ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Advertisements

Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Ηλικιωμένοι και Οδήγηση Ι.Στ. Παπαδόπουλος. Η Τρίτη Ηλικία δεν είναι απαγορευτική για οδήγηση Οι ηλικίες ετών συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά.
Στόχος της έρευνας είναι να δείξει κατά πόσο οι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν σε προλήψεις και σχετικές δοξασίες.
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Το σκι ή χιονοδρομία είναι ένα χειμερινό άθλημα.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
«Ποδήλατο- τρόπος ζωής – ανακατασκευή παλιού ποδηλάτου»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
Η ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ… Είμαστε οι Nos AIDS fovemus, που σημαίνει «περιβάλλουμε με αγάπη το AIDS» και σκοπός της έρευνάς μας είναι να ενημερώσουμε για.
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Επιμέλεια : Μαργαρίτα Λυμπεράκου Φώτης Ζέγκλης Φώτης Ζέγκλης.
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΕΛΗΞΗ. ΠΡΟΛΟΓΟΣ  Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί.
Οικολογική Μετακίνηση 6 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων. Η Ομάδα μας.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Ομάδα Ecomobility 3ου Γυμνασίου Νάουσας.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΧΡΗΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ; ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ

ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΙΚΤΩΡΑΣ ΡΟΥΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΤΣΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΑΥΡΟΓΑΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΝΙΩΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ ΠΑΡΗΣ ΤΣΟΥΤΣΗΣ ΦΩΤΗΣ ΜΑΓΝΗΣΑΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΕΒΑΣΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ ΠΙΠΕΡΙΓΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΕΝΕΣ ΝΙΚΟΣ ΧΑΣΑΠΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΡΜΑΝΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΑΡΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΑΛΑΝΔΡΑΚΗΣ

ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Το ποδήλατο είναι φιλικό προς το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Το ποδήλατο δεν ρυπαίνει το περιβάλλον , σε αντίθεση με όλα τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς.

ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η οικονομική κρίση υποχρέωσε πολλούς να αφήσουν στην άκρη το αυτοκίνητο και να χρησιμοποιήσουν για μέσο μετακίνησης το ποδήλατο. Επίσης η αγορά και συντήρηση ενός ποδηλάτου κοστίζει ελάχιστα. Το ποδήλατο κινείται με την ενέργεια που παίρνει ο άνθρωπος από την τροφή του. Δεν καταναλώνει λοιπόν καύσιμα και επιπλέον δεν έχει έξοδα λειτουργίας όπως παρκάρισμα, φόρους κλπ.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεκριμένος εφευρέτης αυτού. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους. Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’. Η draisienne κατασκευάστηκε από τον Γερμανό βαρόνο Καρλ Φον Ντράις, το 1817.Η draisienne ήταν σχεδόν εξ’ολοκλήρου κατασκευασμένη από ξύλο. Μη διαθέτοντας πετάλια, ο αναβάτης την έθετε σε κίνηση σπρώχνοντας με τα πόδια του προς τα πίσω.Η κατασκευή του Φον Ντράις έγινε γνωστή και ως hobby-horse,αντανακλώντας την πεποίθηση των οπαδών της ότι θα αντικαθιστούσε το βασικό μεταφορικό μέσο του 19ου αιώνα, το άλογο.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Στην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο εμφανίζεται το 1885. Το 1890 ιδρύεται η Διεθνής Ποδηλατική Ομοσπονδία και γίνονται οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Κωνσταντινίδης και Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας.

