εθνικός απομονωτισμός – σοβινισμός ρατσισμός ρατσισμός

Ορισμός άκριτη αποδοχή κάθε νέου / ξένου στοιχείου άκριτη αποδοχή κάθε νέου / ξένου στοιχείου πλήρης απόρριψη κάθε παραδοσιακού με την ιδέα πως παρεμποδίζει την πρόοδο πλήρης απόρριψη κάθε παραδοσιακού με την ιδέα πως παρεμποδίζει την πρόοδοΟρισμός άκριτη αποδοχή κάθε νέου / ξένου στοιχείου άκριτη αποδοχή κάθε νέου / ξένου στοιχείου πλήρης απόρριψη κάθε παραδοσιακού με την ιδέα πως παρεμποδίζει την πρόοδο πλήρης απόρριψη κάθε παραδοσιακού με την ιδέα πως παρεμποδίζει την πρόοδο άμβλυνση εθνικής συνείδησης  απώλεια εθνικής ταυτότητας άμβλυνση εθνικής συνείδησης  απώλεια εθνικής ταυτότητας αδυναμία κατανόησης και ερμηνείας του παρόντος αδυναμία κατανόησης και ερμηνείας του παρόντος κίνδυνος ετεροκαθορισμού κίνδυνος ετεροκαθορισμού πολιτιστική αλλοτρίωση & υποδούλωση πολιτιστική αλλοτρίωση & υποδούλωση άμβλυνση εθνικής συνείδησης  απώλεια εθνικής ταυτότητας άμβλυνση εθνικής συνείδησης  απώλεια εθνικής ταυτότητας αδυναμία κατανόησης και ερμηνείας του παρόντος αδυναμία κατανόησης και ερμηνείας του παρόντος κίνδυνος ετεροκαθορισμού κίνδυνος ετεροκαθορισμού πολιτιστική αλλοτρίωση & υποδούλωση πολιτιστική αλλοτρίωση & υποδούλωση

ουσιαστική γνώση της πάράδοσης ουσιαστική γνώση της πάράδοσης διατήρηση των ζωογόνων στοιχείων της διατήρηση των ζωογόνων στοιχείων της απόρριψη όλων των νεκρών στοιχείων της απόρριψη όλων των νεκρών στοιχείων της συγκερασμός στοιχείων προόδου και παράδοσης συγκερασμός στοιχείων προόδου και παράδοσης προστασία παράδοσης από διαστρέβλωση κι εμπορευματοποίηση προστασία παράδοσης από διαστρέβλωση κι εμπορευματοποίηση ουσιαστική γνώση της πάράδοσης ουσιαστική γνώση της πάράδοσης διατήρηση των ζωογόνων στοιχείων της διατήρηση των ζωογόνων στοιχείων της απόρριψη όλων των νεκρών στοιχείων της απόρριψη όλων των νεκρών στοιχείων της συγκερασμός στοιχείων προόδου και παράδοσης συγκερασμός στοιχείων προόδου και παράδοσης προστασία παράδοσης από διαστρέβλωση κι εμπορευματοποίηση προστασία παράδοσης από διαστρέβλωση κι εμπορευματοποίηση