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 1.Επικίνδυνη συµπεριφορά από οδηγούς αυτοκινήτων •Επικίνδυνη στροφή •Επικίνδυνη προσπέραση •Αδιαφορία για τους ποδηλατοδρόµους •Ανοιχτές πόρτες αυτοκινήτου •Υπερεκτίµηση της ικανότητας φρεναρίσµατος των ποδηλάτων •Μη σωστή εκτίµηση της ταχύτητας του ποδηλάτου

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 2. Επικίνδυνη συµπεριφορά από ποδηλάτες Αγνοώντας τη φωτεινή σηματοδότηση Περνώντας μια σειρά από σταματημένα αυτοκίνητα Οδηγώντας με υψηλή ταχύτητα 3. Φτωχός σχεδιασµός των ποδηλατοδρόµων Συχνά τα παιδιά χρησιμοποιούν «πειραγμένα» ή κατεστραμμένα ποδήλατα και επίσης δεν πειθαρχούν προς τον Κ.Ο.Κ.

ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 1. Κρατική πρόληψη Υποδομές για την κυκλοφορία Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις Καλύτερη εκπαίδευση για τη σωστή οδική συμπεριφορά 2. Ατομική πρόληψη Χρήση κατάλληλου εξοπλισμού Οδήγηση με διαύγεια 3. Διασφάλιση ορατότητας κατά την νυχτερινή οδήγηση 4. Ιδιαίτερη προσοχή στις διασταυρώσεις με δρόμους 5. Τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας 6. Συντήρηση ποδηλάτου

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ Εξοπλισμός Αναβάτη: Εξοπλισμός Ποδηλάτου: Θήκες – Τσαντάκια/ Σακίδια σχάρας Γυαλιά - Μάσκες Παιδικό καθισματάκι Κράνος Επιγονατίδες – Επιαγκωνίδες Καροτσάκι Παπούτσια Ρόδες Χιονιού Ανακλαστικό γιλέκο

Ειδη ποδηλατων Το αγωνιστικό ποδήλατο Το ποδήλατο πόλης Τύποι ποδηλάτων Το αγωνιστικό ποδήλατο Το ποδήλατο πόλης Το ποδήλατο βουνού (mountain bike) Το ποδήλατο BMX (πρόκειται για συντομογραφία του αγγλικού όρου 'bicycle motocross') Το ποδήλατο ταξιδιού Το ποδήλατο πίστας

1. Είστε προσεκτικοί όταν οδηγείτε με ποδήλατο? 1. Είστε προσεκτικοί όταν οδηγείτε με ποδήλατο? Στους άνδρες άνω των 30,παρατηρούμε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγεί προσεκτικά (67%) Περίπου οι μισές από τις γυναίκες που ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι πολλές φορές είναι απρόσεκτες.

5. Ξέρεις πότε φτιάχτηκε το πρώτο ποδήλατο; Περισσότερες γυναίκες γνωρίζουν πότε φτιάχτηκε το πρώτο ποδήλατο απ‘ ότι οι άντρες.

7. Είναι το ποδήλατο βολικό σαν μέσο μεταφοράς; Τα κορίτσια ηλικίας 5-15 ετών θεωρούν το ποδήλατο βολικό μέσο μεταφοράς σε αντίθεση με τα αγόρια της ίδιας ηλικίας.

ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5-15 ΕΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5-15 ΕΤΩΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΩΣ ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΡΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ.

12.Ποιo είδος ποδηλάτου προτιμάς; Οι γυναίκες προτιμούν περισσότερο από τους άνδρες το ποδήλατο πόλης και τα ΒΜΧ Αντιθέτως οι άνδρες προσελκύοντα περισσότερο από τα ποδήλατα βουνού και από τα αγωνιστικά τύπου ποδήλατα σε σχέση με τις γυναίκες

13. Προτιμάς το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης για τις κοντινές αποστάσεις? Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανδρών(67%) δεν χρησιμοποιεί το ποδήλατο ως μέσο μετακίνησης, ούτε για τις κοντινές αποστάσεις Ένα μικρό ποσοστό δηλώνει ότι κάνει χρήση του σε ορισμένες περιπτώσεις. Η πλειοψηφία των γυναικών προτιμάει το ποδήλατο για να μετακινείται στις μικρές αποστάσεις

14. Πόσο συχνά κάνεις ποδήλατο; Οι άντρες χρησιμοποιούν πιο πολύ το ποδήλατο από τις γυναίκες.

ΤΕΛΟΣ